* Innsett i September *

håper at jeg kan krype inn her å får innsett i slutten av september :)
hadde innsett av frys 1.juli.. men endte i en exu og har nå operert bort egglederen :)
usikker på når jeg får komme igang igjen, men satser på neste menstruasjon om ca 4 uker og rekke innsett i løpe av september :D

har 6 egg igjen på frys, og klaffet på første forsøk! så har troa på at det skal gå neste gang med fryst blasto da også :)
Så utrolig leit med exu, men godt du er positiv og har så mange små i fryseren!

Da er EL overstått og forhåpentligvis starter jeg med progynova om 14 dager!!

dobbel

Last edited:
Da har jeg fått pratet med Ullevål.
Når første forsøk foreløper uten komplikasjoner, pleier de ikke å kalle inn til undersøkelse mellom nesespray og sprøytestart ved neste forsøk.
Da starter jeg på Synarela 18.august (skulle begynt i morgen, men pga forsinket mens i juli, forskøv det seg nesten en uke). Forrige runde gikk jeg på nesespray en måned (ble etterhvert sykemeldt 50% pga bivirkningene), nå tror jeg at jeg slipper unna med 14 dager, så håper på å holde ut med full jobbing de to ukene.... Vi får se :)

Da har jeg fått pratet med Ullevål.
Når første forsøk foreløper uten komplikasjoner, pleier de ikke å kalle inn til undersøkelse mellom nesespray og sprøytestart ved neste forsøk.
Da starter jeg på Synarela 18.august (skulle begynt i morgen, men pga forsinket mens i juli, forskøv det seg nesten en uke). Forrige runde gikk jeg på nesespray en måned (ble etterhvert sykemeldt 50% pga bivirkningene), nå tror jeg at jeg slipper unna med 14 dager, så håper på å holde ut med full jobbing de to ukene.... Vi får se :)
Fint at du har fått svar. Jeg gikk også på spray i en måned ved første forsøk, heldig du er som slipper det :-)

Ser ut til at det er litt mer aktivitet her nå som september nærmer seg.
Jeg venter mensen neste uke og begynner da med kort regime, regner med uttak første uka i september.
Noen andre som har kort regime?
Kjenner jeg er litt negativ, ble jo gravid siste forsøk men mistet i MA, tenker at det skal godt gjøres å bli gravid to forsøk etter hverandre.
Bare å komme med noen solskinnshistorier om dere har:happy:.

Jeg hadde også en MA sist. Kjenner jeg kommer til å være enda mer negativ denne gangen, helt til vi ser liv på ul'en. Kommer til å bli tøft, men samtidig så vet jeg hva vi går til denne gangen.

Jeg hadde også en MA sist. Kjenner jeg kommer til å være enda mer negativ denne gangen, helt til vi ser liv på ul'en. Kommer til å bli tøft, men samtidig så vet jeg hva vi går til denne gangen.

Var ikke du i januarklubben du og?

Æsj den der MA'en kunne jeg vært foruten, og som du sier så blir det jo bare enda en ting å legge i uflaksbunken

Æsj den der MA'en kunne jeg vært foruten, og som du sier så blir det jo bare enda en ting å legge i uflaksbunken

Sendte litt tidlig der ja.
Skulle skrive at som du sier så blir man litt mer negativ etterhvert som man får negative erfaringer.
Men, er en liten trøst at det var et egg som festet seg. Hvertfall gir det meg et håp..
Sorry tykke fingre her:p

Så utrolig leit med exu, men godt du er positiv og har så mange små i fryseren!
ja, er veldig positivt innstilt! :D og har holdt motet oppe i mange år, er heldigvis forholdsvis ung i forhold til mange andre som prøver :)

har to forsøk igjen i tillegg til 6 egg på frys, så optimist er jeg :) vet jo at de kan feste seg da, selv om det ble på feil plass sist.. kanskje derfor jeg ikke ble så deppa nå, hadde vell en følelse på at det ikke ble noe nå.. klarte aldri helt å slå meg til ro med at jeg var gravid selv om testene lyste mot meg.

nå har jeg sluttet å spotte etter operasjonen og venter bare på at tr skal komme så jeg får ringe til st.olavs å planlegge neste syklus og fryseforsøk :) må nok sette igang mens med primolut..

de ringte på mandag for å spør om jeg ville være med i en studie siden jeg var gravid.. egentlig litt sjokkert over at de ikke hadde fått epikrisen i fra sykehuset etter en uke.. men fikk fortalt at det var en exu.
da sa de at jeg måtte vente to menstrusjoner.. vil det si at jeg får starte på andre mens?

