Introdukjonstråd

Melder meg forsiktig inn her:) Trodde jeg fikk tidlig mens før i uka, men denne var så rar og knapt noe blødning så skjønte noe ikke stemte. Tok 4 forskjellige tester i går, og joda, gravid er jeg:happy: Så dette var nok en festeblødning som var. Etter mine beregninger 4+0 i dag. Termin 22.03 ❤️
3. PP. Og har en sønn fra før på 10 mnd ❤️
Herlig, gratulerer! :)
Samme som meg da i forhold til blødning. En liten rar minimini mens som kom for tidlig.
Kos med så tette små da, min sønn er 12 mnd :)
Velkommen inn hit til oss! :):)
 
Hei alle sammen ☀️ Til min og kjærestens store overraskelse vokser det visstnok en liten bamsemums inni meg Vi venter en liten en 15. Mars - 22❤️ Vi er i et ganske ferskt forhold. Jeg har to barn fra før, han har ingen. Med eksen min hadde jeg 3 MA (missed abortion) første i 2016, andre i 2017 og siste i 2018. Jeg er selvfølgelig livredd for at dette skal gjenta seg.. Krysser alt jeg har for at det går veien denne gangen ❤️☀️

Ellers er jeg hvert øyeblikk 36år og kommer fra Bergen
 
Sniker meg forsiktig inn her jeg :greet025
Første barn, satt på femte forsøk, er ca 6+4 i dag.
Appene er litt uenige :happy090 Så jeg er litt usikker på terminen, men den er iallefall helt i begynnelsen av mars :dance008

Håper jeg får bli her hele løpet ut :love017
 
:greet025
Har to jenter født i 2011 og 2015. Hadde en MA imellom dem oppdaget først i uke 13, så jeg sliter litt med å finne roa med at alt skal gå bra :oops: Dette blir mitt siste barn og en ordentlig attpåklatt :Heartred Håper virkelig spiren sitter til siste innspurt nå :wav
 
Hei!

Må bare melde meg inn her før jeg sprekker av glede og forundring!
Er gravid med barn nr 3, og ble spontant gravid for første gang i mitt liv. De to første barna er prøverør, så tok egentlig en test bare for å kvele håpet om en spire, men så var jaggu meg testen positiv. Har bare lyst å fortelle det til hele verden, samtidig som jeg er nervøs siden barn nr 2 bare kommer til å være omtrent 1 år og 8-9 mndr
Fikk denne testen i dag, så ja, jeg vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på om dagene.
 

Vedlegg

  • IMG_20210725_063501.jpg
    IMG_20210725_063501.jpg
    4,1 MB · Visninger: 39
Hei!

Må bare melde meg inn her før jeg sprekker av glede og forundring!
Er gravid med barn nr 3, og ble spontant gravid for første gang i mitt liv. De to første barna er prøverør, så tok egentlig en test bare for å kvele håpet om en spire, men så var jaggu meg testen positiv. Har bare lyst å fortelle det til hele verden, samtidig som jeg er nervøs siden barn nr 2 bare kommer til å være omtrent 1 år og 8-9 mndr
Fikk denne testen i dag, så ja, jeg vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på om dagene.
Gratulerer, et lite mirakel i magen din altså! ♡
Har selv en liten en som akkurat har bikket året.
Velkommen hit! :)
 
Hei!

Må bare melde meg inn her før jeg sprekker av glede og forundring!
Er gravid med barn nr 3, og ble spontant gravid for første gang i mitt liv. De to første barna er prøverør, så tok egentlig en test bare for å kvele håpet om en spire, men så var jaggu meg testen positiv. Har bare lyst å fortelle det til hele verden, samtidig som jeg er nervøs siden barn nr 2 bare kommer til å være omtrent 1 år og 8-9 mndr
Fikk denne testen i dag, så ja, jeg vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på om dagene.

Gratulerer!! ❤️ Fantastisk :)
 
Hei!

Må bare melde meg inn her før jeg sprekker av glede og forundring!
Er gravid med barn nr 3, og ble spontant gravid for første gang i mitt liv. De to første barna er prøverør, så tok egentlig en test bare for å kvele håpet om en spire, men så var jaggu meg testen positiv. Har bare lyst å fortelle det til hele verden, samtidig som jeg er nervøs siden barn nr 2 bare kommer til å være omtrent 1 år og 8-9 mndr
Fikk denne testen i dag, så ja, jeg vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på om dagene.
Så gøy, gratulerer ❤️❤️
 
Hei! Kan jo presentere meg selv her også.

