Ivf Haukeland

Takk takk:happy:

Jeg tenkte faktisk å etterspørre oppdatering fra deg nå:p Hvordan gikk uttaket, vondt? Hvor mange egg ut ble det? 4 som dyrkes videre lover jo bra!
Gratulerer som ruger!!! Hvordan føles det?? Lykke til med å tenke på noe annet, hehe;) Ja la oss begge håpe at det er dette ene som skal til:smiley-angelic001 :angel4
Tack :chicken: Jo, det gjorde mer ont än jag förväntade, men det varade så länge de var där inne, och de fick gå in 2 ggr på höger sida (uff!), men efter det gick det bra. Huvudet blev fort klart och då mådde jag fint. Känner mig faktiskt mer svullen idag än i tisdags!

14 dagar blir rena tortyren... försöker fokusera på att ha det bra, tänka på det jag äter och hålla mig lugn. Jag är ju inte världens mest tålmodiga människa, men jag vill inte stressa... vill att allt ska gå så bra som möjligt :p
 
Hur går det med väntandet?! :excited001

Det er helt forferdelig!! :facepalm: Er 12 dpo nå og vil testeee:hilarious: Men så orker jeg bare ikke å være knust i flere dager unødvendig, dersom det skulle bli positiv test senere i uken. Jeg har fått mange negative tester disse to prøveårene, men denne gang vil det være av en helt annen kaliber lissom:sorry: Så da er vel uvissheten og nyskjerrigheten bedre...:oops: Vil derfor virkelig holde meg til blodprøven på fredag:nailbiting:

Hva tenker du da? :) Og hvordan går det, merker du noe?
 
Samma här, fast jag ska testas den 15e --> nästa torsdag! Pff. Jag tänker ungefär samma som dig, att jag inte vill bli besviken i förväg om jag skulle testa tidigare, och jag undrar om man kan få ett falskt positivt? Det skulle vara ännu värre. Tanken slog mig eftersom man får så många "symptomer" av Lutinus, att det fick mig att undra om det alls var möjligt att få falskt positivt. Jag går ju med kvalme och ont i brösten, och är fortfarande lite öm i livmodern... men jag tror att det är Lutinusen, det. Så, man kan inte ens försöka lyssna på kroppen och "läsa" symptomerna! Uff...
 
Hvordan gikk det på ul i dag Truddelutt'n? :happy:
Heia :) gikk bare bra :) tykk fin slimhinne så det blir innsett mandag 12 desember [emoji173]️ :D har tre egg på frys, håper se slipper tine opp alle :) ellers går det bare bra å bruke progynova har ikke hatt symptomer i der heletatt puuh ;)

Men hvordan går det med deg da? Testdato i morgen ikke sant?? :) :)
 
Heia :) gikk bare bra :) tykk fin slimhinne så det blir innsett mandag 12 desember [emoji173]️ :D har tre egg på frys, håper se slipper tine opp alle :) ellers går det bare bra å bruke progynova har ikke hatt symptomer i der heletatt puuh ;)

Men hvordan går det med deg da? Testdato i morgen ikke sant?? :) :)

Så utrolig kjekt å høre:D Gratulerer!! Er det 1 av 3 på frys som nå tines mener du? Ikke lenge til mandag da, whoop whoop:p Heier på deg:happy: Godt å ikke ha bivirkninger! Har du gått på det før? Hva er det egentlig?

Testdato på fredag, holder på å døøøø på meg nå.. I går fikk jeg plutselig skikkelig feeling av at tr kommer hvert øyeblikk, så ble (og er) kjempedeppa:( Kvalm, knip, "plopping" og luft - for seint til å være noe positivt 13 dpo tenker jeg:sorry::sorry: Men tør jo ikke teste da, i tilfelle falsk negativ pga for tidlig testing, for jeg MÅ fungere godt på jobb særlig idag og imorgen:hungover:
 
2016-12-07 22.34.31.jpg

Æææææææææ:happy093:happy093
Jeg kan ikke tro det! Absolutt ikke! Er det mulig??! Åååå, håper at spiren klamrer seg fast og blir:Heartred
 
