Inspirert, bruker du?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
ikke med mindre jeg holder på å tisse på meg, og alt er opptatt. Så det er en sjeldenhet. :p

edit: så klart hvis det er der, det er stellebord, så blir det brukt til junior.

Last edited:
Hvis andre toaletter er opptatt, så bruker jeg herretoaletter eller hc-toaletter, ja.

Akkurat nå så gjør jeg det, så lenge det er opptatt på de andre toalettene selvfølgelig. Om jeg må på do nå, så MÅ jeg på do. Får så vondt i blæra fordi babyen presser på den, så det gjør vondt å holde seg :p i tillegg så gjør det vondt i bekkenet å sette seg uten noe å støtte seg på :) da er støttene på handicaptoalettet perfekt :D

Jeg har kun brukt hc do til stelling når det er stellebord der eller om jeg måtte på do og har med vogn. Ser folk etterlate vogn med barn i utenfor båsen på dametoalettet, men det kunne jeg aldri tenkt meg å gjøre...

Handicap toaletter? På senter, lege, lekeland osv...
Har gjort én gang! Og det var nå mens jeg er høygravid. Var skikkelig krise, på et kjøpesenter. Men var ikke noen folk der.... Så jeg tror det gikk greit :) (var det eneste toalettet jeg fant på kort varsel)

Ja, det gjør jeg. Men kun når jeg har med vogn og barn. Brukte det også da jeg måtte pumpe meg på skolen. Følte jeg fikk mer fred der inne.

Ofte er det kun der det er Stellebord, så bruker det om jeg må skifte på guttungen eller jeg har han ned i vogn. Setter han ikke fra meg utenfor :confused:

Jepp! Var nettopp på handikaptoalettet her på toget :p synes det er helt innafor faktisk.. Vi har handikaptoalett på jobb, men ingen med handikap, skal man da ikke bruke det?

Bruker det hvis det er stellebord og lille herremannen skal skiftes på, ellers ikke. Er som regel ledig på herredoen så tar den isteden;)

Om alt annet er opptatt og det står mellom å bruke det eller å gjøre i buksa så ja ;) Ellers venter jeg til vanlig toalett er ledig :)

Gjør det stort sett kun hvis alt annet er opptatt og jeg virkelig må - eller hvis jeg er med lille og stellerom og HC er samme sted

Hvis jeg har med vogn ja. Setter ikke den utfor mens jeg er på do og som flere sier, ofte er det stellebord også på disse toalettene.

Jupp e det krise så ja da gjør jeg det vil ikke ha noe uhell altså. Er ikke så farlig mener jeg da :p

Det gjør jeg, da jeg får helt noia inne i de trange doene som er noen steder... :/ Vet jeg at det er ålreite, litt store båser på vanlig do, går jeg der :)

HC-toalett er ikke forebeholdt folk med handicap, det er et tilrettelagt toalett for de i rullestol. Så det bruker jeg om det er ledig ja. :)

Selvfølgelig er det til de med handicap! Akuratt som at stellerom er for de som skal skifte på barn/baby...

Har jeg med meg vogn så

Back
Topp