IVF i oktober...

Er nå på rugedag 1, blir det ikke det da jeg hadde innsett i går? Er oppblåst, men det gjør ingenting. Spiser masse ananas og håper det hjelper på et positivt resultat.
 
Eg fekk inn to i flg klinikken i Dk superegg i går og 6 på frys. Dei kunne og fortelja meg at av 10 modne egg var alle 10 blitt befrukta! (var 9 dagen etter uttak, men det siste egget hadde brått blitt befrukta det og:)) Beste forsøket mitt nokonsinne dette! Var tydeligvis kort regime som var tingen på meg ja. Håpar berre resultatet vert bra no då og at eg sit med positiv test ca 1.nov.
 
Masse lykke til til alle deko andre rugarar eller soon-to-be rugarar her inne og! [:)]
 
Heyy...
 
Fikk nettopp tlf fra Medicus...det har gått bra med befruktningen, 3 egg er befruktet og i morgen får vi vite om alle tre har delt seg fint og om vi evt får noen på frys...(det 4. egget som var umodent, var veeeldig umodent...)
Men 3 flotte egg altså[:)]...ser frem til morgendagen...da blir jeg ruger...[:D]
 
Takk, takk AnneL og masse lykke til til deg elinfrøkna! [:)]
 
ORIGINAL: håpomspirenosnart

Takk, takk AnneL og masse lykke til til deg elinfrøkna! [:)]

 
Takk [:)]
 
I dag har jeg blitt ruger.. Herlig, håper det fungerer, de måtte ta opp tre av de fem eggene våre så da er det kanskje det siste forsøket på denne runden. Men det skal klaffe så det går så fint [:D]
 
ORIGINAL: lille liss

Takk, veldig hyggelig å være her oxo...spez siden vi ikke er åpne om dette i det virkelige liv[8D]


Enig med deg her. Godt å ha dette forumet. Ingen som vet at vi holder på med prøverørsforsøk...

 
og det er ingen andre som forstår dette bedre enn vi innpå her...så det er godt å ha forumet her ja[;)]
 
ORIGINAL: snuppeknupp

I dag har jeg blitt ruger.. Herlig, håper det fungerer, de måtte ta opp tre av de fem eggene våre så da er det kanskje det siste forsøket på denne runden. Men det skal klaffe så det går så fint [:D]

 
grattis...lykke til med rugingen[:)]
håper det blir spennende tid for deg oxo framover[:)]
 
Lykke til alle jenter...nå er vi en stor spent gjeng her inne som lurer på det samme...veien mot en nydelig liten spire i magen...[8D]
Imorgen er det testdag for meg, gruer meg for vet jeg blir så lei meg om testen er negativ[:(]
 
ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: Cizza03

Lykke til alle jenter...nå er vi en stor spent gjeng her inne som lurer på det samme...veien mot en nydelig liten spire i magen...[8D]
Imorgen er det testdag for meg, gruer meg for vet jeg blir så lei meg om testen er negativ[:(]
Så spennende... Krysse alt for dsæ snuppa.....
Lykke til glede mæ t å høre... Må si  æ e inponert a dæ som har klart å holde dæ t testdato :D

 
Takk, trenger alle lykke ønskninger nå altså...er så spent og gruer meg masse...trodde kvalmen hadde forsvunnet, men etter en stor kaffe så kom den tilbake...gruer meg og håper jeg kan komme inn med pos test her imårra[:)]
 
Chizza03, jeg heier på deg!
 
GunnElin: så godt at sprøytene kom, jeg hadde nok holdt på å dø av spenning.
 
Rugedag 1 er en kjedelig dag, men man må jo gjennom den også.
 
Heisann jenter[:D]
 
Da er jeg også ruger..heeeelt rart...går bare å smiiiler...utrolig[:)]
 
Det bra at vi som ikke får det til på "vanlig" måte får hjelp...blir et helt annet forhold til det å lage barn...jeg har nå prøvt begge deler:-)
Nå blir det 14 dager med veeeenting og spenning...
 
Jeg heier også på deg Chizza03, og GunnElin, lykke til med stikking[;)]
 
Rugedag 1 er i gang, og jeg er glad[:D]
 
Hei jenter, hvordan går det med oss???
 
Jeg var helt på tuppa første rugeuka....hadde ikke tankene noe annet sted enn på "bebis"...heeelt kokko...[8D]
...så roet det seg litt, meeen nå er jeg helt på tuppa igjen!!!
Har ikke noen symptom...annet enn veeeldig ømme bryst, som garantert kommer av den Crinonen...og humørsvinginger...(sier sambo) heheh [:D]
 
Når skal en begynne å kjenne noe da?? Det er første IVF-forsøket mitt, så jeg vet liksom ikke....
Ut i fra min "ordinære" syklus har jeg IKM i morgen, men hadde innsett den 21.10, med testdato 4.11...
Tør nesten ikke tenke på å teste heller, er livredd for å få negativ test...har ikke symptom på mensen heller..hmm...å syns der er verre med negativ test nå, enn når vi var prøvere på egenhånd....huff[:'(]
Spørst om jeg klarer å vente til torsdag....
 
