Det er allerede onsdag jo! Tassen er i bhg, mannen er på jobb, og ho mor ligger i senga å chiller fortsatt
Hyperemesis livet er ganske så stressfritt egentlig
Haha.. Nå er det mye som sjer fremover så dagene kommer til å suse! Elvisfestival i helgen (ja, vi har faktisk en hel masser av rare festivaler her omkring!), neste uke skal mannen jobbe natt, så da er vi så heldige å få ha han hjemme hele dagen, så er plutselig den uka forbi også! Nå er det bare 12 dager igjen til OUL.. Åh så vi gleder oss til å hilse på lille frø i magen <3 Denne gangen er jeg ikke så utolmodig som sist. Tenker på det så lite som overhode mulig
Det som er best av alt er at jeg kan helt ærlig si at det er akkurat det samme for meg om det ligger en jente eller gutt i magen, sålenge vi har en baby å ikke noe annet
Alle jenter vil jo ha en jente selv, og når vi holdt på med prøving så håpte jeg veldig på en jente siden vi har gutt fra før. Det er liksom ikke så viktig lengre
Vi har jo SÅ mye fint etter Theo som vi nesten ikke fikk brukt, og det hadde virkelig ikke gjort meg noe å få brukt de igjen! Så lenge babyen er frisk og fin så er det alt som teller
MEN, vi skal vite kjønn da, har ikke tolmodighet til å vente