GRATULERER!! Så fantastisk!! Må være en herlig følelse! Var jo sterke fine streker :)
Tusen takk!! :happy: Er i sjokk, skjønner det ikke! Var helt sikker på at tr kom nå. Begynte å styrtgråte og skjelve da jeg så to streker, og klarte så vidt å ta en test til. Var svært tydelige streker ja:dance018
 
Vis vedlegget 210732
Æææææææææ:happy093:happy093
Jeg kan ikke tro det! Absolutt ikke! Er det mulig??! Åååå, håper at spiren klamrer seg fast og blir:Heartred
Grattis!!! Fina, starka linjer!! Kan förstå att du började gråta ❤ Jag är verkligen glad för din skull.

Själv har jag exakt en vecka till testdagen... pff. Funderar på att testa till helgen, och måndag ska jag till fastlegen, så kanske be henne testa? Uff. Detta är tufft. Det enda jag känner är att brösten känns rundare, fylligare... men jag vet inte om det kan vara från Lutinus? Ingen aning.
 
Så utrolig kjekt å høre:D Gratulerer!! Er det 1 av 3 på frys som nå tines mener du? Ikke lenge til mandag da, whoop whoop:p Heier på deg:happy: Godt å ikke ha bivirkninger! Har du gått på det før? Hva er det egentlig?

Testdato på fredag, holder på å døøøø på meg nå.. I går fikk jeg plutselig skikkelig feeling av at tr kommer hvert øyeblikk, så ble (og er) kjempedeppa:( Kvalm, knip, "plopping" og luft - for seint til å være noe positivt 13 dpo tenker jeg:sorry::sorry: Men tør jo ikke teste da, i tilfelle falsk negativ pga for tidlig testing, for jeg MÅ fungere godt på jobb særlig idag og imorgen:hungover:
Har 3 egg som er fryst ned hver for seg så håper de kun trenger å tine opp ett egg. Håper på innsett av nydelig delt fryseegg på mandag ja [emoji173]️[emoji108] har gått på det før ja det er et østrogen preparat som skal hjelpe å bygge fin slimhinne og hindre eggløsning.

Igjen gratulerer så hjertens mye med spire i magen da [emoji173]️ Håper så inderlig å få komme etter deg!!
 
Har 3 egg som er fryst ned hver for seg så håper de kun trenger å tine opp ett egg. Håper på innsett av nydelig delt fryseegg på mandag ja
emoji173.png
emoji108.png
har gått på det før ja det er et østrogen preparat som skal hjelpe å bygge fin slimhinne og hindre eggløsning.

Igjen gratulerer så hjertens mye med spire i magen da
emoji173.png
️ Håper så inderlig å få komme etter deg!!

Tusen hjertelig:Heartred Ja det var veldig fine streker, ikke noe tvil det;) Blodprøven idag viste hcg på 539:D Det er vel relativt høyt 14 dager etter innsett (16 dpo)?

Jeez, jeg er 4 uker på vei idag sa de og ca foreløpig termin er 19. August:p UL kontroll 4. Januar, iiiiiik:angel4

Må fortsette å krysse alt av fingrer og poter for at dette går bra, og jeg skal gjøre det samme for deg kjære Truddelutt'n:Heartred Har to hunder hjemme, så det blir mange poter det:p Håper du joiner meg straks:happy:
 
Grattis!!! Fina, starka linjer!! Kan förstå att du började gråta ❤ Jag är verkligen glad för din skull.

Själv har jag exakt en vecka till testdagen... pff. Funderar på att testa till helgen, och måndag ska jag till fastlegen, så kanske be henne testa? Uff. Detta är tufft. Det enda jag känner är att brösten känns rundare, fylligare... men jag vet inte om det kan vara från Lutinus? Ingen aning.
Tusen takk skjønne:happy::happy:

Du må få fastlegen til å sjekke!! Da har du svar ca tirsdag, som jo er tidligere enn torsdag:p Og blodprøve viser selv det hjemmetest ikke klarer, så det blir bra resultat;) Heier på deg!

