Søkte etter den, men fant den ikke! Tusen takk!Hahaha, velkommen til testehælvetet) Ser ut som du også har et eget testebudsjett? Hihi
Men dette ser veldig bra ut
Den tråden med bilder fra clearblue heter "tyde cbd" forresten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søkte etter den, men fant den ikke! Tusen takk!Hahaha, velkommen til testehælvetet) Ser ut som du også har et eget testebudsjett? Hihi
Men dette ser veldig bra ut
Den tråden med bilder fra clearblue heter "tyde cbd" forresten![]()
http://forum.babyverden.no/threads/tyde-cbd.1779024/Søkte etter den, men fant den ikke! Tusen takk!Hihi, her er det sikkert en halv årslønn som har gått med til tester på de to årene som vi har prøvd, så nå når de blir superpositive så skal jeg i alle fall ikke spare på noe!
![]()
Sniker litt. Ser BT'en før dagens er litt gul i stripsen, og de opplever jeg ofte at har sterkere streker enn de som ikke er så gule. Tror alt er i den skjønneste orden, jeg. Gratulerer ♡Ble litt roligere når jeg kom hjem og fikk se forskjellen i styrke når testene var tørket! Selv om BT ikke var sterkere, så er jeg allikevel litt tryggere på at gullklumpen fortsatt har det bra i magen!
![]()
Oj, der var et fantastisk tips enkefalos! Tusen takk!Sniker litt. Ser BT'en før dagens er litt gul i stripsen, og de opplever jeg ofte at har sterkere streker enn de som ikke er så gule. Tror alt er i den skjønneste orden, jeg. Gratulerer ♡
Wuhuu!! Du er så gravid du!! Og det rosa er bare fordi slimhinnene blir tynnere og blodårene skjørere under graviditet. Derfor sprekker de lettere og skremmer livskiten av oss. HeheI går kveld når jeg skulle sette inn lutinusen, så var det antydning til litt farge på de restene som kom ut... Var derfor ekstra spente på testene i dag, og nå var CB+ definitivt sterkere! Fikk fortsatt 1-2, men nå kom gravid opp før og den stod lenge og blinket før 1-2 kom... Så føler det er like før nå!
![]()
Nekter mer farge på papiret, og fortsetter å ha troa på gullklumpen!![]()
Hurra! Det første jeg tenkte når jeg våknet var at jeg var kvalm, så hadde et lite håp om sterkere test, men var livredd pga fargede lutinusrester i går kveld! Men det var ingen tvil! Og det ser virkelig ut som at det er rett før 2-3 på digital nå også!Wuhuu!! Du er så gravid du!! Og det rosa er bare fordi slimhinnene blir tynnere og blodårene skjørere under graviditet. Derfor sprekker de lettere og skremmer livskiten av oss. Hehe![]()
Her er mine førsteHurra! Det første jeg tenkte når jeg våknet var at jeg var kvalm, så hadde et lite håp om sterkere test, men var livredd pga fargede lutinusrester i går kveld! Men det var ingen tvil! Og det ser virkelig ut som at det er rett før 2-3 på digital nå også!
![]()
Ser ikke ut som det er så lenge til jeg får 2-3 nå da nei!Her er mine første![]()
Hurra! Det første jeg tenkte når jeg våknet var at jeg var kvalm, så hadde et lite håp om sterkere test, men var livredd pga fargede lutinusrester i går kveld! Men det var ingen tvil! Og det ser virkelig ut som at det er rett før 2-3 på digital nå også!
![]()
HerligOg BT hadde også blitt betydelig sterkere (selv om dette nok er en som får gul farge, enkefalos!)!
![]()
Gullklumpen
![]()
HerligGratulerer så mye! Testene er jo kjempefine ♡
Tusen takk! Fikk et litt urovekkende hcg-prøveresultat i går, men tror det må ha vært gjort en feil mtp styrken på testene... Får resultatet av den nye prøven før 12 i dag, så er veldig spent!Gratulerer med flotte tester![]()
Uff, det var trist! Krysser alt jeg har for at det blir baby snart allikevel! Har dere noen på frys?Negativt forsøk hos oss denne gangen.
Ånei!Negativt forsøk hos oss denne gangen.
Tusen takk! Fikk et litt urovekkende hcg-prøveresultat i går, men tror det må ha vært gjort en feil mtp styrken på testene... Får resultatet av den nye prøven før 12 i dag, så er veldig spent!