Introdukjonstråd

Sjekker forsiktig inn her etter svakt positiv test i dag, 2 dager etter IKM :) hvis det går veien blir det barn nr 2
 
Hvordan står det til med kostholdet til dere andre som evt er på ferie? Jeg syns det er vanskelig og få det like variert som ellers i hverdagen og kjenner jeg får litt dårlig samvittighet for det. Minimerer smågodt og chips og sukkerholdig drikke, men blir fort pommes frites til en middag ute osv. Tar vitaminbjørner per nå, det hjelper jo litt på noe hvertfall...
Det går heeelt fint! Det er bare å slappe av å kooose seg med det mann vil! Spise sunt får du gjøre når du kommer hjem:)
 
Hei, flere positive tester, hcg på 1300 på onsdag, mitt første barn, men 7ende graviditet. Hadde siste MA i 2014, la alt på vent, gikk ned 70 kilo, byttet mann og håper at ting går veien ❤️ 08.03.22 i følge beregninger, men skal bestille tidlig ultralyd om 2 uker hvis jeg klarer å vente så lenge
 
Hellu! Stikker hodet forsiktig inn her da jeg ble overrasket med en positiv test i dag. Har ett barn fra før født august 19, og krysser fingrene for at den nye lille spiren sitter ❤️
 
Hei :) Fikk positive tester igår så meldte meg inn på forumet igjen igår. Har ei tulle på 3,5mnd og en sønn på 14år så dette blir nr 3 :Heartred snart 35år fra Larvik. 4+0 idag
 
Hei alle!
Jeg er 4+4 i dag og har termin 1. Mars. Fikk endelig bekreftet det med en digital test.:happy:
Jeg fikk en jente i april 2020, og håper virkelig dette svangerskapet blir like smertefritt. Tipper det blir langtfra det:nailbiting:

Jeg har termin 8. Mars, fikk også en jente i april 2020 etter et smertefritt svangerskap Krysser fingrene for at det kan bli slik igjen, men merker allerede at det tar mer på med en 1 åring i hus
 
Uff, jeg har jo litt angst av blødninger, så håper jeg slipper det. Klumper er digg da, blir nok ikke noe seggsytime på en stund da :wacky:

Gikk på en smell :hilarious: kan glede deg med at seggsytime ikke var noe problem! Ble faktisk ikke noe gris. Setter progesteron på kvelden og det skjedde på dagen :angelic:
 
Gikk på en smell :hilarious: kan glede deg med at seggsytime ikke var noe problem! Ble faktisk ikke noe gris. Setter progesteron på kvelden og det skjedde på dagen :angelic:
Takk for tilbakemelding!! :D dette var jo faktisk veldig nyttig! Hvor mange dager har du brukt crinone nå? Har lest at mange opplever at den blir rar i fargen. Jeg har foreløpig brukt den i 5 dager og opplever kun at den er offwhite og så vidt litt gul.
 
Takk for tilbakemelding!! :D dette var jo faktisk veldig nyttig! Hvor mange dager har du brukt crinone nå? Har lest at mange opplever at den blir rar i fargen. Jeg har foreløpig brukt den i 5 dager og opplever kun at den er offwhite og så vidt litt gul.

Ja, jeg forbredte mannen på forhånd i tilfelle. Var redd det skulle være så turnoff at han ikke var villig til å prøve :hilarious: 15 doser. Har opplevd at den har blitt svaaakt rosa 2 ganger så sikkert bittelitt blod. Blør når jeg pusser tennene også så det er ingen overraskelse :hilarious:
 
Ja, jeg forbredte mannen på forhånd i tilfelle. Var redd det skulle være så turnoff at han ikke var villig til å prøve :hilarious: 15 doser. Har opplevd at den har blitt svaaakt rosa 2 ganger så sikkert bittelitt blod. Blør når jeg pusser tennene også så det er ingen overraskelse :hilarious:
Haha!! Jeg fortalte mannen min også om klumpene, og tror det hjelper preventivt i en liten stund :D Får du frem dette når du tørker deg? Jeg føler jeg må forberede meg maks på misfarge, så jeg ikke stresser meg ihjel :p
 
Haha!! Jeg fortalte mannen min også om klumpene, og tror det hjelper preventivt i en liten stund :D Får du frem dette når du tørker deg? Jeg føler jeg må forberede meg maks på misfarge, så jeg ikke stresser meg ihjel :p

