*Innsett i oktober*

86a610a93a770dfe65fc5f21ae0d2832

Skulle teste ut ovitrelle tenkte jeg. Ikke morgenurin, men holdt meg i 2 timer. 7 dager siden jeg satt ovitrelle. Er den allerede ute av kroppen?

Lykke til videre alle prøvere og dere med full klaff Tenke meg det er en god følelse ✨
Jeg tar nå en avgjørelse om å ha en pause fra prøve-livet for en stund✨ Kjennes ut som hode og hjerte trenger det. Har vært veldig godt å ha dette forumet til å se at det finnes flere i samme situasjon og dele erfaringer.

Man gir seg store håp men håper kanskje jeg/ vi kommer til at "alle gode ting er tre" Kanskje en gang der fremme. ✨

Last edited:
Lykke til videre alle prøvere og dere med full klaff Tenke meg det er en god følelse ✨
Jeg tar nå en avgjørelse om å ha en pause fra prøve-livet for en stund✨ Kjennes ut som hode og hjerte trenger det. Har vært veldig godt å ha dette forumet til å se at det finnes flere i samme sitasjon og dele erfaringer

God klem til deg ❤️ håper det blir deres tur når dere er ferdig med pausen ❤️

Jeg tar nå en avgjørelse om å ha en pause fra prøve-livet for en stund✨ Kjennes ut som hode og hjerte trenger det. Har vært veldig godt å ha dette forumet til å se at det finnes flere i samme sitasjon og dele erfaringer
Masse lykke til videre, ta godt vare på hverandre! God klem til deg❤️

God klem til deg. Håper det er deres tur når dere er ferdig med pausen. Ikke gi opp håpet:)

Hadde ikke planlagt noe. Men jeg er på dag 10 i dag. Så hadde regnet med selv at det ble på fredag(tror klinikken hadde tenkt det også) :)

Syklusdag 10 eller sprøytedag 10? Men er det lurt nå at ikke min kjære koser seg selv fremover tilfelle uttak og innsett kommer før man tror ? Eller holder det fra uttak?

Jeg tar nå en avgjørelse om å ha en pause fra prøve-livet for en stund✨ Kjennes ut som hode og hjerte trenger det. Har vært veldig godt å ha dette forumet til å se at det finnes flere i samme situasjon og dele erfaringer.

Man gir seg store håp men håper kanskje jeg/ vi kommer til at "alle gode ting er tre" Kanskje en gang der fremme. ✨

Sender deg en god klem ta vare på hverandre og håper alle gode ting tre

Syklusdag 10 eller sprøytedag 10? Men er det lurt nå at ikke min kjære koser seg selv fremover tilfelle uttak og innsett kommer før man tror ? Eller holder det fra uttak?
Sto i infoheftet at det var viktig at det ikke var lengre enn 7 dager siden sist at han koste seg. Du får vel minst en dag varsel, så da er det bare å be han om å ikke kose seg dagen før :)

Vi fikk beskjed om mellom 2-5 dager. Altså ikke mer enn 5 dager før uttak og ikke mindre enn 2. Du får uansett beskjed litt før på den siste kontrollen.

Sto i infoheftet at det var viktig at det ikke var lengre enn 7 dager siden sist at han koste seg. Du får vel minst en dag varsel, så da er det bare å be han om å ikke kose seg dagen før :)

Hehe takk for svar :) tror jeg har lest meg blind i disse info heftene og alt.. hehe..

Da er dagen kommet for innsett! Krysser alt for at min kjære lille blastocyst overlever opptiningen <3

Heier på deg/dere og lille blaco :):):):)

Gratulerer så mye Prøver90. Nyte tiden fremover, kos deg ordentlig. Dette er velfortjent. Vet du når første ultralyd blir?
Hun sa at hun skulle sende meg henvisning i posten sånn at jeg kunne bestille time hos min egen gynekolog:) og det skulle være i uke 8;)

Back
Topp