Ivf Haukeland

Det blev negativ :sorry: Så, jag har julhandlat resten av eftermiddagen för att tänka på något annat. Nytt försök i februari! ❤
Jeg er såå lei for det:sorry::sorry: Bra du gjorde noe for å få tankene vekk.. Godt du har 4 på frys ihvertfall:happy: Ikke lenge til februar! :Heartred Når skal du ha innsett? Blir det i naturlig syklus?
 
Jeg er såå lei for det:sorry::sorry: Bra du gjorde noe for å få tankene vekk.. Godt du har 4 på frys ihvertfall:happy: Ikke lenge til februar! :Heartred Når skal du ha innsett? Blir det i naturlig syklus?
Jag måste ringa in när jag får mensen i februari. Instrukser får jag med posten nästa vecka, men det blir på den naturliga cyklusen, ja. Så det blir liiiite lättare än denna gången! Trist, men jag har tro att något bra kommer att komma från de frysta äggen :happy:
 
Det blev negativ :sorry: Så, jag har julhandlat resten av eftermiddagen för att tänka på något annat. Nytt försök i februari! [emoji173]
Usja :( :( svær klem til deg håper at februar blir måneden din [emoji173]️
 
Lykke til i februar! Trist at det ikke gikk denne gangen! :(
Er det to sykluser en må vente for oppstart av fryseforsøk?
 
Lykke til i februar! Trist at det ikke gikk denne gangen! :(
Er det to sykluser en må vente for oppstart av fryseforsøk?
Tack :happy: Ja, man väntar 2 cyklus. Det stod i kvitteringen vi fick för de frysta äggen, och hon som ringde igår bekräftade det. Lite synd att vänta så länge, tycker jag, men kan förstå att kroppen behöver återställa sig. Mensen jag har fått nu är lite annorlunda än den brukar vara, så en vilo tid passar kroppen perfekt. Det som är bra är att jag inte kommer att behöva mer än bara Lutinus nästa gång, som ska tas från och med insättningsdagen... så nu är det bara att slappna av, njuta av julen och börja räkna dagarna till februari ;)
 
Tack :happy: Ja, man väntar 2 cyklus. Det stod i kvitteringen vi fick för de frysta äggen, och hon som ringde igår bekräftade det. Lite synd att vänta så länge, tycker jag, men kan förstå att kroppen behöver återställa sig. Mensen jag har fått nu är lite annorlunda än den brukar vara, så en vilo tid passar kroppen perfekt. Det som är bra är att jag inte kommer att behöva mer än bara Lutinus nästa gång, som ska tas från och med insättningsdagen... så nu är det bara att slappna av, njuta av julen och börja räkna dagarna till februari ;)

To mnd er lenge nok å vente i denne prosessen..var redd en måtte vente enda lenger..har hørt 3mnd, men da stemmer ikke det heldigvis :)
Bra å ha en positiv innstilling og ta en dag om gangen (selv om det ikke er så lett).
Ønsker deg en god jul :)
 
To mnd er lenge nok å vente i denne prosessen..var redd en måtte vente enda lenger..har hørt 3mnd, men da stemmer ikke det heldigvis :)
Bra å ha en positiv innstilling og ta en dag om gangen (selv om det ikke er så lett).
Ønsker deg en god jul :)
Ja, igår var det lite tufft, men idag känner jag mig bra igen. Rent fysiskt och emotionellt, så är detta krävande för en -och inte bara för kvinnan. Det var tufft för min sambo också. Men vi vill fokusera på var allt detta leder till, och det är en liten baby som är högt önskad och väntad... det gjorde ont, men det var igår. Sätter man inte in viljan av att göra detta till en fin upplevelse, så kan man ha det för jävligt. Och sån vill jag inte ha det.

