Ja tenk!!! Hihi! Det hadde vært dobbelt gledeHurra! Nå ble jeg veldig glad! Tenk hvis det er to også!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tenk!!! Hihi! Det hadde vært dobbelt gledeHurra! Nå ble jeg veldig glad! Tenk hvis det er to også!![]()
Jeg ser jo noe svakt der, og siden det fortsatt er tidlig så er det jo veldig spennende!Ble plutselig stresset for at det bare var skyggestreker på BT (selv om jeg jo vet at de er sterkere enn det og med tydelig farge), så stakk ut i lunsjen for å kjøpe digital. Apoteket var tomme (!), så ble en CB+ i stedet..
![]()
![]()
![]()
Håper sånn på sterkere strek snart! Og ikke minst at gullklumpen har tenkt å bli til juni!Jeg ser jo noe svakt der, og siden det fortsatt er tidlig så er det jo veldig spennende!❤
Det synes jeg var en god idéGratulerer jenterflere IVF jenter på juni er koselig
vi får danne en egen gruppe med mai, juni osv? Syns det hadde vært koselig jeg
![]()
Se her ja!! Jeg tror jammen du er gravid!!!! Og selv på sååå uttynnet urinEndelig tydelig stigning på BT også! Selv om det såvidt var farge på urinen nå fordi jeg har drukket masse vann hele kvelden, så ble den superfin og rosa!
![]()
Og her er den sammenlignet med testen fra i dag tidlig:
![]()
Håper det betyr at gullklumpen vår har festet seg og trives godt!![]()
Visste det var noe på gangEndelig tydelig stigning på BT også! Selv om det såvidt var farge på urinen nå fordi jeg har drukket masse vann hele kvelden, så ble den superfin og rosa!
![]()
![]()
Se her ja!! Jeg tror jammen du er gravid!!!! Og selv på sååå uttynnet urinGratulerer!
❤
Tusen takk!Visste det var noe på ganghvisker gratulerer jeg! For gravid det er du
![]()
Ååå får enn fin strek! Du er nokk gravidEndelig tydelig stigning på BT også! Selv om det såvidt var farge på urinen nå fordi jeg har drukket masse vann hele kvelden, så ble den superfin og rosa!
![]()
![]()
Hvisker et lite tusen takk! Ble så overrasket over streken i natt, så blir spennende å se om stigningen fortsetter...Ååå får enn fin strek! Du er nokk gravidgratulerer så mye med gullklumpen i magen
![]()
Gleder meg til neste test heheHvisker et lite tusen takk! Ble så overrasket over streken i natt, så blir spennende å se om stigningen fortsetter...![]()
Måtte ta en til nå, og den var enda litt sterkere! Ingen tvil om at det er strek lenger ihvertfall!Gleder meg til neste test hehe![]()
Og jeg er veldig happy med stigningen på testene nå! Øverste er fra i går tidlig, midterste fra i natt og nederste fra i formiddag:
![]()
Shit pommes frites, jeg er faktisk gravid igjen!Håper gullklumpen har tenkt til å være der hele veien nå!
![]()
Tusen takk!Gratulerer så myeflotte tester
![]()
Fantastisk, er ingen tvil der nei!!Gleder meg til å seg deg i juni gruppaMåtte ta en til nå, og den var enda litt sterkere! Ingen tvil om at det er strek lenger ihvertfall!
![]()