* Innsett i September *

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8 (8dp2dt), og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...
e1a619cae5c9a4a98245fefc3a283a0d
Aaaaaiiii se der!!! Gir meg god følelse, skal godt gjøres om det skulle være ovitrelle altså!!! ;) :D

Blir jo helt tussete her jeg også, har lyst å holde meg noen timer nå å ta en test når jeg kommer hjem for å se om el sprøyten er utav kroppen (10 dager siden sprøyten i dag) *river meg i håret uææææ, vil å ha strek* ;)

Blir jo helt tussete her jeg også, har lyst å holde meg noen timer nå å ta en test når jeg kommer hjem for å se om el sprøyten er utav kroppen (10 dager siden sprøyten i dag) *river meg i håret uææææ, vil å ha strek* ;)
Hahaha :D Ja, jeg ble jo veldig påvirket av alle testene her selv. Umulig å ikke la seg friste!! :))

Åååh...det er så mye testing på gang her, så jeg måtte bare ta en test. Er på rugedag 8 (8dp2dt), og fikk se en svaaaaak strek. Det kan jo like herlig være ovitrelle som ble satt for 12 dager siden. Selv om de sier 10 dager, så er jo det bare gj.snitt. Har veldig dårlig kamera, så kanskje det ikke synes her...

Dette er da ikke en svak strek? Ser veldig tydelig og fin ut for meg... Håper at jeg kan si gratulerer da :-)

Er på fjerde rugedag, og nå kjenner jeg trang til å teste. Forstår det sånn at det er litt tidlig... Faktisk testdato er 22/9, men det er altfor lenge til. Det er 8 hele dager siden jeg satt den Ovitrelle sprøyten, så om jeg forstår det riktig på Starbucks (som nevnte noe om at den var ute av kroppen etter gjennomsnittlig 10 dager) - så kan jeg teste til helgen og kanskje få vite??

Jeg har testet ut ovitrelle'n fra 5 dpo på mine fersk forsøk og jeg har aldri fått så tydelig test 10 DPO uten være gravid. Tror jammen du er jeg gravid jeg. Hvisker et forsiktig gratulerer :)

Er på fjerde rugedag, og nå kjenner jeg trang til å teste. Forstår det sånn at det er litt tidlig... Faktisk testdato er 22/9, men det er altfor lenge til. Det er 8 hele dager siden jeg satt den Ovitrelle sprøyten, så om jeg forstår det riktig på Starbucks (som nevnte noe om at den var ute av kroppen etter gjennomsnittlig 10 dager) - så kan jeg teste til helgen og kanskje få vite??
Rugedag 4 er nok boe i det tidligste laget ja:) Jeg er på rugedag 8 idag og fått svaaak strek. Var jeg deg ville jeg ventet til mandag. Om du tester før det har gått 10 dager kan du få falsk positiv. Men om du sjekker til helgen og den er blank så må du ikke bli lei deg. Kroppen har bare ikke rukket å produsere hcg enda, men da ser du ihvertfall at ovitrelle er ute av systemet:)

Dette er da ikke en svak strek? Ser veldig tydelig og fin ut for meg... Håper at jeg kan si gratulerer da :-)
Håper den snart blir like sterk som den kontrollstreken der om noen dager:D

Jeg har testet ut ovitrelle'n fra 5 dpo på mine fersk forsøk og jeg har aldri fått så tydelig test 10 DPO uten være gravid. Tror jammen du er jeg gravid jeg. Hvisker et forsiktig gratulerer :)
Hvisker takk:) Tør ikke juble helt før jeg ser den blir sterkere. Sist runde endte jo i kjemisk.

Den skjønner jeg godt! Hadde blitt tussete selv om jeg var en ruger nå! Hvem rugedag er du på nå? :)

Nei, hun sa ingenting om innsett, bare ultralyd. Får vite på tirsdag da :)

Jeg har vært en del borte fra jobb pga forskjellig kronisk sykdom før.
Sa ifra i dag at jeg skulle til legen på tirsdag. Er redd jeg må bli hjemme i morgen pga forskjølelsen... I tillegg er det mye mangel på ansatte hos oss, så det er litt sånn dårlig stemning på jobb kan du si.... Men men.

Viktigste for meg er ikke jobben, men familie <3
Aha! Men da får du svar på tirsdag da! Nå får vi krysse at alt går hele veien frem til innsett! ;) for det skal det og vi skal bli rugere! ;)

Skjønner... Har en kronisk sykdom selv. Så vet åssen det kan være. Men slitsomt når de er slike mot deg! Skal ikke bli dårlig stemning når du ikke kan noe for det..

Rugedag 8 :) :) Tror virkelig det er noe der :)

Bildet tatt etter 5 min :)

ImageUploadedByBV Forum1441947883.070100.jpg

Back
Topp