Ivf Haukeland

Jeg er dårlig på akk sånt egentlig så tørr ikke helt svare på den :) det er ganske bra hcg svar ja, litt høyt men det er så utrolig individuelt spørs også på når det festet seg i livmor :) jeg håper din good feeling for oss, og tenker også at disse gode tilfeldighetene må være skjebnen det er uansett en god tanke å ha [emoji173]️[emoji173]️ tuusen takk jeg er sååå nervøs nå huff hehe håper eg klarer å få litt søvn hehe
Ja, lycka till imorgon!! ;)
 
Da var jeg ruger [emoji173]️[emoji173]️ et superfint 8delt egg ble satt inn og har ennå 2egg på frys [emoji4][emoji4]
 
Det vill jag också veta: hur tidigt kan man testa, egentligen? Testade du dagar före du fick de 2 positiva testen?

Jag märker att jag blir otåligare för varje dag som går... :dead:
Det skjønner jeg! ;) Men du tok blodprøve hos legen idag vel? Da får du vel svar imorgen eller?
 
Det skjønner jeg! ;) Men du tok blodprøve hos legen idag vel? Da får du vel svar imorgen eller?
Nej, hon tog inte blodprov eftersom det ska tas på torsdag. Hon tog vanlig urin prov, och det var negativt. Hon menade att jag inte skulle bli ledsen, att det fortfarande var för tidigt... men det är omöjligt att inte bli lite påverkad.
 
Jippiii, wohooo, grattiiis!!!:smiley-bounce015 Når er testdato? Teste før?
Hihihi [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ takk fine du!! Testdato er 27 desember uff gruer meg til denne laaaaaange 2 ukers ventingen.. Blir liksom aldri vant til det.. 9. gangen jeg ruger nå [emoji58] jeg tar en test dagen før [emoji4] hvordan går det med deg da Bipperiin?? [emoji173]️
 
Nej, hon tog inte blodprov eftersom det ska tas på torsdag. Hon tog vanlig urin prov, och det var negativt. Hon menade att jag inte skulle bli ledsen, att det fortfarande var för tidigt... men det är omöjligt att inte bli lite påverkad.
Urinprøve kan være for tidlig, så prøv å ikke tenk på det:Heartred Selv om jeg vet at det er vanskelig:sorry: Skal du ta prøven på torsdag kl 8 slik at du får svar samme dag?
 
Hihihi [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ takk fine du!! Testdato er 27 desember uff gruer meg til denne laaaaaange 2 ukers ventingen.. Blir liksom aldri vant til det.. 9. gangen jeg ruger nå [emoji58] jeg tar en test dagen før [emoji4] hvordan går det med deg da Bipperiin?? [emoji173]️
Ser den! Men fordelen nå er jo at det er jul og alle juleforberedelser nå i ventetiden, så det kunne jo ikke vært bedre timing! :D Da går tiden garantert litt fortere enn om det var to vanlige uker;) Selv teller jeg desperat ned til tidlig ul 4. Januar, med akkurat samme tankegang på det:p
Det går veldig fint, men saaakte. Vil bare fortelle det til alt og alle:happy: Vil også kunne begynne innkjøp:angel4 Har jo en del symptomer, men ikke sterke. Litt bekymret for at hcg var så høy...:oops: Og at formen var bedre igår.. Fikk ikke ta ekstra blodprøve.. Håper desperat dette går bra og resulterer i en frisk baby! :smiley-angelic001 Null konsentrasjon på jobb ihvertfall:wacky:
 
Oj! Når jeg leser her hvor lang ventetid det er for å komme til forsamtale i det offentlige så blir jeg helt satt ut. Vi bestilte oss en time til en privatklinikk etter 9 mnd med prøving bare for å se om det var noe i veien med oss siden vi ikke hadde blitt gravide enda.
Dette var i slutten av oktober.
Nå i begynnelsen av desember så har jeg blitt gravid! På litt over en måned. Vi har fått utrolig rask behandling på privatklinikk. Hadde aldri trodd det skulle gå så raskt da jeg hadde sett for meg litt ventetid osv.

Heldigvis gikk det
På første forsøk hos oss. Vi er kun 4 uker på vei så har ikke bikket over 12
Uker enda. Så ting kan fremdeles skje...

