* Innsett i September *

Heisann

Jeg er ei jente på 32 år som har fått "diagnosen" ufrivillig barnløs. Finner ingen årsak. Da ble ivf løsningen. Så i juni i år var vi gjennom gjennom ett mislykket forsøk - det gjorde mye med tanker og følelser. Måtte gå noen runder før 2.runde ble bestemt. Nå skal vi i gang i september.. Gru/gleder meg... Noen andre der ute som skal i gang nå?? Vi er på Riksen.. Håper på innsett slutten sept. eller begynnelsen oktober
Lykke til! og velkommen inn hit :-)

Da må jeg vel bare trippe fra august tråden og inn hit, ettersom tanta typisk nonner forsinka med fem dager snart. Venter og venter på sprøytestart med Puregon og har aldri vært så gira etter å stikke meg som nå.

Tilbake fra ferie og første sprøyte ble satt igår:D Endelig noe annet enn den sprayen jeg har gått på i 4 uker :)

Da må jeg vel bare trippe fra august tråden og inn hit, ettersom tanta typisk nonner forsinka med fem dager snart. Venter og venter på sprøytestart med Puregon og har aldri vært så gira etter å stikke meg som nå.

Velkommen! Jeg venter også på tanta, forhåpentligvis kommer hun ila helga en gang:-)

Hei. Melder meg inn her jeg jenter. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Egentlig skulle jeg hatt FER i august, men jeg fant ikke EL denne måneden. Har brukt clearblue fertilitetsmonitor og alltid funnet EL før, men ikke denne måneden. Har ventet på dette innsettet siden mai, så jeg er ekstremt utålmodig.

Har tro på mange herlige junibabyer! Skal se vi skal få det tungt som deilig høygravide i den første sommervarmen :D

Hei hei, blir med her jeg å. :) Skal ha ivm forhåpentligvis en gang i september. Sitter bare å venter på at tr skal komme. Er på cd 28 i dag:)
Velkommen, blir spennende å følge deg. Ikke hørt om noen som har hatt ivm før, håper det gjør susen for eggene dine :-)

Hei. Melder meg inn her jeg jenter. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Egentlig skulle jeg hatt FER i august, men jeg fant ikke EL denne måneden. Har brukt clearblue fertilitetsmonitor og alltid funnet EL før, men ikke denne måneden. Har ventet på dette innsettet siden mai, så jeg er ekstremt utålmodig.

Har tro på mange herlige junibabyer! Skal se vi skal få det tungt som deilig høygravide i den første sommervarmen :D

Kjenner igjen utålmodigheten. Har ventet selv på dette forsøket siden det negative forsøket i april/mai.. Nå Nå skal det bare bli junibabyer på alle oss!!

Kjenner igjen utålmodigheten. Har ventet selv på dette forsøket siden det negative forsøket i april/mai.. Nå Nå skal det bare bli junibabyer på alle oss!!

Da vet du hvordan det er ja...!!!

Ja takk til junibaby til alle sammen :D Mener å huske deg fra junigruppa. Jeg skulle egentlig ha forsøk da, men det gikk ikke fordi syklusen min var så lang. De stengte før jeg fikk muligheten. Hva skjedde med deg igjen?

Da vet du hvordan det er ja...!!!

Ja takk til junibaby til alle sammen :D Mener å huske deg fra junigruppa. Jeg skulle egentlig ha forsøk da, men det gikk ikke fordi syklusen min var så lang. De stengte før jeg fikk muligheten. Hva skjedde med deg igjen?
Juni baby Ja, takk!! Du, jeg ble mirakuløst spontant gravid den måneden, men mistet spiren etter kort kort tid. Var knust der i starten, men har hentet meg inn etter sommerpause og kjenner meg veldig klar for nytt forsøk :-)

Juni baby Ja, takk!! Du, jeg ble mirakuløst spontant gravid den måneden, men mistet spiren etter kort kort tid. Var knust der i starten, men har hentet meg inn etter sommerpause og kjenner meg veldig klar for nytt forsøk :-)

Å, så trist... Huff, det var nok utrolig tøft. Vet ikke om du har blitt spontant gravid før, men da vet du jo at det er mulig.

Så bra at du er klar! Håper FER er det som skal til for oss :)

Å, så trist... Huff, det var nok utrolig tøft. Vet ikke om du har blitt spontant gravid før, men da vet du jo at det er mulig.

Så bra at du er klar! Håper FER er det som skal til for oss :)

Ja, har ikke blitt gravid av oss selv før. Ble kjemisk gravid på 1 ivf og så spontant gravid syklusen etter. Så to graviditeter og to spontanaborter var veldig tøfft.

Satser veldig på at de eskimoene våre skal sitte :-)

Ja, har ikke blitt gravid av oss selv før. Ble kjemisk gravid på 1 ivf og så spontant gravid syklusen etter. Så to graviditeter og to spontanaborter var veldig tøfft.

Satser veldig på at de eskimoene våre skal sitte :-)

Såpass ja... Får du noen annen type medisinstøtte denne gangen? For å forhindre abort...

Såpass ja... Får du noen annen type medisinstøtte denne gangen? For å forhindre abort...
Nei, har ikke pratet med legen der borte om det. Tenkte ta det opp på ultralyden. Foreløbig har jeg satt det uflaks kontoen :-)

Vi er i gang med første forsøk. Har brukt nesespray i 9 dager nå. Kjenner heldigvis ikke mye til bivirkninger. Egguttak er planlagt i uke 39. *venter i spenning på mens :nailbiting:*

Ja da venter man bare på min mens skal komme ca den 9 september! Da har jeg tatt høyde for at den blir litt forsinket, men jeg aner ugler i mosen på at den garantert blir enda mer forsinket! Ventingen føles som en evighet...

Hei jenter :)
Er inne på august forum oxo ,men henger meg på her oxo .. Skal ha uttak i begynnelsen av neste uke ( første uka i september )*håpepå*
Er nå på dag 6 med sprøyter ( menopur 225ie )
Skal ha kontroll førstkommende fredag :)
Gleder meg til å bli ferdig med medisiner og den berg og dalbanen her (blir sikkert en berg og dalbane som ruger oxo .. Men skal bli godt å komme dit <3)
Lykke til til alle
Blir spennende og følge med dere ;)

Back
Topp