Jeg ser en svak strek der jaVis vedlegget 141552
Var nok litt kjap... Er en skygge??? Tok ny i dag,men ikke morgenurin da var det negativ.... ????
dette ser jo lovende utFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en svak strek der jaVis vedlegget 141552
Var nok litt kjap... Er en skygge??? Tok ny i dag,men ikke morgenurin da var det negativ.... ????
dette ser jo lovende utHåååååperJeg ser en svak strek der jadette ser jo lovende ut
![]()
Krysser fingrene for at det blir en sterkere strek iHåååååper![]()
Jøss, vittig at vi har samme symptomer også, jeg har faktisk også fått treg mage, så drakk 2 halve kopper med kaffi i dag, da ble det fart på sakeneDet er godt å hørejeg har faktisk de samme synptomene som bkno9702072. Startet så vidt med litt kvalme i går, og i dag har jeg merket ganske mye mer til det. Også er jeg så heldig å fått veldig treg mage
men det er vel normalt det og
![]()
Jeg er veldig dårlig til å se sånne "såvidt" streker, men syns jeg ser noe her ja! Ta test på morgenurinen i morgen!!Vis vedlegget 141552
Haha ja blir det da ja. Jeg har kuttet ut kaffen og snusen så er vel derforJøss, vittig at vi har samme symptomer også, jeg har faktisk også fått treg mage, så drakk 2 halve kopper med kaffi i dag, da ble det fart på sakene![]()
Så flink du er!!Haha ja blir det da ja. Jeg har kuttet ut kaffen og snusen så er vel derformen merker jeg kanskje burde ta en kopp i ny og ned
ja det er vittig det ja, alt er liksom så og si likt
![]()
Vis vedlegget 141552
Nei, klinikken sier 1-2 kopper om dagen er greit. Så jeg pleier å drikke halve kopper for å lure meg selv littAng dette med kaffe. . Hvordan gjør dere det jenter? Jeg mååå kaffe på morgenen og til lunsj minst.. er det skadelig å drikke 2-3 kopper daglig?
Nei, klinikken sier 1-2 kopper om dagen er greit. Så jeg pleier å drikke halve kopper for å lure meg selv littda kan jeg ta to kopper så har jeg bare drukket en
flere andre plasser sier de 3 små kopper er greit (1,5dl). Tror det er ca 100-200 mg koffein om dagen som er greit
![]()
Ja har lest flere steder at leger sier at man kan drikke 1-2 kaffe om dagenAng dette med kaffe. . Hvordan gjør dere det jenter? Jeg mååå kaffe på morgenen og til lunsj minst.. er det skadelig å drikke 2-3 kopper daglig?

Det lurer jeg litt på også... Aldri nevnt det på mine konsultasjoner..Hvordan er de på riksen i forhold til blaco da?![]()
Jeg og...men er redd det bare var noe og ikke er... Har hele tiden hatt "god" følelse på dette forsøket men...Ser da virkelig noe der?
Ang dette med kaffe. . Hvordan gjør dere det jenter? Jeg mååå kaffe på morgenen og til lunsj minst.. er det skadelig å drikke 2-3 kopper daglig?
Haha ja blir det da ja. Jeg har kuttet ut kaffen og snusen så er vel derformen merker jeg kanskje burde ta en kopp i ny og ned
ja det er vittig det ja, alt er liksom så og si likt
![]()
Sluttet å snuse dagen før uttak så jeg snuste mens jeg jeg gikk på medisiner. Jeg tenker er man motivert nok så klarer man det uansett hvor vanskelig det er. Jeg er veldig streng når det kommer til Nikotin under svangerskap. Så var ikke så vanskelig. Og nå etter litt over 2 uker går det veldig braNår sluttet du å snuse Prøver90? Før du begynte på medisiner eller snuste du da også? Jeg er så forbanna avhengig at jeg enda ikke har klart å slutte helt![]()

Sluttet å snuse dagen før uttak så jeg snuste mens jeg jeg gikk på medisiner. Jeg tenker er man motivert nok så klarer man det uansett hvor vanskelig det er. Jeg er veldig streng når det kommer til Nikotin under svangerskap. Så var ikke så vanskelig. Og nå etter litt over 2 uker går det veldig bra![]()
Ja ser den. Det er ikke lett det der. Og kan ikke tenke meg det er bra for spiren og gå rundt med abstinenser heller så syntes det var greit å slutte litt før. Syns også det er greit å kose seg litt så lenge man kan også(i sprøyte perioden)Ja, nikotin under et eventuelt svangerskap er helt uaktuelt. Får jeg beskjed i morgen om at det blir uttak på onsdag er det slutt i morgen. Men hadde egentlig planer om å slutte når jeg begynte på medisiner![]()