* Innsett i September *

Hæ? Det visste jeg ikke! Jeg har noen gått litt rundt og andre ganger satt meg rett ned i sofaen. Ikke tenkt noe over hva jeg har gjort hvertfall.
Ja, legen sa det og så tror jeg det står på pakningen...? Det er så kjipt, men er vel for at gugga skal fordele seg litt rundt inni der. Som sagt så håpet jeg på at det ikke er så viktig. Sambo tar dette VELDIG seriøst, så da jeg slang meg ned på sofaen fikk han meg opp igjen og jaget meg rundt i huset :) Han er god da! <3

Spennende Bubbly! Idag blir du en ruger! Joho!!!

Woohoo!! :D Takk!!

Gleder meg til i kveld! Husker følelsen etter forrige innsett når jeg visste det var ett levende befrukta egg inni der. Det boblet (derav navnet Bubbly ;) ) av glede inni meg.

Håper jeg får det i dag og :D <3

Jeg holder på å daue.... Hjertet i halsen! Ca 2000 i puls.... Skjelver og svetter.... Vondt i magen.

Nå skal jeg ringe og høre hvordan det går med eggene <3

Det er opptatt ...! :(

Begge overlevde!!! :D

Da ligger vi jammen likt. Du er veldig sterk som holder ut så lenge :D Vil bare vite jeg, om det endelig har gått!

Vi er 1.gangsprøvere med IVF, så alt er egentlig ganske uvirkelig enda. At jeg liksom har en liten spire som skal utvikle seg til å bli en hybelboer (forhåpentligvis) :eek: Tror ikke det er gått opp for meg xsmile8
Men lykke til!! Håper du får en lysende positiv test :signs003

Du har ringt furst direkte ikke sant? :)
22909500
Hvor lang tid tar det før man kan ringe egentlig? Jeg tok prøve hos fastlege idag, men de må jo sende den til Fürst også skal jo de analysere den...

Hvor lang tid tar det før man kan ringe egentlig? Jeg tok prøve hos fastlege idag, men de må jo sende den til Fürst også skal jo de analysere den...
Tidligst i 19-1930 tiden :)

Oi så bra!!! Hurra!!!!! Setter du inn begge? Nå er jeg virkelig spent på mine! Når er det innsett idsg da?

De satte inn begge. Jeg har aldri bedt om det så det virker som at de gjør det uansett så lenge det er to som overlever :)

Det gikk VELDIG mye bedre i dag enn sist innsett. Det var vondt, ja, men ikke på langt nær så vondt som sist. Jeg var flink å ha litt full blære, også fikk jeg jo smertestillende. Det føltes heller ikke som de måtte dra i tappen som sist gang. Så jeg er veldig lettet nå.
Og klar for å slenge meg på sofaen hjemme :)

Hadde innsett kl 14. Har du fått noe tidspunkt eller får du vite i morgen? Å nå er jeg så spent på deg også! :)

Dobbelpost

Back
Topp