Hva har dere andre gjort??
Har dere testet noen dager før??
Hvor mange dager evt??
Hvilket resultat fikk dere??
 
Hjeeelp...dette er værre enn jeg trodde...selv om jeg prøver å være så optimistisk som mulig!!
 
Lurer på hvordan det går med dere andre IVF-ere i oktober/novenber også???
Masse lykke til alle oss!!!
 
 
Jaaa, det går tregt...men samtidig liker jeg tanken på at jeg kanskje er gravid....uten at jeg vet...huff...ja, kommer nok til å teste FØR torsdag...håper jeg holder ut til onsdagsmorgen.....hmmm...
 
Koselig at vi er flere hvertfall[:)]
 
Vi får ruge videre å oppdatere etterhvert...
 
Lykke til med UL, uttak og innsett ElinR[;)]
 
Ikke lett å vente med testingen elinfrøkena [;)].
 
Jeg har testet negativt igjen i dag, dag 12. Har overhodet ingen forventing om annet resultat på onsdag. Merkelig at jeg er så overbevist, mannen synes jeg er smårar, men jeg VET jo hvordan det kjennes ut å være gravid[8|].
 
Uff, denne ventingen er noe herk.
Er mitt 3. forsøk, og har en god følelse fortsatt for en gangs skyld.
De andre gangene har jeg begynt å få murringer på ruge dag 8 ca. Men har ingen murringer enda og er på rugedag 12 i dag![:)]
Har testdag til torsdagen jeg også, men er så spent og utålmodig at jeg tror jeg tester på onsdagen først...
Har mest lyst til å teste i morgen, men vet ikke om jeg tør. Er så lei av negative tester...[&o]

Ser ut som vi ligger helt likt elinfrøkena! Innsett samme dagen t.o.m.[:)]
 
ORIGINAL: SavnerBarn!

Uff, denne ventingen er noe herk.
Er mitt 3. forsøk, og har en god følelse fortsatt for en gangs skyld.
De andre gangene har jeg begynt å få murringer på ruge dag 8 ca. Men har ingen murringer enda og er på rugedag 12 i dag![:)]
Har testdag til torsdagen jeg også, men er så spent og utålmodig at jeg tror jeg tester på onsdagen først...
Har mest lyst til å teste i morgen, men vet ikke om jeg tør. Er så lei av negative tester...[&o]

Ser ut som vi ligger helt likt elinfrøkena! Innsett samme dagen t.o.m.[:)]

 
Tusen takk AnneL [:)]
 
Morsomt det her, for jeg tenker at alt håp er ute fordi jeg IKKE har noen murringer  [;)]
 
ORIGINAL: SavnerBarn!

Uff, denne ventingen er noe herk.
Er mitt 3. forsøk, og har en god følelse fortsatt for en gangs skyld.
De andre gangene har jeg begynt å få murringer på ruge dag 8 ca. Men har ingen murringer enda og er på rugedag 12 i dag![:)]
Har testdag til torsdagen jeg også, men er så spent og utålmodig at jeg tror jeg tester på onsdagen først...
Har mest lyst til å teste i morgen, men vet ikke om jeg tør. Er så lei av negative tester...[&o]

Ser ut som vi ligger helt likt elinfrøkena! Innsett samme dagen t.o.m.[:)]

 
 
Ja, så moro, vi ligger likt...håper vi begge har gullegg i magen og får positive tester, det hadde vært lykke!!!
 
ORIGINAL: elinfrøkena

ORIGINAL: SavnerBarn!

Uff, denne ventingen er noe herk.
Er mitt 3. forsøk, og har en god følelse fortsatt for en gangs skyld.
De andre gangene har jeg begynt å få murringer på ruge dag 8 ca. Men har ingen murringer enda og er på rugedag 12 i dag![:)]
Har testdag til torsdagen jeg også, men er så spent og utålmodig at jeg tror jeg tester på onsdagen først...
Har mest lyst til å teste i morgen, men vet ikke om jeg tør. Er så lei av negative tester...[&o]

Ser ut som vi ligger helt likt elinfrøkena! Innsett samme dagen t.o.m.[:)]



Ja, så moro, vi ligger likt...håper vi begge har gullegg i magen og får positive tester, det hadde vært lykke!!!


Ja det hadde vært det beste i hele verden akkuratt nå!![:)][:)]
 
ORIGINAL: Anne L

Grunnen til at jeg sier at en ikje kan vite før testdag er at jeg har opplevd mine graviditeter helt forskjellig fra gang til gang. Første gang jeg ble gravid kjente jeg når det festet seg og ble stuuuuup trøtt flere dager før jeg ventet mensen. Andre gang merka jeg ingen ting.Var bare merkelig at mensen ikje kom........... Tok en test og fikk dritsjokk. De neste var også veldig ulike. 


Jeg burde selvfølgelig ta høyde for at noe sånt kan skje.. Jeg har bare opplevd det så likt de to andre gangene. I kveld har det murret og jeg har vondt i ryggen så da kommer nok tanta snart [:o], ser at det blir litt galt uansett her, hehe.. Jeg kårer meg selv til BV mest negative ruger. [;)] 
 
Back
Topp