håper på el av meg selv nå, har jobbet mye med meg selv og gått ned 8 kg..
så er ikke på overvektig bmi lenger heller.. og kanskje at kroppen "restarter" litt etter operasjonen og endt graviditet?

nei, mange spm på meg i natten :p men alt man skal lure på!! :p

Innsett i september om kroppen syns det er greit og ikke minst de fryste eggene ;)

Ja jeg var det. De fant bare en tom fostersekk på ul i uke 7. Fy faderen å tøft beskjed det var å få. Det var aldri i tankene mine at det ikke skulle være no der. Jeg hadde jo ikke blød noe. Men nå har jeg lært at man mister uten blødning også. Måtte ta pille for å få tømt. Det var mye vondt, og blødde i 3 uker etterpå. Håper ikke vi må gjennom det flere ganger. Nå er det vår tur Kose_mose

ja, er veldig positivt innstilt! :D og har holdt motet oppe i mange år, er heldigvis forholdsvis ung i forhold til mange andre som prøver :)

har to forsøk igjen i tillegg til 6 egg på frys, så optimist er jeg :) vet jo at de kan feste seg da, selv om det ble på feil plass sist.. kanskje derfor jeg ikke ble så deppa nå, hadde vell en følelse på at det ikke ble noe nå.. klarte aldri helt å slå meg til ro med at jeg var gravid selv om testene lyste mot meg.

nå har jeg sluttet å spotte etter operasjonen og venter bare på at tr skal komme så jeg får ringe til st.olavs å planlegge neste syklus og fryseforsøk :) må nok sette igang mens med primolut..

de ringte på mandag for å spør om jeg ville være med i en studie siden jeg var gravid.. egentlig litt sjokkert over at de ikke hadde fått epikrisen i fra sykehuset etter en uke.. men fikk fortalt at det var en exu.
da sa de at jeg måtte vente to menstrusjoner.. vil det si at jeg får starte på andre mens?

håper på el av meg selv nå, har jobbet mye med meg selv og gått ned 8 kg..
så er ikke på overvektig bmi lenger heller.. og kanskje at kroppen "restarter" litt etter operasjonen og endt graviditet?

nei, mange spm på meg i natten :p men alt man skal lure på!! :p

Så bra! Jeg har selv også to forsøk igjen og har 5 små eskomoer på frys. Usikker om de regner blødningen etter exu som en menstruasjon, håper at du kan starte på neste :-) Så utrolig flink du har vært med vektnedgang :-)

Så bra! Jeg har selv også to forsøk igjen og har 5 små eskomoer på frys. Usikker om de regner blødningen etter exu som en menstruasjon, håper at du kan starte på neste :) Så utrolig flink du har vært med vektnedgang :)
ja, er veldig fornøyd med at de kiloene er av.. men ser det best på de altfor tynne beina mine :p
så spennende da! vi er jo ganske likt i løypa når det gjelder forsøk og eksimoer på frys også da :)
vi krysser for at neste forsøk er gull :D

Ser ut som om jeg kanskje havner i denne gruppen likevel:) Har nå gått 3 uker på spray og skal ihvertfall gå én uke til fordi jeg er på ferie. Regner med sprøytestart 21. August, så da blir vel uttak i slutten av August og innsett i begynnelsen av September :)

Ja jeg var det. De fant bare en tom fostersekk på ul i uke 7. Fy faderen å tøft beskjed det var å få. Det var aldri i tankene mine at det ikke skulle være no der. Jeg hadde jo ikke blød noe. Men nå har jeg lært at man mister uten blødning også. Måtte ta pille for å få tømt. Det var mye vondt, og blødde i 3 uker etterpå. Håper ikke vi må gjennom det flere ganger. Nå er det vår tur Kose_mose

Huff ja nå er det jammen meg vår tur!!
Nå nærmer det seg fort for min del!! Ser frem til å sette i gang igjen:happy:. Skulle du ha langt regime?

Ser ut som om jeg kanskje havner i denne gruppen likevel:) Har nå gått 3 uker på spray og skal ihvertfall gå én uke til fordi jeg er på ferie. Regner med sprøytestart 21. August, så da blir vel uttak i slutten av August og innsett i begynnelsen av September :)
Velkommen skal du være, jeg måtte også flytte inn hit fra august. Høres utrolig deilig ut med ferie :-)

Back
Topp