Stemmer! Og man må huske at det er veldig normalt med vaginal progesteron! Har til og med hørt om folk som får nesten svarte rester og har hatt vellykkede svangerskap :happy:
 
Hei flotte damer.
Jeg titter også forsiktig inn her.
Var veldig aktiv på prøve tråden for et års tid ca. Men tatt en lengre pause.

etter 3 SA og 1 MA i uke 13 så endte vi opp med utredning og ivf prøverør. Fant ut at det var mannlig faktor.

satte inn en 5 dagers blasto 15 juni. og hcg har steget jevnt oppover.
28/6 - hcg 102
30/6 - hcg 200 ett eller annet
3/7 hcg 600

så det kan tyde på at frøet har festet seg. Men tør ikke tru helt på at jeg er gravid før det synes på ultralyd.
 
Hei!
Melder meg inn her jeg også. Gravid med nr.2 etter første ferskforsøket med icsi. Førstemann er også til på første ferskforsøket med icsi. Satser på at det går riktig vei denne gangen også. Er 4+6 i dag :)
 
Melder meg forsiktig inn her :smiley-ashamed004 11 DPO. 3+3 idag. Termin 21. Mars 2022. Har en jente fra før på 2 år ❤️ Det klaffet for oss i PP 2 begge gangene :) Henger fortsatt mye IKM gruppen min. Gleder meg til å være mer aktiv her :)
 

Vedlegg

  • 72214C15-0C0D-42A9-8D23-0551CE056E64.jpeg
    72214C15-0C0D-42A9-8D23-0551CE056E64.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 20
  • 5F914251-5094-4853-BE8B-6F66D39B7D93.jpeg
    5F914251-5094-4853-BE8B-6F66D39B7D93.jpeg
    1 MB · Visninger: 18
Hei dere:hello Jeg har jo allerede postet litt her inne, men kort om meg: 31 år, var så heldig å bli gravid på første PP, og har ingen barn fra før :happy: Fikk positive tester fredag 2/7 og tror jeg nå er 4+6 hvis jeg har telt riktig (hjelp meg gjerne med å enten bekrefte eller korrigere, første dag av siste mens var 1. Juni:wacky:)

Jeg ser veldig frem til tiden fremover her med dere:Heartpink Selv om tiden i Prøveforumet ble kortvarig rakk jeg å hente masse informasjon, lærdom og trygghet der, og det vet jeg at jeg kommer til å gjøre her også. Babyverden-forumet virkelig gull verdt for meg som aldri har vært i Babyverdenen før:love2
 
Titter forsiktig inn her :happy:
Tok en tidlig test for 6 dager siden som var svakt positiv, tok en ny test igår som var sterkere. Babyverden sier jeg er 4+2 idag med termin 16 Mars:Heartred
Jeg er 37år, har 2 barn fra før (8år og snart 3år). Bor i Bergen.
Syntes det er litt skummelt å tenke for mye på graviditeten så tidlig, for det er jo en sannsynlighet for at det ikke går. Har mistet en gang før i 2017, men krysser fingrene for at jeg får bli værende :joyful:
 
Hei på dere :) da har jeg snoka litt rundt her inne i en ukes tid eller så med svake tester som daglig har blitt sterkere. Og endelig tørr jeg melde meg inn her! Hadde en piitteliten blødning like før positiv test, men ser ut som, og håper på at lille klamrer seg fast ♡ Menstermin er 13.03. Dette blir min og min forlovede sitt andre barn sammen. Vi har en liten som nettopp fylte 1år. Jeg har to litt eldre barn fra før av.
Dette er litt skremmende kjenner jeg, og føles fortsatt uvirkelig. Men vi er og veldig spente og glade ! :Heartpink:love2
 
Melder meg forsiktig inn her:) Trodde jeg fikk tidlig mens før i uka, men denne var så rar og knapt noe blødning så skjønte noe ikke stemte. Tok 4 forskjellige tester i går, og joda, gravid er jeg:happy: Så dette var nok en festeblødning som var. Etter mine beregninger 4+0 i dag. Termin 22.03 ❤️
3. PP. Og har en sønn fra før på 10 mnd ❤️
 
Back
Topp