Nei, riksen ringer meg om par dager.. Vet mere da!![]()
Håper du snart er i gang igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, riksen ringer meg om par dager.. Vet mere da!![]()
Skulle egentlig få mensen idag, (testdato) og pleier alltid å få mensen akkurat den dagen jeg forventer å få den, men har ikke fått det!! Kanskje det fortsatt er håp? Merkelig at jeg fekk testdato 3 dager før det er gått 14 dager?
Ja, det var det de sa på hausken.. Så skulle jeg sende melding til sykepleieren på hausken pga de har høstferie, men så svarer de ikke en gang!Har du testet i dag?
Ja, det var det de sa på hausken.. Så skulle jeg sende melding til sykepleieren på hausken pga de har høstferie, men så svarer de ikke en gang!
Men det er jo ikke 2 uker siden innsett?Fikk du negativ test i dag, og forventer mensen idag, så er du sannsynligvis ikke gravidHåpet er jo ikke helt ut før du har fått mensen uansett.
De burde absolutt svart, får tro de svarer i morgen.
Men det er jo ikke 2 uker siden innsett?
Ingen på frys!Så trist LiniguDet er utrolig tøft med negativ test. Har du noen på frys? Heier på deg videre. Ta vare på deg selv. Klem
Jeg tok en eggløsningstest nå, siden jeg ikke hadde flere graviditetsstester, og den ble veldig positiv! (fjes!) kan jeg være gravid da? Merkelig at den slår ut positiv når jeg egentlig venter på mensen ?
Løp og kjøp en cb + !!!!Jeg tok en eggløsningstest nå, siden jeg ikke hadde flere graviditetsstester, og den ble veldig positiv! (fjes!) kan jeg være gravid da? Merkelig at den slår ut positiv når jeg egentlig venter på mensen ?
Ååh håper det! Hehe! Graviditetstest fra lavpris.no. En enkel en . Vet ikke hva de heter..Ja, det kan du absolutt være. Kan jeg spørre hvilken graviditetstest du tok i går?![]()
Ååh håper det! Hehe! Graviditetstest fra lavpris.no. En enkel en . Vet ikke hva de heter..
Skal gjør detGjør som Strabucks sier, kjøp deg clearblue. Kjøper du en digital får du jo et klart svar. Ikke tiss og ikke drikk på minst fire timer, så tar du den![]()
Skal gjør detmen fikk beskjed om å ta HCG blodprøve også, så skal gjør det senere idag
![]()
Like sterk som den andre streken, så tok jeg en som viste smilefjes .(som kun kommer om jeg har eggløsning da)Så bra! Det blir spennende. Er du sikker på at det ikke var en svaaak strek på testen du tok?![]()
Like sterk som den andre streken, så tok jeg en som viste smilefjes .(som kun kommer om jeg har eggløsning da)
Åja! Nei helt hvit. Tok en test nå! Fra RFSU. Hadde ikke tid å kjøre på apoteke. Skal glør det senere, men den var negativ... Så er nok ikle gravid.. Får ta blodprøven og vente på svar ..Tenkte på graviditetstesten jeg. Er du sikker på at det ikke var noe på den?![]()
Trodde hcg måtte være over 20 for å anses som gravid? Men jeg er ingen lege, så mer enn det vet jeg ikke...Fikk svar på HCG nå, legen sa den skal være på 0, og min var på 0,1 og han sa jeg kanskje var gravid men det var for tidlig? Synes det høres litt merkelig ut..