* Innsett i September *

Hei september jenter!
Gratulerer til alle med positve tester!
Og stor klem til dere som ikke lyktes denne runden.

Jeg har hatt en kjemisk graviditet, var gravid en uke i det minste. Eller teknisk sett er jeg vel gravid enda, for intet har kommet ut. Men i dag var testen helt blenda.

Jeg tar pause fra forumet nå. Har det blytungt. Håper å komme sterkere tilbake når det nærmer seg fryseforsøk.

Lykke til videre alle dere som ikke har hatt innsett enda :)
Stor klem til deg, Hvitveisen:Heartblue

Rugedag 11 idag og jeg har fått positive tester siden rugedag 7.
Er så redd det skal gå galt så tester ofte et par ganger om dagen for å følge med:/ ;) til nå har det vært tydelig og klar stigning, men de siste par døgnene føler jeg ikke det har vært så store forskjellen i testene... Hva tror dere? (De to øverste er morgen og kveld igår, nederste er fra i morges, ca 30 min gammel her)
Gratulerer! synes de ser veldig bra ut. ;)

Wow!!!! 3+ allerede??? Du må jo ha 2 inni der :D :D
herrelighet, Tenk hvis begge festa seg. Nå håper jeg bare at de(n) velger å holde seg der inne for nå orker jeg ikke å miste flere ganger. Tenke positivt, tenke positivt er mitt mantra nå om dagen :-)

Jeg trodde 3+ var fra 1000!? Hadde 240 i blodet på onsdag, høres nesten helt sprøtt ut at jeg skal ha over 3000 nå. :D

Edit: mente 2000
Du bør ta noen flere målinger for å sjekke stigning;)

herrelighet, Tenk hvis begge festa seg. Nå håper jeg bare at de(n) velger å holde seg der inne for nå orker jeg ikke å miste flere ganger. Tenke positivt, tenke positivt er mitt mantra nå om dagen :-)
Det er viktig å holde seg positiv :D Gleder meg til å se hvilke tall du får på de neste målingene:)

Tok en ny- takk og lov:) virker å få sterkere test utover dagen;)

Her er i morges og nå nettopp nederst:)

Vedlegg

• 2015-09-20 11.47.59.jpg
    2015-09-20 11.47.59.jpg
    637,3 KB · Visninger: 81
Hei september jenter!
Gratulerer til alle med positve tester!
Og stor klem til dere som ikke lyktes denne runden.

Jeg har hatt en kjemisk graviditet, var gravid en uke i det minste. Eller teknisk sett er jeg vel gravid enda, for intet har kommet ut. Men i dag var testen helt blenda.

Jeg tar pause fra forumet nå. Har det blytungt. Håper å komme sterkere tilbake når det nærmer seg fryseforsøk.

Lykke til videre alle dere som ikke har hatt innsett enda :-)

Kjære Hvitveisen, skjønner godt at det må pause til nå. Gleder meg til du er tilbake på forumet, for jeg vil gjerne se deg vel i mål. Gode klemmer til deg<3

Dagens test nederst på rugedag 18/20 dpo:)
Bildet er tatt etter noen timer sånn at den er helt tørr. Kommer aldri til å slutte å teste tror jeg. Testetøsa har tatt over livet mitt!! :)) I morgen er det ny hcg hos legen. Veldig spent!!!
a163ed1e8159d1940b105e1d50e70d8c

Hvor viktig er det EGENTLIG å være i lett aktivitet i 15 min etter innsett av Crinone...?
Er sååååå kjedelig å vandre hvileløst rundt i huset når jeg har tatt den.
Vil helst bare slenge meg ned i sofan og slækken....

Nå har jeg satt inn ett egg! Er kjempespent. TD er 01/10, men jeg omfavner testetøsa og begynner 5dp5dt, altså på torsdag. Testing er jo sååå gøy :D

Gratulerer xsmile9 Spennende tid framover ja!! Jeg har TD 02.10 :happy:. Tror jeg skal klare å holde meg til da!

Hvor viktig er det EGENTLIG å være i lett aktivitet i 15 min etter innsett av Crinone...?
Er sååååå kjedelig å vandre hvileløst rundt i huset når jeg har tatt den.
Vil helst bare slenge meg ned i sofan og slækken....
Hæ? Det visste jeg ikke! Jeg har noen gått litt rundt og andre ganger satt meg rett ned i sofaen. Ikke tenkt noe over hva jeg har gjort hvertfall.

Last edited:
Spennende Bubbly! Idag blir du en ruger! Joho!!!

Skjønner godt at du trenger en pause fra forumet. Jeg håper du kommer tilbake og oppdaterer oss når du skal gjennom frys. Jeg har veldig lyst til å følge deg hele veien til mål:) Sender deg en stor klem og håper du får oppstart med en gang når du er klar for det:D
Tusen takk for det Starbucks! Du er god :-)

Jeg kommer til å snike på dere på mai etterhvert også- moro å følge dere!

Back
Topp