Du får ha en riktig fin jul du med! ❤
 
Håper dere alle har hatt en fin jul

Vet dere om det er krise om mensen kommer senere enn forventet når man skal igang med kort protokoll? Forventet egentlig mens i slutten av uke 1, men testet etter el, og i dag viste clear blue fertilitetsmonitoren første dag med høy..så mensen ser ut til å være minst 1uke forsen :/
Har kun to tester igjen, så hååååper jo at eg har hatt el og at cbfm tar feil. (Noe den ikke har gjort før)
 
Håper dere alle har hatt en fin jul

Vet dere om det er krise om mensen kommer senere enn forventet når man skal igang med kort protokoll? Forventet egentlig mens i slutten av uke 1, men testet etter el, og i dag viste clear blue fertilitetsmonitoren første dag med høy..så mensen ser ut til å være minst 1uke forsen :/
Har kun to tester igjen, så hååååper jo at eg har hatt el og at cbfm tar feil. (Noe den ikke har gjort før)
Min kom ca 5 dager før sent, så jeg ble jo flyttet en uke ift "planen". Men det er sånn det er, så gjør nok ikke noe. Ring de gjerne for å gi beskjed, sånn at de vet det:)
 
Min kom ca 5 dager før sent, så jeg ble jo flyttet en uke ift "planen". Men det er sånn det er, så gjør nok ikke noe. Ring de gjerne for å gi beskjed, sånn at de vet det:)

Tusen takk for svar! Så godt å høre..alt en skal bekymre seg for:p
Hvordan går det med deg?
 
Ser den! :p
Det går bra tror jeg, grugleder meg fælt til ul på onsdag:nailbiting: Tenk hvis jeg plutselig ikke er gravid lengre??!:sorry: Bekymringene tar ikke slutt:(

Må ha masse lykke til på onsdag! Tenk så gøy det blir å se lille nurket for første gang :happy:
Ringte å ga beskjed i dag, og som du sa, så gikk det helt fint :) Så nå er det 'bare' 11 dager til første sprøyte! Gleder meg til å endelig komme i gang :D
 
Hur gick det med ultraljudet? :happy:
Takk som spør, så søt du er:happy: Det gikk heldigvis bra, 15 mm stor og bankende hjerte:Heartred
2017-01-04 15.16.05.jpg


Hvordan går det med deg? Når ca i februar begynner du tror du? Krysser fingrene!!
 
Takk som spør, så søt du er:happy: Det gikk heldigvis bra, 15 mm stor og bankende hjerte:HeartredVis vedlegget 214541

Hvordan går det med deg? Når ca i februar begynner du tror du? Krysser fingrene!!
Sånt fint bild!!
Takk som spør, så søt du er:happy: Det gikk heldigvis bra, 15 mm stor og bankende hjerte:HeartredVis vedlegget 214541

Hvordan går det med deg? Når ca i februar begynner du tror du? Krysser fingrene!!
Awwww ❤ så gulligt!! Grattis!!!

Jag kontaktade sjukhuset innan julen för att fråga om varför vi måste vänta 2 cyklus om det "bara" var frysförsök. De svarade med att sätta mig upp till försök nu på januari cyklusen, så länge det blir ovulation denna månaden. Så, jag måste ringa de nu under veckan, när mensen börjar. Så det blir någon gång i slutet av januari :happy: Så, vi är glada.

Blir det bättre med nerverna när man väl har fått se hjärtat banka i ultraljuden? Hoppas det är så, och att du njuter av denna tiden!
 
Sånt fint bild!!

Awwww ❤ så gulligt!! Grattis!!!

Jag kontaktade sjukhuset innan julen för att fråga om varför vi måste vänta 2 cyklus om det "bara" var frysförsök. De svarade med att sätta mig upp till försök nu på januari cyklusen, så länge det blir ovulation denna månaden. Så, jag måste ringa de nu under veckan, när mensen börjar. Så det blir någon gång i slutet av januari :happy: Så, vi är glada.

Blir det bättre med nerverna när man väl har fått se hjärtat banka i ultraljuden? Hoppas det är så, och att du njuter av denna tiden!
Ååå, så bra! Det blir så spennende, kjempekjekt at dere ble flyttet fram da!! Hold meg oppdatert, om du vil:happy:

Tusen takk, hihi:angel4 Var veldig betryggende da, men er litt nervøs hele tiden. Var en her inne som skrev at mange spirer døde av overoppheting grunnet feil fruk av ul apparatet, så da fikk jeg panikk igjen:( Men har bestemt meg for nå å slappe av og kose meg, for man kan tydeligvis miste symptomer uten å ha mistet spiren, men man kan også miste spiren uten å miste symptomer. Så da er det ikke mulig å bli klok på, eller betrygget av, NOE:dead: Så skal prøve å skjerpe meg og kose meg;)
 
Back
Topp