Irriterende shit besteforeldre sier

"er du ikke på jobb fordi du er kvalm? Det er det dummeste jeg hsr hørt" - jeg ble innlagt en uke etter denne uttalelsen frs min mor

"babyen kan ikke hete noe på R, jeg liker ikke den bokstaven"
 
Min svigermor sier bare "Stakkars" om meg som er gravid. Skal ha det til at det er så forferdelig synd i meg!

Meanwhile er mine: «å være gravid er ikke en sykdom! Bare å ta seg sammen og jobbe jobbe jobbe! Når jeg var gravid for 3 gang med mannen din balanserte jeg jorden på mine skuldre». Pokker ikke lov til å si man er sliten av å passe på unge og hund uten å få slengkommentarer. Folk er så ufine.
 
Sniker :bag: Det var hyggelig når vi fortalte svigermor om nr4: “hvorfor”
Jeg tror det til tider er mangel på filter…noe hun fikk vite ett par uker senere når hun ringte og var litt unnskyldende, spurte om sønnen hennes var sur på henne :banghead:
Hun starta samtalen med litt sånn “ja jeg skulle vel kanskje si gratulerer”
 
Heheh! Sniker fra oktobergruppa, syns dette var en morsom tråd. Når jeg fortalte farmor om graviditeten var en av hennes første reaksjoner «du vet at det finnes p-piller»?:hilarious: Etterfulgt av noe som «Det var vell ikke planlagt»? Og «åy! Jeg syns det var litt tett etter de forrige. Kanskje dere burde ventet litt lenger»? Har 2 barn fra før født i 2017 og 2020. Akkurat hos farmor så er det nok mangel på filter. Hun sier alt som faller henne inn uten å tenke seg om. Hun unnskyldte seg til min mamma og pappa noen dager senere. Men har ikke turt å si noe til meg om det.
 
Var og egoistisk som endå er i 100% jobb, måtte tenke på babyen som vart «sjøsyk» og «filleristet» i magen sia eg har ein aktiv jobb:hilarious:
 
Må le av mange teite kommentarer! Tror jeg kunne skrevet en hel bok her, men har gitt opp. Er svært lite med svigers og lever bedre med det :wacky:
 
Ikkje foreldre som har sagt men fikk høre av en kollega "du vet ka prevensjon er, sant?"
Ellers får eg bare høre fra mine foreldre at nå må det vær stopp på produksjonen av barn, det holder nå osv..
Ka fader har dei me kor mången ongar me får da
 
Har lite å komme med selv her, men syns det er hysterisk morsom tråd! å ikke minst så enormt upassende utsagn !
 
Ungen var noen timer hos svigers i dag, mens jeg dro til byen på noen ærender.
Kommer tilbake, har oppriktig savnet ungen og sier mykt til barnet mitt «mamma har savnet deg så» og kysser og koser med henne.

Svigermor i bakgrunnen: «hun har ikke savnet deg!».

*insert klaske panne smiley*
 
Ungen var noen timer hos svigers i dag, mens jeg dro til byen på noen ærender.
Kommer tilbake, har oppriktig savnet ungen og sier mykt til barnet mitt «mamma har savnet deg så» og kysser og koser med henne.

Svigermor i bakgrunnen: «hun har ikke savnet deg!».

*insert klaske panne smiley*
 
Min svigermor har begynt å kommentere kroppen min! Ikke bare størrelsen på magen, men kroppen også. Hun må liksom stadig vekk kommentere at jeg er større denne gangen enn de forrige. Hver. Gang. Vi. Møtes. Jeg blir så irritert, jeg er allerede lei meg nok for at kroppen er full av vann og at skoene strammer og at uansett hva jeg tar på meg så ser jeg oppblåst, hoven og svær ut.
 
Min svigermor har begynt å kommentere kroppen min! Ikke bare størrelsen på magen, men kroppen også. Hun må liksom stadig vekk kommentere at jeg er større denne gangen enn de forrige. Hver. Gang. Vi. Møtes. Jeg blir så irritert, jeg er allerede lei meg nok for at kroppen er full av vann og at skoene strammer og at uansett hva jeg tar på meg så ser jeg oppblåst, hoven og svær ut.
Du får kommentere noe tilbake neste gang. "Ja, vi vokser nesten i takt du og jeg" eller noe om at hun blir mer og mer skrukkete eller gråhåret for hver gang du ser henne. I allefall slike ting jeg får ekstremt lyst til å kommentere når jeg får kommentarer på min kropp og graviditet...
 
Favoritt-tråd !! XD Er stadig inne her for å sjekke etter oppdateringer xD
Ikke så mye nytt her i fra innenfor emnet.... Det er enda bare "stakkars meg". Det gjør meg gal nok da!
 
Er ikke bare besteforeldre som sier irriterende ting. På jobb er det en kollega og avdelingsleder som kaller meg kula.. "her kommer kula, hahaha" joda, takk du..
 
Er ikke bare besteforeldre som sier irriterende ting. På jobb er det en kollega og avdelingsleder som kaller meg kula.. "her kommer kula, hahaha" joda, takk du..
En kollega (kvinnelig i tillegg) sa til meg på mandag: oi nå begynner vel kjolen din å bli litt vel stram...
 
Jeg får bare høre, selv om det ikke er fra besteforeldre følgende:
«Det er ikke lenge igjen nå»
Da tenker jeg liksom, jo, det er jo ca 13 uker igjen til termin.
 
ikke besteforeldre, men kollega «hehe, begynner det å bli tungt?!»
Jeg gikk helt normalt å har ikke klaget et sekund… Svarte bare nei…?
Men ble obs på at jeg sikkert ser tung og stor ut, ikke en veldig ok følelse.
Hater også kommentaren «er du sikker på at det bare er en inni der?»

det finns så mye fint å si, så hvorfor si det negative!?

Fineste ene kunden sa til meg, «for en fin mage du har, skikkelig fin fasong!» jeg strålte resten av dagen :)))
 
Det er ikke besteforeldre som er irriterende men jeg har en svigerinne som fikk baby i begynnelsen av mai, selv har jeg termin i 05 sep. Å siden februar når vi kom ut med at vi venter barn har jeg kunn fått høre det negative med å gå gravid

Rett etter fødsel fikk jeg vite hvor jævlig det var å føde.

Å nå når babyen er 6 uker får jeg høre alt som er negativt med å ha en baby i hus. Det er hennes første barn, å dette blir også mitt første barn. Men Gud så sliten jeg blir av å høre på alt som er negativt med å ha barn, det er ingenting positivt med det tydeligvis så jeg må bare «glede meg» som hun glefser til meg når jeg er i nærheten å ser bort på tantebarnet mitt.

Kjenner at jeg blir helt matt og sliten av hele situasjonen rundt henne
 
Back
Topp