* Innsett i September *

Alt håp er vel ute nå?
Har testdag i morgen, og tok en billigtest i går og i dag.. Begge negativ! :(
Hadde jeg vært gravid så hadde den vel slått ut nå??

Utrolig deppa, da dette uttaket var rimelig vondt/hardt at samboeren ikke vil gå en ny runde.. Han sleit med å se meg sånn! Men jeg vil prøve igjen.. Sukk!

Gratulerer :)

Alt håp er vel ute nå?
Har testdag i morgen, og tok en billigtest i går og i dag.. Begge negativ! :(
Hadde jeg vært gravid så hadde den vel slått ut nå??

Utrolig deppa, da dette uttaket var rimelig vondt/hardt at samboeren ikke vil gå en ny runde.. Han sleit med å se meg sånn! Men jeg vil prøve igjen.. Sukk!
Man hører jo om de som får positive tester sent, men jeg hadde nok også tolket dette som et negativt forsøk dessverre... Stor og god trøsteklem fra meg! Hvis det er noen trøst, så ville egentlig ikke mannen min at vi skulle gjennomføre flere IVF-forsøk fordi jeg hadde så mye bivirkninger og plager gang nr 1. Etter ca 3 måneder merket jeg et skifte, og hele grunnen til at han ikke orket først var fordi han fikk så dårlig samvittighet for alt jeg måtte gjennom! Etter en lang god prat bestemte vi oss for å prøve igjen, og da har det vært bedre...

Så trist :( Håpet at det skulle gå veien for deg nå. Når skal du snakke med Hausken? Er det offentlige neste steg? Mange klemmer til deg<3
Jeg også! Skal snakke med de imorgen. Nei har et forsøk til på hausken. Så offentlig. Men skjønner det ikke! Jeg er helt "frisk", eller isåfall det hausken har funnet ut, og er kun mannen det er noe "galt" med, hvis jeg kan si det sånn. Så skjønner ikke hvorfor det ikke fester seg..lei..

Man hører jo om de som får positive tester sent, men jeg hadde nok også tolket dette som et negativt forsøk dessverre... Stor og god trøsteklem fra meg! Hvis det er noen trøst, så ville egentlig ikke mannen min at vi skulle gjennomføre flere IVF-forsøk fordi jeg hadde så mye bivirkninger og plager gang nr 1. Etter ca 3 måneder merket jeg et skifte, og hele grunnen til at han ikke orket først var fordi han fikk så dårlig samvittighet for alt jeg måtte gjennom! Etter en lang god prat bestemte vi oss for å prøve igjen, og da har det vært bedre...
Takk for gode ord! Håper også han forandrer mening.. Det er det samme her det han føler, men jeg VIL! Hehehe...
Tar det som negativt forsøk jeg! Hadde håper helt til i morges..

Jeg også! Skal snakke med de imorgen. Nei har et forsøk til på hausken. Så offentlig. Men skjønner det ikke! Jeg er helt "frisk", eller isåfall det hausken har funnet ut, og er kun mannen det er noe "galt" med, hvis jeg kan si det sånn. Så skjønner ikke hvorfor det ikke fester seg..lei..

Lykke til på samtalen i dag. Veldig trist at det ikke fungerer, men det er vel kanskje bare max uflaks da?:( Håper de har en litt annerledes plan før neste forsøk. Føler så med deg! Er så vondt når de sier at alt er bra, og at det burde gå... Og så går det ikke :( Klem

Masse lykke til jenter! :)
Jeg heier på dere!!!!
Selv har jeg testdag i dag, nettopp levert blodprøve! Får svar om par dager.. Meeeeen fikk TR i dag morges og negativ graviditetstest hjemme, så da er nok alt håp ute.. Tungt og trist dag, men GLAD på deres vegne når to streker kommer!!! <3

Jeg heier på dere!!!!
Selv har jeg testdag i dag, nettopp levert blodprøve! Får svar om par dager.. Meeeeen fikk TR i dag morges og negativ graviditetstest hjemme, så da er nok alt håp ute.. Tungt og trist dag, men GLAD på deres vegne når to streker kommer!!! <3
Ånei :( Det var utrolig leit å høre:( Håper dere kommer igang igjen snart :)

Jeg heier på dere!!!!
Føler med deg! Neste gang SKAL det være din tur! Stor klem ❤️

Jeg heier på dere!!!!

Så trist Linigu :( Det er utrolig tøft med negativ test. Har du noen på frys? Heier på deg videre. Ta vare på deg selv. Klem

Skulle egentlig få mensen idag, (testdato) og pleier alltid å få mensen akkurat den dagen jeg forventer å få den, men har ikke fått det!! Kanskje det fortsatt er håp? Merkelig at jeg fekk testdato 3 dager før det er gått 14 dager?

Back
Topp