Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hej9 egg ut idag
Og det var DRITVONDT!
Sååå spent på tlf imorgen!!![]()
Tusen takk!!
Åh, da håper jeg det blir januar! Skjønner du tenker mye på det. Selv har jeg ikke klart å konse på jobb i det hele tatt nå i stimuleringsperiodenOg jeg har igrunn ikke hatt noen bivirkninger, men hodet er jo KUN på dette
Lurer på hvordan jeg da kommer til å være ETTER innsett
![]()
9 egg ut idag
Og det var DRITVONDT!
Sååå spent på tlf imorgen!!![]()
Hej
Blev medlem här idag bara för att kunna följa med hur det går för dig! Jag ska på den andra ultraljuden på Haukeland imorgon, och ska då få veta om vilken dag uthentingen blir. Men det blir nån gång nästa vecka!! Så glad. Men är lite ängslig, är rädd för att det ska göra ont, vilket du bekräftade Men är otrolig lycklig att få börja med vårt första försök ❤
Tror det var litt derfor. Med det var ikke uutholdelig, ingen tårer eller noe sånt. Men det hjalp å bite tennene sammen og knipe HARDT i hånden til mannenJag hade den långa behandlingen: har gått på Synarela sen den sista veckan i oktober, började på Gonal F den 16.november, och nu ska jag ha uttag nästa tisdag!Så utrolig koselig
Så spennende med andre ul imorgen da, er så kjekt å få satt en dato på uttak! Kort protokoll? Gått lenge på stimulering? Mange egg?
Det er veldig forskjellig hvor vondt det er, mange merker nesten ingenting. Jeg reagerer svakt og seint på medisiner generelt, alltid, men det trodde ikke legen helt påTror det var litt derfor. Med det var ikke uutholdelig, ingen tårer eller noe sånt. Men det hjalp å bite tennene sammen og knipe HARDT i hånden til mannen
Masse lykke til imorgen!! Gi oss en update![]()
De kunde se 7 ägg på var sida, så 14 totalt. Undrar om de får ut alla?Jag hade den långa behandlingen: har gått på Synarela sen den sista veckan i oktober, började på Gonal F den 16.november, och nu ska jag ha uttag nästa tisdag!De kunde se 7 ägg på var sida, så 14 totalt. Undrar om de får ut alla?
När ska du in igen? Hur många befruktades? Massor av lycka till!!![]()
OJ!!! Det låter ju jättebra!!! Så glad för din skullJeg ruger!!!!!!
Av de 5 befruktede var det 4 som delte seg perfekt og ett som de dyrker til blastoSå 1 inn og 3-4 på frys. De var veldig fornøyd med kvaliteten på de 4, og lab.damen sa de fylte godt ut - hva enn det betyr? Er sååå glad!
![]()
OJ!!! Det låter ju jättebra!!! Så glad för din skullNu är det bara att vänta i spänning! It only takes one, you know!!
Håll mig gärna uppdaterad hur det går med dig. Jag känner ingen här i samma situation, och det hjälper att höra om andra som går genom detta. Kryssar fingrarna för dig!!

Gratulerer som ruger Bipperiin!Er det din første runde med ivf eller har du vært gjennom det før?

Jeg er også i forsøk hos ivf hos Haukeland, jeg er kollega med hun labdamen som "hadde deg". At de er godt fylt ut betyr at cellene brer seg ut inni hele egget om du skjønner? Det er uansett utelukkende positivtJeg ruger!!!!!!
Av de 5 befruktede var det 4 som delte seg perfekt og ett som de dyrker til blastoSå 1 inn og 3-4 på frys. De var veldig fornøyd med kvaliteten på de 4, og lab.damen sa de fylte godt ut - hva enn det betyr? Er sååå glad!
![]()
Jeg er også i forsøk hos ivf hos Haukeland, jeg er kollega med hun labdamen som "hadde deg". At de er godt fylt ut betyr at cellene brer seg ut inni hele egget om du skjønner? Det er uansett utelukkende positivt![]()
Måtte vi alle være heldige <3![]()
Bare hyggeligÅh, takk for info!!Jobber du der altså?? På lab'en? Så det er positivt, men ikke garantert at de gjør det?
Hvordan går det med deg nå da, ble ikke du nylig flyttet til desember?
Bare hyggeligjobber på lab'en på kk (hun er bare på ivf en liten periode nå for tiden) hun var meget positiv til de ja
Jo jeg er flyttet inn i desember tråden begynte på progynovaknasking i går har ul 6 desember og innsett noen dager etterpågår bedre nå når jeg er i gang med stimulering, følelsen av at det endelig skjer noe
![]()
Så utrolig artig at du jobber der, virkelig kjekt å "prate" med deg. Fikk av en eller annen grunn en ekstra god følelse nå
(Men håper ikke hun er ny eller noe da, hehe
), så det blir en super spennende tid for oss begge da, og ca samtidigTror jeg forklarte litt teit, jeg jobber på lab på kk der du tar blodprøven men ikke den laben på ivf da. hun er veldig flink da fortalte meg for litt siden at hun hadde høy suksessrate på innsettTusen takkSå utrolig artig at du jobber der, virkelig kjekt å "prate" med deg. Fikk av en eller annen grunn en ekstra god følelse nå
(Men håper ikke hun er ny eller noe da, hehe
)
For en spennende jobb da! Og kanskje ekstra frustrerende å jobbe med ivf når du går igjennom det selv og har gjort det så mange ganger? Er glad for at du er i gang igjen ihvertfallØnsker deg all lykke med denne gangen!
Så du har innsett noen dager etter 6. des? Jeg tar blodprøve 9. des. nemlig (skulle ønske jeg kunne tatt noen dager før), så det blir en super spennende tid for oss begge da, og ca samtidig
Får du vite noe om blodprøvene til folk i forsøkene eller?
Tror jeg forklarte litt teit, jeg jobber på lab på kk der du tar blodprøven men ikke den laben på ivf da. hun er veldig flink da fortalte meg for litt siden at hun hadde høy suksessrate på innsettdet er veldig kos å jobbe her, får være mye med nyfødte på avdelingene (pga blodprøvetakning) det er som oftest bare koselig heldigvis
Takk skjønne![]()
håper håper!! Ja blir innsett sikkert innen 4/5 dager etter ul Hvordan går med deg da og ruging??
![]()
Da har du sikkert tatt blodprøven av meg, og kanskje det er du som tar blodprøven når jeg skal sjekke om jeg er gravid
Selv om jeg ikke vet hvem du er da, hehe
Oj, oj!! Det låter ju bra! Grattis!!!Jeg fikk akkurat brev i posten om at det siste egget ble fryst på mandag, 5 dager gammeltDa har jeg 3+1 på frys
Håper jeg ikke trenger de da så klart![]()
Oj, oj!! Det låter ju bra! Grattis!!!
Jag var på innsetting idag. Utav 6 befruktade ägg, var ett klart för användning. 4 får vänta några dagar till, och då får vi också brev på posten för att se hur det gick. Ett ägg klarade inte processen. Men det tar bara ett, och det är inne i mig just ju![]()