Og et forsøk for oss kom på en god del tusen kroner. Men siden det gikk på første forsøk hos oss så var det absolutt verdt de pengene. Er redd for at hvis det ikke hadde gått på første forsøk så hadde vi ikke hatt råd til å fortsette hos privatklinikk. Nå er vi så heldig å
Har et egg på frys også. ;)
 
Tusen hjertelig:Heartred Ja det var veldig fine streker, ikke noe tvil det;) Blodprøven idag viste hcg på 539:D Det er vel relativt høyt 14 dager etter innsett (16 dpo)?

Jeez, jeg er 4 uker på vei idag sa de og ca foreløpig termin er 19. August:p UL kontroll 4. Januar, iiiiiik:angel4

Må fortsette å krysse alt av fingrer og poter for at dette går bra, og jeg skal gjøre det samme for deg kjære Truddelutt'n:Heartred Har to hunder hjemme, så det blir mange poter det:p Håper du joiner meg straks:happy:
Undrade en sak: om man kommer in till labbet kl 8, hur länge till man får svar? Jag ska in imorgon :yuck:
 
Undrade en sak: om man kommer in till labbet kl 8, hur länge till man får svar? Jag ska in imorgon :yuck:
Ivf klinikken har et fast tidspunkt de ringer ut til sine pasienter med svar på prøven og det er kl 13 sålenge blodprøven er tatt mellom 8 og 9 [emoji4]
 
Ser den! Men fordelen nå er jo at det er jul og alle juleforberedelser nå i ventetiden, så det kunne jo ikke vært bedre timing! :D Da går tiden garantert litt fortere enn om det var to vanlige uker;) Selv teller jeg desperat ned til tidlig ul 4. Januar, med akkurat samme tankegang på det:p
Det går veldig fint, men saaakte. Vil bare fortelle det til alt og alle:happy: Vil også kunne begynne innkjøp:angel4 Har jo en del symptomer, men ikke sterke. Litt bekymret for at hcg var så høy...:oops: Og at formen var bedre igår.. Fikk ikke ta ekstra blodprøve.. Håper desperat dette går bra og resulterer i en frisk baby! :smiley-angelic001 Null konsentrasjon på jobb ihvertfall:wacky:
hihihi skjønner godt det blir nær null kons på jobb. Kan jeg spørre hva du jobber med? (har ikke fått med meg om du har sagt det allerede) du skal ikke være noe bekymret for høy hcg, det kan kanskje bety tvillinger da [emoji173]️ bare spør fastlegen om du får ta en hcg der [emoji4][emoji4]

Som du sier e det heldigvis en tid nå fremover hvor det er mye å gjøre så tiden går forhåpentligvis fort [emoji4]
 
hihihi skjønner godt det blir nær null kons på jobb. Kan jeg spørre hva du jobber med? (har ikke fått med meg om du har sagt det allerede) du skal ikke være noe bekymret for høy hcg, det kan kanskje bety tvillinger da [emoji173]️ bare spør fastlegen om du får ta en hcg der [emoji4][emoji4]

Som du sier e det heldigvis en tid nå fremover hvor det er mye å gjøre så tiden går forhåpentligvis fort [emoji4]

Har en type salgsjobb/konsulent, på kontor. Men blir bare irritert når jeg hører det kommer kunder og tar meg vekk fra gravid-google-forum-boblen min:hilarious: Skal bli godt med litt fridager snart! Julefri på deg? Hvordan går det med rugingen din da? :happy:

Iiiik, håper virkelig ikke på tvillinger:nailbiting: Er det mulig med ett egg da?? Kan det være andre ting?! Slik som jeg hatt lest er det jo ca dobbelt så høyt som det andre har som høyt:hungover:

Jeg ringte legen, men var kun ledig midt i arb.tiden, men det turde jeg ikke før føler jeg har vært "til legen" nok i det siste...:sorry: Og jeg fikk ikke stikke innom for blodprøve uten legetime først. Blæh:wtf:
 
Mest sannsynlig i 13-13.30 tiden. Gjett om de timene var lange da! :hilarious: Hvordan gjår det med deg?
Tack!! Uff... jag försöker fokusera på annat, för jag googlar alldeles för mycket! Vill vara så optimist det bara går, men de negativa testen häromdagen påverkade lite. Hoppas bara på det bästa! :happy:
 
Back
Topp