Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det trodde jeg og. Men han sa det er på "pluss" eller noe sånn.. Skjønte det ikke.. Men har sendt melding til sykepleieren på hauken så får vente på svar
Det trodde jeg og. Men han sa det er på "pluss" eller noe sånn.. Skjønte det ikke.. Men har sendt melding til sykepleieren på hauken så får vente på svar
Fikk svar nå, hun sier jeg ikke er gravid. Men er det noen her som vet hvorfor eggløsningstest fortsatt blir positiv? Skal ikke den kun bli positiv ved eggløsning? Jeg venter jo på mensen. Sorry mange spørsmål
Fikk svar nå, hun sier jeg ikke er gravid. Men er det noen her som vet hvorfor eggløsningstest fortsatt blir positiv? Skal ikke den kun bli positiv ved eggløsning? Jeg venter jo på mensen. Sorry mange spørsmål
Jeg har også opplevd å få både nesten positive og positive eggløsningstester like før jeg har fått mensen, og det er visstnok vanlig med en lh-forhøyning like i forkant av mensen.
Og det er vanlig med hcg på mellom 0-5 naturlig, og riksen opererer med en grense på 25 for å være gravid.
Fikk svar på HCG nå, legen sa den skal være på 0, og min var på 0,1 og han sa jeg kanskje var gravid men det var for tidlig? Synes det høres litt merkelig ut..