* Innsett i September *

Trodde hcg måtte være over 20 for å anses som gravid? Men jeg er ingen lege, så mer enn det vet jeg ikke...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det trodde jeg og. Men han sa det er på "pluss" eller noe sånn.. Skjønte det ikke.. Men har sendt melding til sykepleieren på hauken så får vente på svar

Det trodde jeg og. Men han sa det er på "pluss" eller noe sånn.. Skjønte det ikke.. Men har sendt melding til sykepleieren på hauken så får vente på svar
Fikk svar nå, hun sier jeg ikke er gravid. Men er det noen her som vet hvorfor eggløsningstest fortsatt blir positiv? Skal ikke den kun bli positiv ved eggløsning? Jeg venter jo på mensen. Sorry mange spørsmål

Fikk svar nå, hun sier jeg ikke er gravid. Men er det noen her som vet hvorfor eggløsningstest fortsatt blir positiv? Skal ikke den kun bli positiv ved eggløsning? Jeg venter jo på mensen. Sorry mange spørsmål
Jeg har også opplevd å få både nesten positive og positive eggløsningstester like før jeg har fått mensen, og det er visstnok vanlig med en lh-forhøyning like i forkant av mensen.

Og det er vanlig med hcg på mellom 0-5 naturlig, og riksen opererer med en grense på 25 for å være gravid.

Leit det ikke klaffet for deg. Har du flere forsøk igjen?

Fikk svar på HCG nå, legen sa den skal være på 0, og min var på 0,1 og han sa jeg kanskje var gravid men det var for tidlig? Synes det høres litt merkelig ut..

HCG under 5 betyr ikke gravid dessverre :/
( jobber på legekontor så derfor jeg vet )
Utrolig trist at du ikke er gravid :(

Jeg aner ikke, men eggløsningstester er uansett aldri en god løsning å bruke til å sjekke graviditet. Det kan være du har hatt en kjemisk evt?

Tok min første test i dag, håpet det var to streker og det var det :-) :-) er på rugedag 8:-) syntes streken var sterk og fin :-) :-)
ImageUploadedByBV Forum1444276640.335750.jpg

Jeg testa negativt i dag jeg. Krysser for neste gang!
Åneii:( Det var leit å høre :( Håper dere kommer igang igjen snart :) Neste gang blir det din tur! :D Sender deg en stor klem ❤

Back
Topp