drømmeren84
Gift med forumet
Største egget målte 23.9 mm og virket som det bare var 6 egg eller noe med riktig størrelse så håper det holder 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, nå blir det action! Tvi tvi!Ul kontroll overståtteggene hadde vokst masse siden første kontroll så ovitrelle settes ikveld 2230 og egguttak onsdag og innsett fredagen
Wiiiii nå er vi spente
![]()
Så fantastisk!! Helt topp! GratulererUl kontroll overståtteggene hadde vokst masse siden første kontroll så ovitrelle settes ikveld 2230 og egguttak onsdag og innsett fredagen
Wiiiii nå er vi spente
![]()
Åkei, håper virkelig det=\ takk Emiliemor! Jeg ringte Porsgrunn for sikkerhetsskyld, de sa det hørtes fint ut, men ville jeg skulle ta ny blodprøve i morgen for å se stigningen, hun sa det var mest for min egen del så ikke jeg går rundt å er bekymraSer normalt ut i forhold til denne ? Vis vedlegget 142838
Ul kontroll overståtteggene hadde vokst masse siden første kontroll så ovitrelle settes ikveld 2230 og egguttak onsdag og innsett fredagen
Wiiiii nå er vi spente
![]()
Så spennende. Masse lykke til. Dette går bra.![]()
Blir så uvant med helt medisin fri dag imorgen hehe![]()
De teller eggene underveis, så du får antallet mens du er der.Men dumt spm hehe.. det finnes kun 1 egg pr. Egg pose ? Får jeg vite antall egg ut på onsdag som de tas ut ?
Jeg kommer til å ta første test rugedag 8, da teller jeg innsett som rugedag 1.Når tester dere/ tenker å begynne å teste med graviditetstest? Er bare på rugedag 5, men er så sinnsykt utålmodig..
Ja, det er alt for spennende. Mye som hviler på de strekene som skal komme.Lurte på å begynne å teste på rugedag 8 jeg også.. Det blir da på onsdag.. Spennende..
Når tester dere/ tenker å begynne å teste med graviditetstest? Er bare på rugedag 5, men er så sinnsykt utålmodig..
Det er onsdagJa, virkelig.. Når har du rugedag 8?
Jeg kommer til å teste på kvelden, kan ikke teste på morgen før jeg skal på jobb i tilfelle negativ.Ojoj.. Då blir det testing samtidig for oss