*Innsett i oktober*

Har ordentlig på følelsen av at jeg burde hatt høyere dose jeg :$
Satt sprøyte nr 5 nå og jeg har jo ingen tegn til noenting der nede.. ikke oppblåst og ikke el smerter .. kun litt el slim..
Føles virkelig ikke som noe har vokst el noe :/

Satt sprøyte nr 5 nå og jeg har jo ingen tegn til noenting der nede.. ikke oppblåst og ikke el smerter .. kun litt el slim..

Jeg har ikke hatt El smerter jeg heller. Kun litt små oppblåst, masse El slim og vonde pupper, litt små kvalm om morgen. Men dette er helt vanlig for meg før El. Når skal du ha kontroll?

Jeg kan ikke huske noen sånne synptomer annet enn symptomene jeg fikk av selveste hormoenene (2 år siden dog), og jeg fikk ut 18 egg! Var kanskje en smule oppblåst de siste dagene. Men du skal vel på kontroll for evt justering av medisiner etterhvert? Det var jeg iallefall. Ikke mist trua :-)

Jeg har ikke hatt El smerter jeg heller. Kun litt små oppblåst, masse El slim og vonde pupper, litt små kvalm om morgen. Men dette er helt vanlig for meg før El. Når skal du ha kontroll?

Skal på kontroll til torsdag. . Eneste som jeg merker mest er trøttheten :/ såpass trøtt ar jeg blir kvalm :/
Så nå skal jeg sove noen timer på sofaen tenkte jeg :p
Jeg pleier å ha veldig mye mer el slim enn dette , samt skikkelige el smerter osv så sikkert derfor jeg bekymrer meg :p

Jeg kan ikke huske noen sånne synptomer annet enn symptomene jeg fikk av selveste hormoenene (2 år siden dog), og jeg fikk ut 18 egg! Var kanskje en smule oppblåst de siste dagene. Men du skal vel på kontroll for evt justering av medisiner etterhvert? Det var jeg iallefall. Ikke mist trua :)

Hmm jeg må kanskje slutte å henge meg opp i alle andre sine syntomer:p vet jo kroppen er forskjellig osv
Ja skal på kontroll igjen på torsdag. .:)

Back
Topp