Emiliemor
Gift med forumet
JippiAkkurat vært på kontroll selv, uttak på onsdag for oss også
![]()
Så moro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JippiAkkurat vært på kontroll selv, uttak på onsdag for oss også
![]()
Wow, det gikk jo kjempefort!! Så bra!Da er vi ferdig på kontroll. Blir uttak på onsdag allerede![]()
Wow, det gikk jo kjempefort!! Så bra!
Gratulerer, nyt tiden framover!Da fikk jeg svar på blodprøven Og den bekreftet en graviditet, med en
HCG nivå på 366er så utrolig glad<3
Tusen takk. Ja nå skal jeg prøve på det. Prøve og ikke tenke så mye på detGratulerer, nyt tiden framover!
Helt fantastisk å høre!!! Gratulerer så vanvittig masse<33Da fikk jeg svar på blodprøven Og den bekreftet en graviditet, med en
Tusen takk søte deg<3 hun fortalte at jeg er 4+2 idagHelt fantastisk å høre!!! Gratulerer så vanvittig masse<33
Så morro!! Rett over 1 mndTusen takk søte deg<3 hun fortalte at jeg er 4+2 idag![]()
Da fikk jeg svar på blodprøven Og den bekreftet en graviditet, med en
Da er vi ferdig på kontroll. Blir uttak på onsdag allerede![]()
Da fikk jeg svar på blodprøven Og den bekreftet en graviditet, med en
Har ordentlig på følelsen av at jeg burde hatt høyere dose jeg :$
Satt sprøyte nr 5 nå og jeg har jo ingen tegn til noenting der nede.. ikke oppblåst og ikke el smerter .. kun litt el slim..
Føles virkelig ikke som noe har vokst el noe :/
Har ordentlig på følelsen av at jeg burde hatt høyere dose jeg :$
Satt sprøyte nr 5 nå og jeg har jo ingen tegn til noenting der nede.. ikke oppblåst og ikke el smerter .. kun litt el slim..
Føles virkelig ikke som noe har vokst el noe :/
Åå så gøy!! Det blir spennende :-DDa har jeg pratet med Porsgrunn. Fått Gravidkontroll 9 november! Helt uvirkelig, men så utrolig befriende følelse!
Jeg har ikke hatt El smerter jeg heller. Kun litt små oppblåst, masse El slim og vonde pupper, litt små kvalm om morgen. Men dette er helt vanlig for meg før El. Når skal du ha kontroll?
Jeg kan ikke huske noen sånne synptomer annet enn symptomene jeg fikk av selveste hormoenene (2 år siden dog), og jeg fikk ut 18 egg! Var kanskje en smule oppblåst de siste dagene. Men du skal vel på kontroll for evt justering av medisiner etterhvert? Det var jeg iallefall. Ikke mist trua![]()