Er 29 år, og har to barn fra før (henholdsvis 4 år og 2 år, født i 17 og 19). Brukte 1 år på å bli gravid med første, og ble til slutt gravid ved hjelp av en type medisin som heter pergotime. Prøvde aktivt i seks måneder med å få lillesøster, og ble derfor rimelig overraska når nr 3 satt på første forsøk :D

Er veldig spent på det å få tre ganske tette, men gleder meg veldig! Det her blir siste barn for oss, så skal prøve å nyte graviditeten i den grad det går :p Har vært plaget med ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskapene, så gruer meg hvis det skulle slå til nå også.
 
Har visst ikke introdusert meg på denne tråden jeg, ikke fått den med meg! :)

30 år, bor på Vestlandet, to gutter fra før, født i 10 og 13. Dette blir en (etterlengta) liten attpåklatt :rolleyes::) Prøvd i ett år nå, ble gravid med to i mars/april, men mistet i mai (MA). Overrasket over at neste spire satt så raskt, og krysser alt for at spiren holder til mål. ❤️
 
Hei, får introdusere megselv også.
Blir 27år denne uka, har kronisk sykdom og jobber som Barnehagelærer(småbarn).
Hadde planer/avtale med samboer om å vente ett halvt år til før vi tenkte vi skulle prøve, men lille knøttet ville det annerledes.
Går/gikk(før graviditeten) på medisiner som blant bivirkningene er gir redusert fertilitet så denne graviditeten kom mildt sagt overraskende på oss.
Er todelt, hvor den ene delen sprudler av glede og vil fortelle det til hele verden og den andre delen tør ikke slappe av før tidlig ultralyd (i uke11).
Har termin mellom 5 og 12 mars Ulike kalkulatorer er uenige, men selv håper jeg på 12.mars
 
Melder meg forsiktig inn etter TUL med hjerteaktivitet 7+5 forrige uke. Termin 5. mars.
Etter 11 IVF forsøk, flere aborter og en senabort pga avvik er det veldig skummelt å skulle tro at det skal bli en frisk baby denne gangen. Men jeg håper vi endelig kan få en liten attpåskatt ❤️
Har en fra før på 7, som ble unnfanget naturlig, men etter lang tids prøving.
Er 38 og bor rett utenfor Oslo.
 
31, samboer, første graviditet og (foreløpig) satt den på første forsøk. Sjokket begynner å roe seg nå, og realiteten synker inn.. :) 8+1 i dag. Bor i nordlige del av Gudbrandsdalen, hører til Lillehammer sykehus.
 
30, samboer, et barn på snart 3 år fra før :) Bor ytre del av Sognefjorden, Vestlandet.
 
Melder meg inn med masse spenning og håp om at den lille i magen klarer seg hele veien! Er 6+2 i dag, foreløpig termin 28. mars. Første barn og første gang gravid :) Veldig spennende!
 
Sniker fra februar. Jeg har foreløpig termin 26.feb, men i og med det kun er to dager unna mars, og dette er mitt første har jeg en følelse på at det blir en mars-baby :happy: Hadde en sa 4+3 i mai, men visste da kun om graviditeten i en dag før jeg begynte å blø, så det var ikke så tungt. Har ikke prøvd aktivt, men heller tenkt skjer det så skjer det❤️
29 år, samboer med barnefar, Oslo.
 
Hei, sniker meg inn ganske sent for jeg er allerede 12+2 i dag. fikk påmeldingen ikke til å funke på appen men har fulgt med i forumet ganske lenge og fikk mye god hjelp på mange spørsmål som jeg som førstegangsgravide har!
Bor i Oslo, venter første barn, alt er nytt og spennende og veeeeldig skummelt!
 
Hei, sniker meg inn ganske sent for jeg er allerede 12+2 i dag. fikk påmeldingen ikke til å funke på appen men har fulgt med i forumet ganske lenge og fikk mye god hjelp på mange spørsmål som jeg som førstegangsgravide har!
Bor i Oslo, venter første barn, alt er nytt og spennende og veeeeldig skummelt!
Velkommen :D
 
Back
Topp