* Innsett i September *

Du har ringt furst direkte ikke sant? :)
22909500
Ja, jeg ringer også. Fikk sms nå, fredagens var på 790! Så da et det mer enn dobling siden ons, og den må ha steget fint ila helga iom jeg fikk 3+. Kanskje jeg tør å flytte til mai snart da :-)

hahahaha, blir spennende å se. Men først: en dag av gangen :-)

Hvordan er formen din? startet symptomjakta?? :-)

Ser du hadde MYE mer enn dobling, når er UL? :D Herregud, spennende! Du er jo skikkelig gravid i alle fall. Jeg vedder på tvillinger gitt.

Haha :p Joda. Kjenner konstant etter menssmerter. Har litt nå, men det sier jo veldig lite uansett :p Merker godt at de har rotet inni der...

Ja, jeg ringer også. Fikk sms nå, fredagens var på 790! Så da et det mer enn dobling siden ons, og den må ha steget fint ila helga iom jeg fikk 3+. Kanskje jeg tør å flytte til mai snart da :-)
Hurra så gøy!!! Dette er jo strålende tall!

Jeg håper på over 1520 i dag :) Tok en digital i morges, og den viste fortsatt 2-3.
Litt skuffet over at den ikke viste 3+, men inni var testen sterkere enn den forrige. Det pinlige er at jeg først etterpå (?!) husket at jeg tok en i går også. Som viste 2-3 den også... Ikke rart det ikke har skjedd mye på 24t :D Snakk om å innbille seg selv at man venter dager mellom de digitale testene ;)

De satte inn begge. Jeg har aldri bedt om det så det virker som at de gjør det uansett så lenge det er to som overlever :)

Det gikk VELDIG mye bedre i dag enn sist innsett. Det var vondt, ja, men ikke på langt nær så vondt som sist. Jeg var flink å ha litt full blære, også fikk jeg jo smertestillende. Det føltes heller ikke som de måtte dra i tappen som sist gang. Så jeg er veldig lettet nå.
Og klar for å slenge meg på sofaen hjemme :)

Hadde innsett kl 14. Har du fått noe tidspunkt eller får du vite i morgen? Å nå er jeg så spent på deg også! :)
Så utrolig bra!!! Hurra!!! Da satser vi på to på meg også ;)

Det får jeg vite imorgen jeg også. :) så da krysser for jeg hvertfall et inn :)

Tenk nå er du en ruger! Når er TD din?

Ser du hadde MYE mer enn dobling, når er UL? :D Herregud, spennende! Du er jo skikkelig gravid i alle fall. Jeg vedder på tvillinger gitt.

Haha :p Joda. Kjenner konstant etter menssmerter. Har litt nå, men det sier jo veldig lite uansett :p Merker godt at de har rotet inni der...
Veldig fornøyd med tallene :-) skal ikke på UL før jeg er 8+5 og der føles som en evighet til. Driver å tenker på om å ta en privat i uke 6, men har ikke bestemt meg helt :-)

Hurra så gøy!!! Dette er jo strålende tall!

Jeg håper på over 1520 i dag :) Tok en digital i morges, og den viste fortsatt 2-3.
Litt skuffet over at den ikke viste 3+, men inni var testen sterkere enn den forrige. Det pinlige er at jeg først etterpå (?!) husket at jeg tok en i går også. Som viste 2-3 den også... Ikke rart det ikke har skjedd mye på 24t :D Snakk om å innbille seg selv at man venter dager mellom de digitale testene ;)
Haha, det er lett å gå surr i de testene .. :-) du får helt sikkert 3+ straks!

Så utrolig bra!!! Hurra!!! Da satser vi på to på meg også ;)

Det får jeg vite imorgen jeg også. :) så da krysser for jeg hvertfall et inn :)

Tenk nå er du en ruger! Når er TD din?

Hvertfall 1, helst 2! :)

TD ble 5. oktober.
Når skal du ringe inn i morgen?

Hvertfall 1, helst 2! :)

TD ble 5. oktober.
Når skal du ringe inn i morgen?
11:15 som du gjorde!!! Wæææ! Heldigvis har dagen på jobb gått fort idag ;)

Lurer på om det er mer vondt å sette inn to? Spurte du om avslappende når du var der?

Da blir sikkert min 7 oktober da :) ta blodprøve ?

11:15 som du gjorde!!! Wæææ! Heldigvis har dagen på jobb gått fort idag ;)

Lurer på om det er mer vondt å sette inn to? Spurte du om avslappende når du var der?

