Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan har du gjort dette med barnevogn da? Er jo ikke plass til vogn på vanlige toaletter heller. Er så vidt plass til en personJa det gjør jeg
så dere står heller 5-10 minutter i dokø (jada, det kan faktisk skje...) enn å bruke et ledig HC-toalett?
Hvordan har du gjort dette med barnevogn da? Er jo ikke plass til vogn på vanlige toaletter heller. Er så vidt plass til en person
Har aldri sett noen parkere enn vogn til over 10.000kr med stelleveske utenfor dametoalettet og tatt med babyen i en trang bås. Jeg mener det er helt innafor å bruke HC toalettet i de tilfellene man har med barn.
Nei jeg går på det om det er ledigså dere står heller 5-10 minutter i dokø (jada, det kan faktisk skje...) enn å bruke et ledig HC-toalett?
Ja det gjør jeg. Syns det er uting å bruke et toalet som er tilpasset andre enn meg
Igjen: tilpasset er ikke det samme som forbeholdt.
For all del, du gjør jo som du vil og får mene hva du vil, men det er ikke galt å bruke de toalettene. Mange steder etterhvert er det jo slik at det faktisk KUN er toaletter som alle kan bruke, spesielt nye bygninger. På et senter i nærheten er det kun to toaletter i den ene etasjen, der er det hc-tilpasset og med stellemuligheter på begge.
Og som jeg har sagt tidligere, hvis det kommer noen som jeg tenker har mer hast enn meg, som for eksempel noen i følge med barn (og jo mindre barna er jo mer husker jeg på å tilby dem å få foran meg i køen), høygravide, eller folk med handicap, så slipper jeg dem jo foran i en evt kø.