* Innsett i September *

Trist å høre du har hatt en MA... :(
Og vente tiden er TUNG... Det er jeg enig i... Men prøv å fokuser på andre ting i ventetiden. Nyt mannen din og sommeren. Så skal vi kjøre på i september med hormoner og baby-frø :)

Takk for det:-).
Har klart å holde det litt på avstand, men nå er det veldig altoppslukende:p.
Men hvis ikke syklusen er helt på tur så er det bare 4 uker til jeg starter med sprøyter, og det er jo ikke lenge til:rolleyes:.

Hei!

Flytter inn her fra august-tråden. Hvis alt går etter planen skal vi ha fryseforsøk første uken av september. Hatt en sommerpause fra BV nå. Det har vært godt å "glemme" alt som har med ivf og prøving i noen uker.

Heia heia til alle oss september-prøvere! :-)

Hei!

Flytter inn her fra august-tråden. Hvis alt går etter planen skal vi ha fryseforsøk første uken av september. Hatt en sommerpause fra BV nå. Det har vært godt å "glemme" alt som har med ivf og prøving i noen uker.

Heia heia til alle oss september-prøvere! :-)

Velkommen! :)
Er det første fryseforsøk?

Vi har egentlig fortsatt sommerpause fra bv men jeg sniker litt likevel ;) Skal ha ferie i hele august og da skal vi koble HELT av før vi starter med vårt første fryseforsøk i september.

Blir spennende snart! :)

Mens vi venter :)

ImageUploadedByBV Forum1438425118.804853.jpg

Jeg trodde jeg skulle klare å hive meg med her jeg, men nå er jeg allerede en uke forsinket og aner ikke hva som skjer. Kjennes ikke ut som noe skal skje heller..

Natt til lørdag sprakk egg cysten, så da står ikke den i veien for nytt forsøk lenger. :) Ble skikkelig satt ut over å smertefullt det var. Lå i fosterstilling i 3 timer. Ikke langt unna like smertefullt som en fødsel asså. Skal ringe St. Olavs til fredag. Er spent på når de har tid til meg. :)

Hei! Helt ny her inne! Har lest litt her inne så klart, men aldri skrevet noe.
Kort om meg; 31 år, forlovet, prøvd i over 2 år nå, og bare hatt blanke tester. Samboer og jeg er utredet, og ingenting "galt" med oss.
Hadde første ivfrunde i juni. Ingen på frys. Tre egg ut og kun ett (som til gjengjeld var meget bra) ble befruktet og satt tilbake, men festet seg dessverre ikke.
Vi kaster oss ut i det igjen, og jeg starter på Synarela 12.august.

Det jeg nå stusser litt på er at jeg ikke skal inn til kontroll før sprøytestart, er det vanlig? Eller har de kanskje glemt å føre det på på datoskjemaet mitt?

Kort om meg; 31 år, forlovet, prøvd i over 2 år nå, og bare hatt blanke tester. Samboer og jeg er utredet, og ingenting "galt" med oss.
Hadde første ivfrunde i juni. Ingen på frys. Tre egg ut og kun ett (som til gjengjeld var meget bra) ble befruktet og satt tilbake, men festet seg dessverre ikke.

Det jeg nå stusser litt på er at jeg ikke skal inn til kontroll før sprøytestart, er det vanlig? Eller har de kanskje glemt å føre det på på datoskjemaet mitt?

Velkommen hit :) Jeg har iallefall alltid hatt UL før sprøytestart. Hvor hører du til?

Hei! Melder meg inn her. Første ivf forsøk i september starter på suprecur 19 august og skal ha uttak og innsett i september (2 egg) hvis alt går som planlagt. Lykke til alle september prøvere!

Det er nok vanlig å ikke ha ul før sprøytestart når det er forsøk nr to. Så lenge du får mens innen tre dager før sprøytestart er alt som det skal. Står i mitt skjema fra Riksen at jeg må ringe dersom mensen ble for sen.

Velkommen! :)
Er det første fryseforsøk?

Vi har egentlig fortsatt sommerpause fra bv men jeg sniker litt likevel ;) Skal ha ferie i hele august og da skal vi koble HELT av før vi starter med vårt første fryseforsøk i september.

Blir spennende snart! :)

Det blir første fryseforsøk :-) Skulle egentlig hatt i juni, men ble avbrutt. Nå håper jeg at et (eller to) av våre små fem overlever opptining og at det blir innsett første uken av september. Krysse krysse krysse.... :-) Blir veldig spennende å følge alle her inne :-)

Natt til lørdag sprakk egg cysten, så da står ikke den i veien for nytt forsøk lenger. :) Ble skikkelig satt ut over å smertefullt det var. Lå i fosterstilling i 3 timer. Ikke langt unna like smertefullt som en fødsel asså. Skal ringe St. Olavs til fredag. Er spent på når de har tid til meg. :)
Huff, det hørtes ikke noe godt ut! Men uansett godt at den endelig ville slippe taket... Håper at de finner tid til deg. Tvi tvi :-)

Har ingen erfaring med sprøyter uten ultralyd først, sikkert greit å ringe. Velkommen hit og lykke til!!

Jeg trodde jeg skulle klare å hive meg med her jeg, men nå er jeg allerede en uke forsinket og aner ikke hva som skjer. Kjennes ikke ut som noe skal skje heller..
Ai ai, så kjedelig. Tante-venting før forsøk er helt forferdelig. Håper hun kommer ( eller holder seg borte av en god grunn :-) )

håper at jeg kan krype inn her å får innsett i slutten av september :)
hadde innsett av frys 1.juli.. men endte i en exu og har nå operert bort egglederen :)
usikker på når jeg får komme igang igjen, men satser på neste menstruasjon om ca 4 uker og rekke innsett i løpe av september :D

har 6 egg igjen på frys, og klaffet på første forsøk! så har troa på at det skal gå neste gang med fryst blasto da også :)

Da har jeg fått tlf ang nytt forsøk. De holder av plass i uke 40, så da får hev holde et bein her i september og et i oktober. Jeg skal ringe inn TR som kommer om en uke. Får da info og resepten. Gleder oss til å være igang igjen. Vi har lagt MA'en bak oss, og ser fremover.

Fikk august-Tanta på besøk i dag.

Så da ligger alt til rette for september-tante og start av fryseforsøk ca 8 september :)

Da blir det sannsynligvis innsett av 1 eller 2 fryseegg siste uka i september :D

Back
Topp