Da blir sikkert min 7 oktober da :) ta blodprøve ?
Nei nei, de har begge eggene i det samme røret så begge fyker inn samtidig :) Ikke noe ekstra vondt pga det hvertfall. :)
De gav meg avslappende helt av seg selv, men det var nok fordi jeg var så SYYYKT nervøs for smertene siden jeg hadde det sist gang. De merket nok på meg at jeg trengte det.

Du får vel TD dagen etter meg tenker jeg? 6. Oktober? Jepp, blodprøverekvisisjon :)

Jeg slet noe helt vanvittig med å konsentrere meg på jobb før 11.15. Men er glad jeg var på jobb, for da gjør man hvertfall noe annet enn å stirre i veggen ;)

Nei nei, de har begge eggene i det samme røret så begge fyker inn samtidig :) Ikke noe ekstra vondt pga det hvertfall. :)
De gav meg avslappende helt av seg selv, men det var nok fordi jeg var så SYYYKT nervøs for smertene siden jeg hadde det sist gang. De merket nok på meg at jeg trengte det.

Du får vel TD dagen etter meg tenker jeg? 6. Oktober? Jepp, blodprøverekvisisjon :)

Jeg slet noe helt vanvittig med å konsentrere meg på jobb før 11.15. Men er glad jeg var på jobb, for da gjør man hvertfall noe annet enn å stirre i veggen ;)
Godt å vite!! :) jeg drar alene itilegg siden min minste er med pappaen i pappaperm! Det er ikke akkurat slik at hun burde være med;)

Plutselig begynte jeg å grue meg skikkelig... Men går heldigvis fort over :)

Skal nok få tiden til å gå! ;) ja stemmer blir nok det:) men tar nok test dagen før hjemme. Klarer ikke å vente helt til da ;) planen å holde ut til du får svaret?

Veldig fornøyd med tallene :-) skal ikke på UL før jeg er 8+5 og der føles som en evighet til. Driver å tenker på om å ta en privat i uke 6, men har ikke bestemt meg helt :-)

OK :) Jeg hadde nok tatt en privat, mest for å se at ting var bra. Men på en annen side går jo to uker fort.

Godt å vite!! :) jeg drar alene itilegg siden min minste er med pappaen i pappaperm! Det er ikke akkurat slik at hun burde være med;)

Plutselig begynte jeg å grue meg skikkelig... Men går heldigvis fort over :)

Skal nok få tiden til å gå! ;) ja stemmer blir nok det:) men tar nok test dagen før hjemme. Klarer ikke å vente helt til da ;) planen å holde ut til du får svaret?
Nei barn bør slippe å være med på sånt ;)

Skjønner du gruer deg, men det kommer til å gå kjempebra. Og i morgen ettermiddag er du ruger!! :D

Jeg tror kanskje jeg svir av en strimmel eller to før blodprøven. Men vi får se. Sambo er veldig "streng" med at man ikke skal teste før tida, og jeg pleier å klare å holde ut sammen med han :)
Vi tester nok i helga 3-4 oktober tenker jeg :)

Nei barn bør slippe å være med på sånt ;)

Skjønner du gruer deg, men det kommer til å gå kjempebra. Og i morgen ettermiddag er du ruger!! :D

Jeg tror kanskje jeg svir av en strimmel eller to før blodprøven. Men vi får se. Sambo er veldig "streng" med at man ikke skal teste før tida, og jeg pleier å klare å holde ut sammen med han :)
Vi tester nok i helga 3-4 oktober tenker jeg :)
Samboere har ikke peiling tenker nå jeg ;) Lett for de å si man skal vente, det er jo ikke i deres kropp det hele skjer. :D
Grattis som ruger, masse lykke til og test når du føler for det :)

Hjælp! Hvis du hadde 790 på fredag og du fikk 3+ på lørdag eller søndag, så er jo det helt fantastisk! 3+ slår jo ikke ut før hcg på 2000! Wuhuuu!!! Her lukter det twins!! :D

Ååååh!! Nerver!!! Ringte Fürst for resultatet og de ba meg ringe om en halvtime for å se om den var klar da. Jeg ble plutselig veldig kvalm og skjelven!!! Den må være på over 1100 for at doblingen skal være "godkjent".

Ååååh!! Nerver!!! Ringte Fürst for resultatet og de ba meg ringe om en halvtime for å se om den var klar da. Jeg ble plutselig veldig kvalm og skjelven!!! Den må være på over 1100 for at doblingen skal være "godkjent".
Hvordan har det gått???

Rugedag 13 og testdag her- måtte teste kl. 5 da guttungen våkna da, og jeg var så tissetrengt at jeg måtte gå på do;)
Var hyggelig lesning i morgentimene:)<3

Vedlegg

• 2015-09-22 08.37.40.jpg
    2015-09-22 08.37.40.jpg
    718,6 KB · Visninger: 102
Back
Topp