* Innsett i September *

Ble plutselig stresset for at det bare var skyggestreker på BT (selv om jeg jo vet at de er sterkere enn det og med tydelig farge), så stakk ut i lunsjen for å kjøpe digital. Apoteket var tomme (!), så ble en CB+ i stedet..
oisne0.jpg

16it7cj.jpg

j5a740.jpg
Jeg ser jo noe svakt der, og siden det fortsatt er tidlig så er det jo veldig spennende! :D

Gratulerer jenter :) flere IVF jenter på juni er koselig ❤️ vi får danne en egen gruppe med mai, juni osv? Syns det hadde vært koselig jeg :)

Gratulerer jenter :) flere IVF jenter på juni er koselig ❤️ vi får danne en egen gruppe med mai, juni osv? Syns det hadde vært koselig jeg :)
Det synes jeg var en god idé :D

Endelig tydelig stigning på BT også! Selv om det såvidt var farge på urinen nå fordi jeg har drukket masse vann hele kvelden, så ble den superfin og rosa!
96vu42.jpg

Og her er den sammenlignet med testen fra i dag tidlig:
rsrmue.jpg

Håper det betyr at gullklumpen vår har festet seg og trives godt! ❤️

Endelig tydelig stigning på BT også! Selv om det såvidt var farge på urinen nå fordi jeg har drukket masse vann hele kvelden, så ble den superfin og rosa!
96vu42.jpg

rsrmue.jpg

Se her ja!! Jeg tror jammen du er gravid!!!! Og selv på sååå uttynnet urin:D Gratulerer! :D

96vu42.jpg

rsrmue.jpg

Visste det var noe på gang ❤️hvisker gratulerer jeg! For gravid det er du ;)

Se her ja!! Jeg tror jammen du er gravid!!!! Og selv på sååå uttynnet urin:D Gratulerer! :D
Visste det var noe på gang ❤️hvisker gratulerer jeg! For gravid det er du ;)
Tusen takk! ❤️ Er så superlettet, men allikevel litt redd... Håper bare den fine stigningen fortsetter! Tørr ikke helt å si g-ordet selv, selv om det jo faktisk er det jeg er! Uuuuææææhhhh! Har så lyst på baby i juni! ❤️

96vu42.jpg

rsrmue.jpg

Ååå får enn fin strek! Du er nokk gravid :-) gratulerer så mye med gullklumpen i magen :-)

Hei Starbucks, jeg spør deg for jeg ser at du er kjempe kunnskapsrik og virker som du har masse erfaring og er ei testetøs:P først, gratulerer så utrolig masse med spiren! Helt fantastisk <3 jeg lurer på når det er du begynner å teste. Jeg hører til i oktobergruppa, men har fulgt med dere her også:) jeg hadde uttak onsdag forrige uke og satt inn på mandag. Kan det være mulig å få positiv test om jeg begynner å teste allerede? Har så lyst å begynne å teste for har så god følelse, men gidder ikke om det ikke er mulig med positiv ennå :)

Og jeg er veldig happy med stigningen på testene nå! Øverste er fra i går tidlig, midterste fra i natt og nederste fra i formiddag:
mcdyy9.jpg

Shit pommes frites, jeg er faktisk gravid igjen! ❤️ Håper gullklumpen har tenkt til å være der hele veien nå!❤️

Gratulerer så mye :) flotte tester :)

Back
Topp