*Innsett i oktober*

Største egget målte 23.9 mm og virket som det bare var 6 egg eller noe med riktig størrelse så håper det holder :)

Ul kontroll overstått :):) eggene hadde vokst masse siden første kontroll så ovitrelle settes ikveld 2230 og egguttak onsdag og innsett fredagen :) Wiiiii nå er vi spente :)
Så bra, nå blir det action! Tvi tvi!

Ser normalt ut i forhold til denne ? Vis vedlegget 142838
Åkei, håper virkelig det=\ takk Emiliemor! Jeg ringte Porsgrunn for sikkerhetsskyld, de sa det hørtes fint ut, men ville jeg skulle ta ny blodprøve i morgen for å se stigningen, hun sa det var mest for min egen del så ikke jeg går rundt å er bekymra:P så håper virkelig det er normalt! Tenker blodprøven da skal ligge på HVERTFALL 16.000 i morgen :)

Men dumt spm hehe.. det finnes kun 1 egg pr. Egg pose ? Får jeg vite antall egg ut på onsdag som de tas ut ?

Men dumt spm hehe.. det finnes kun 1 egg pr. Egg pose ? Får jeg vite antall egg ut på onsdag som de tas ut ?
De teller eggene underveis, så du får antallet mens du er der. :-)

Når tester dere/ tenker å begynne å teste med graviditetstest? Er bare på rugedag 5, men er så sinnsykt utålmodig..
Jeg kommer til å ta første test rugedag 8, da teller jeg innsett som rugedag 1.

Lurte på å begynne å teste på rugedag 8 jeg også.. Det blir da på onsdag.. Spennende..
Ja, det er alt for spennende. Mye som hviler på de strekene som skal komme.

Back
Topp