* Innsett i September *

Hahaha, velkommen til testehælvetet :)) Ser ut som du også har et eget testebudsjett? Hihi :D Men dette ser veldig bra ut:)

Den tråden med bilder fra clearblue heter "tyde cbd" forresten :)
Søkte etter den, men fant den ikke! Tusen takk! ❤️ Hihi, her er det sikkert en halv årslønn som har gått med til tester på de to årene som vi har prøvd, så nå når de blir superpositive så skal jeg i alle fall ikke spare på noe! ;)
 
Ble litt roligere når jeg kom hjem og fikk se forskjellen i styrke når testene var tørket! Selv om BT ikke var sterkere, så er jeg allikevel litt tryggere på at gullklumpen fortsatt har det bra i magen! ❤️

24ezy1f.jpg
Sniker litt. Ser BT'en før dagens er litt gul i stripsen, og de opplever jeg ofte at har sterkere streker enn de som ikke er så gule. Tror alt er i den skjønneste orden, jeg. Gratulerer ♡
 
I går kveld når jeg skulle sette inn lutinusen, så var det antydning til litt farge på de restene som kom ut... Var derfor ekstra spente på testene i dag, og nå var CB+ definitivt sterkere! Fikk fortsatt 1-2, men nå kom gravid opp før og den stod lenge og blinket før 1-2 kom... Så føler det er like før nå! :D

2iqn9xv.jpg


Nekter mer farge på papiret, og fortsetter å ha troa på gullklumpen! ❤️
 
I går kveld når jeg skulle sette inn lutinusen, så var det antydning til litt farge på de restene som kom ut... Var derfor ekstra spente på testene i dag, og nå var CB+ definitivt sterkere! Fikk fortsatt 1-2, men nå kom gravid opp før og den stod lenge og blinket før 1-2 kom... Så føler det er like før nå! :D

2iqn9xv.jpg


Nekter mer farge på papiret, og fortsetter å ha troa på gullklumpen! ❤️
Wuhuu!! Du er så gravid du!! Og det rosa er bare fordi slimhinnene blir tynnere og blodårene skjørere under graviditet. Derfor sprekker de lettere og skremmer livskiten av oss. Hehe:)
 
Wuhuu!! Du er så gravid du!! Og det rosa er bare fordi slimhinnene blir tynnere og blodårene skjørere under graviditet. Derfor sprekker de lettere og skremmer livskiten av oss. Hehe:)
Hurra! Det første jeg tenkte når jeg våknet var at jeg var kvalm, så hadde et lite håp om sterkere test, men var livredd pga fargede lutinusrester i går kveld! Men det var ingen tvil! Og det ser virkelig ut som at det er rett før 2-3 på digital nå også!
fu1b8k.jpg
 
Hurra! Det første jeg tenkte når jeg våknet var at jeg var kvalm, så hadde et lite håp om sterkere test, men var livredd pga fargede lutinusrester i går kveld! Men det var ingen tvil! Og det ser virkelig ut som at det er rett før 2-3 på digital nå også!
fu1b8k.jpg
Her er mine første :)
062b22ad5cb7ec7fdb1bdb737a3a6a4f
 
Gratulerer med flotte tester :)
 
Tusen takk! Fikk et litt urovekkende hcg-prøveresultat i går, men tror det må ha vært gjort en feil mtp styrken på testene... Får resultatet av den nye prøven før 12 i dag, så er veldig spent!

Hvordan urovekkende :/?
Krysser fingrene max for et bra svar iallefall
 
Back
Topp