Isnbell´s dagbok - Gravid med nr 2!

Nå er stua helt ferdig oppussa og vi har endelig kommet oss opp fra kjellerstua igjen. ELSKER min nye stue, og speisellt gulvet! :D Mye mer fristende å være her nå. Og tenke seg til at gubben har gjort alt helt alene! Flink mann <3
 
Tenk, idag er storebror hele 2 år! Jeg henger ikke med lengre, tiden bare løper ifra meg! Verdens nydligste gutt er kommet i barnehagen og får nok en fantastisk feiring der :)
 
En liten oppdatering herfra. Jeg har ikke vært særlig aktiv her i det siste, men er innom å kikker da :) Jeg spyr fortsatt masse, hvilket har resultert i at vekta nå viser -11 kg fra startvekt. Dette er jo ikke så veldig bra så vi har tett oppfølging hos JM. UL i uke 18 viste at baby sine mål lå litt under der de burde vært, men har fortsatt samme termin da. Magen har heller ikke vokst de siste ukene, men kjenner heldigvis masse liv! Vi skal på ny UL om en uke, og det ser vi veldig frem til :) Det viktigste er at baby er frisk, også håper vi på å få vite om det er en lillesøster eller en lillebror (som jeg tror det er) i magen :)
 
Nå er det bare timer igjen til UL nr 3, hvor vi forhåpentligvis får vite om vi har en lillebror eller lillesøster i vente <3 GLEDER OSS!
 
Kansje påtide å oppdatere her inne litt også? Jeg er dessverre blitt sengeliggende! Har vært mye styr de siste ukene, men en baby som har hastverk! Han er heldigvis fortsatt inne altså, men hver minste kynner jeg har er effektiv og har gjort at jeg gr rundt med åpning akkurat nå. Jeg spyr fortsatt hver eneste dag, men det er overkommelig. Jeg skal heller spy hvert minutt av dagen med glede så lenge bebis holder seg inne litt til. På mandag er jeg 31 uker på vei, og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer jo lengre vi kommer oss. Så lenge alt går bra <3 Nå er jeg bare kjempelei av sykehusopphold og mye kontrollsjekker, men det er jo såklart kjempebra at de følger meg opp!
 
Kansje påtide å oppdatere her inne litt også? Jeg er dessverre blitt sengeliggende! Har vært mye styr de siste ukene, men en baby som har hastverk! Han er heldigvis fortsatt inne altså, men hver minste kynner jeg har er effektiv og har gjort at jeg gr rundt med åpning akkurat nå. Jeg spyr fortsatt hver eneste dag, men det er overkommelig. Jeg skal heller spy hvert minutt av dagen med glede så lenge bebis holder seg inne litt til. På mandag er jeg 31 uker på vei, og jeg kjenner jeg gleder meg mer og mer jo lengre vi kommer oss. Så lenge alt går bra <3 Nå er jeg bare kjempelei av sykehusopphold og mye kontrollsjekker, men det er jo såklart kjempebra at de følger meg opp!
Huff. Slitsomt altså. Håper beibis holder seg inne noen uker til.
 
Ja det får vi håpe :) Jeg er litt sånn at "jaja, alle sier han kommer før tiden, så da går jeg nok langt over termin denne gang" :p
Hehe. Bra hvis du klarer å ha den innstillingen da. Her er jeg så lei og sliten av alle plager og vondter og sykehusbesøk og... at jeg håper inderlig han kommer før. Er så utrolig sliten.
 
Hehe. Bra hvis du klarer å ha den innstillingen da. Her er jeg så lei og sliten av alle plager og vondter og sykehusbesøk og... at jeg håper inderlig han kommer før. Er så utrolig sliten.
ser den :p det skal ikke være enkelt å være rugekasse alltid! Håper det letter snart for deg og at du slipper alle plagene <3
 
Så ligger jeg her og sliter med å sove. Gravid og 18+5 dager på vei. Vannet har gått og jeg har en haug med tanker. Hva sjer nå?
 
Back
Topp