Det er nok Lutinus ja.. Jeg fikk sykt ømme pupper med én gang av de, så det var jo for tidlig til å være gravidsymptom. Men nå har jeg vært uten i 2 dager, og er konstatert gravid, og nå har jeg direkte VONDT i de:hungover: Hvor lenge skal du gå? Jeg brukte 2 pakker fra uttak, dvs ferdig 2 dager før blodprøven.
 
Tusen takk skjønne:happy::happy:

Du må få fastlegen til å sjekke!! Da har du svar ca tirsdag, som jo er tidligere enn torsdag:p Og blodprøve viser selv det hjemmetest ikke klarer, så det blir bra resultat;) Heier på deg!

Det er nok Lutinus ja.. Jeg fikk sykt ømme pupper med én gang av de, så det var jo for tidlig til å være gravidsymptom. Men nå har jeg vært uten i 2 dager, og er konstatert gravid, og nå har jeg direkte VONDT i de:hungover: Hvor lenge skal du gå? Jeg brukte 2 pakker fra uttak, dvs ferdig 2 dager før blodprøven.
"Konstatert gravid" ❤ Låter så fint! Lycka till i framtiden, och ha en riktig fin jul!

Jag ska också ta 2 pack Lutinus, så jag har ett par dagar till.
 
Tusen takk! :p Ja det gjorde igrunn det;)

Jeg må få høre om dere to også, håper dere vil oppdatere her:angelic: Masse lykke til med blodprøven på mandag, håper den er super! Og på torsdag;)
 
Tusen hjertelig[emoji813]red Ja det var veldig fine streker, ikke noe tvil det;) Blodprøven idag viste hcg på 539:D Det er vel relativt høyt 14 dager etter innsett (16 dpo)?

Jeez, jeg er 4 uker på vei idag sa de og ca foreløpig termin er 19. August:p UL kontroll 4. Januar, iiiiiik:angel4

Må fortsette å krysse alt av fingrer og poter for at dette går bra, og jeg skal gjøre det samme for deg kjære Truddelutt'n[emoji813]red Har to hunder hjemme, så det blir mange poter det:p Håper du joiner meg straks:happy:
Woow for en fin hcg prøvesvar!! [emoji173]️[emoji173]️ Det er såå spennende håper det blir en kjempekos ul 4 januar! Takk skjønne hehehehe oioiiii hihi det blir maange poter [emoji1][emoji23][emoji7] jeg også håper å joine deg sånn at vi kan vagge ilag hehehe!
 
Woow for en fin hcg prøvesvar!! [emoji173]️[emoji173]️ Det er såå spennende håper det blir en kjempekos ul 4 januar! Takk skjønne hehehehe oioiiii hihi det blir maange poter [emoji1][emoji23][emoji7] jeg også håper å joine deg sånn at vi kan vagge ilag hehehe!
Tusen takk:D Ja det er litt høyt, er det ikke? :p Eller middels? De sa at jeg på fredag ble regnet som akkurat 4 uker på vei, men er ikke det litt rart når det da var 16 dager siden uttak, 14 dager siden innsett og jeg tross alt begynte syklusen 6. November?

Jeg har en god feeling på oss, tror disse fine tilfeldighetene våre må være skjebnen;):angel4 Suuuperlykke til på mandag:Heartred
 
Tusen takk:D Ja det er litt høyt, er det ikke? [emoji14] Eller middels? De sa at jeg på fredag ble regnet som akkurat 4 uker på vei, men er ikke det litt rart når det da var 16 dager siden uttak, 14 dager siden innsett og jeg tross alt begynte syklusen 6. November?

Jeg har en god feeling på oss, tror disse fine tilfeldighetene våre må være skjebnen;):angel4 Suuuperlykke til på mandag[emoji813]red
Jeg er dårlig på akk sånt egentlig så tørr ikke helt svare på den :) det er ganske bra hcg svar ja, litt høyt men det er så utrolig individuelt spørs også på når det festet seg i livmor :) jeg håper din good feeling for oss, og tenker også at disse gode tilfeldighetene må være skjebnen det er uansett en god tanke å ha [emoji173]️[emoji173]️ tuusen takk jeg er sååå nervøs nå huff hehe håper eg klarer å få litt søvn hehe
 
Back
Topp