* Innsett i September *

Velkommen hit og spennende med 2 egg! Er det frys eller fersk?

Få som klarer å vente med å teste til TD ;)

Ville uansett ikke vært helt sikker før evt pos test om mensen uteblir noen dager lenger enn vanlig.

To ferske egg. Fikk ett på frys. Er det forskjell i sjansene mellom de to?

Velkommen inn hit og gratulerer som ruger! Jeg ruger selv på to frysefrø på 3 dagen nå. Jeg vet at jeg ikke klarer å holde meg helt til TD som er 18/9.. :)

Takk :-) Får se hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tester... Lykke til da :-)

Gratulerer så mye som ruger. Ekstra spenning med to inn da :) Så lenge du tar progesteron kan mensen bli forsinket, men det er selvsagt positivt hvis den uteblir. Mange tester jo en stund før TD, men det beste er jo å vente.

Takk :-) Og visste ikke det med at mensen ble forsinket, så godt jeg fant forumet. Hvis ikke kunne jeg jo fort ha feiret i det skjulte neste uke ;-)

To ferske egg. Fikk ett på frys. Er det forskjell i sjansene mellom de to?

Har forstått det slik at det er større sjanse på fersk ja :)

På frys er det ikke sikkert de overlever opptining blandt annet

Takk :-) Og visste ikke det med at mensen ble forsinket, så godt jeg fant forumet. Hvis ikke kunne jeg jo fort ha feiret i det skjulte neste uke ;-)

Den KAN bli altså ;) Jeg fikk den på riktig dag etter mitt ferskforsøk. Huff, ikke noe særlig å feire for tidlig. Jeg er også glad for at jeg fant forumet, læringskurven er bratt i dette gamet.

Ja, det er helt riktig. Det gis egentlig til kvinner i overgangsalderen :-)for å lindre plagene... Inneholder østrogen. Pillene bygger opp livmorslimhinnen samt hindrer eggløsning. Man skal begynne den dagen det er ordentlig rødt blod. Ikke spotting.
Ja oki :) da forstår jeg ganske mye mer hvorfor! ;) takk!

Den KAN bli altså ;) Jeg fikk den på riktig dag etter mitt ferskforsøk. Huff, ikke noe særlig å feire for tidlig. Jeg er også glad for at jeg fant forumet, læringskurven er bratt i dette gamet.
Finner fort nok ut av det :-) Mye å sette seg inn i...

(Bare) Rugedag 5. Veldig vonde boobs. Murringer i magen, av og på. Svakt pos test (10 dager etter Ovitrelle - eller er det 9 iom man setter den på kvelden?).
Magefølelse og håpet fortsatt tilstede. :D

Ikke meningen å gjøre dette til min private dagbok altså, men må bare juble!!! 4 egg befruktet av 6! :-) :-) håper de utvikler seg fint til i morgen!!:):):)

Det er så gøy å følge med, poenget med tråden er jo oppdateringer og deling av tanker. Bare skriv mer du, gøy å lese. 4 av 6 er flott :D

(Bare) Rugedag 5. Veldig vonde boobs. Murringer i magen, av og på. Svakt pos test (10 dager etter Ovitrelle - eller er det 9 iom man setter den på kvelden?).

Så deilig med god magefølelse :D Håper den stemmer, og at streken bare blir sterkere fremover :D

Ikke meningen å gjøre dette til min private dagbok altså, men må bare juble!!! 4 egg befruktet av 6! :-) :-) håper de utvikler seg fint til i morgen!!:):):)

Det er jo grunnen til at vi er her ;) Å dele gleder og sorger.

Så fantastisk bra resultat!! :D Her er det massevis av håp <3

Godt at håpet fortsatt er til stedet! Her er det rugedag 4 og det føles som jeg har ruget i månedsvis allerede.... hvilken dag testet du positivt med fryseforsøket ditt?

Ikke meningen å gjøre dette til min private dagbok altså, men må bare juble!!! 4 egg befruktet av 6! :) :) håper de utvikler seg fint til i morgen!!:):):)
Flott! Det er bare å juble i ve! :-)

Godt at håpet fortsatt er til stedet! Her er det rugedag 4 og det føles som jeg har ruget i månedsvis allerede.... hvilken dag testet du positivt med fryseforsøket ditt?
På rugedag 10, dvs. 12 dpo (?). :)

Back
Topp