IVF i oktober...

Enda negativt her[:o] Hadde jo i grunn testdag i dag, men begynte å blø allerede på tors og fredagen var TR der for fullt! Svææææært tungt å takle at mitt 4.ICSI og 5 innsett og gjekk gale! I slutten av nov. er eg oppe i 6 år som prøvar! Sukk[&o] Håpar de andre som snart skal teste alle får positive testar!

Hei! Har ikke vært noe aktiv her inne før.

Har vært med på prøverør-karusellen i mange år. Fikk ei lita prinsesse for 3 år siden, som et resultat av fryseforsøk.

Forrige uke hadde jeg innsetting av fryseegg igjen, og har testdato 11. november. Dette er det siste av totalt 4 egg vi hadde på frys.

Vi har også bestemt oss for at dette er siste gangen vi går gjennom søskenforsøk, så da krysser vi fingrene for at egget fester seg. [:D]

Ønsker alle dere andre her inne lykke til![:)]

ORIGINAL: Anne L

ORIGINAL: Anne L

Grunnen til at jeg sier at en ikje kan vite før testdag er at jeg har opplevd mine graviditeter helt forskjellig fra gang til gang. Første gang jeg ble gravid kjente jeg når det festet seg og ble stuuuuup trøtt flere dager før jeg ventet mensen. Andre gang merka jeg ingen ting.Var bare merkelig at mensen ikje kom........... Tok en test og fikk dritsjokk. De neste var også veldig ulike.

Jeg burde selvfølgelig ta høyde for at noe sånt kan skje.. Jeg har bare opplevd det så likt de to andre gangene. I kveld har det murret og jeg har vondt i ryggen så da kommer nok tanta snart , ser at det blir litt galt uansett her, hehe.. Jeg kårer meg selv til BV mest negative ruger.

< Melding endret av snuppeknupp -- 01.11.2010 21:34:02 >

(som svar på Anne L)

Og derfor prøver jeg å holde spiriten din oppe[:)]  Og har du mistet motet kan jeg sende deg masse positiv energi     

Du er søt da [:D].

Så trist håpomspirenosnart! Ikke lett å takle sånne nedturer

Velkommen til oss Tintus, og lykke til med rugingen!!!

Lykke til Tintus og alle de andre som snart skal teste! [:)]

Jeg var på dag 14 i går og testet (ikke uventet) negativt. Det var selvfølgelig trist, men jeg tror jeg har innstilt meg mentalt på det siden jeg ikke kjente noe eggfesting mellom dag 3 og 5 som jeg har gjort når jeg har blitt gravid. Nå HÅPER jeg virkelig at hvertfall et av de to eggene våre overlever opptiningen og fester seg. Hvis jeg får tantebesøk veldig snart kan vi rekke desember [&:].

Hei!

Jeg er helt ny her og er på vårt første ivf forsøk [:)] og syns detter er veeeeeeeeeeeeldig spennende!
Jeg fikk satt inn to egg på mandag og i går kveld og natt har jeg hatt veldig stikk i magen. (feste smerter?) våknet opp og var kvalm,men det har gått over. Skal ta blodprøve 15 nov,men tror jeg vil begynne med litt hjemme testing til uka. Hva syns dere?

Vil ønske alle lykke til!
Klem[;)]

Back
Topp