*Innsett i oktober*

Det er godt å høre:) jeg har faktisk de samme synptomene som bkno9702072. Startet så vidt med litt kvalme i går, og i dag har jeg merket ganske mye mer til det. Også er jeg så heldig å fått veldig treg mage:shifty: men det er vel normalt det og:happy:
Jøss, vittig at vi har samme symptomer også, jeg har faktisk også fått treg mage, så drakk 2 halve kopper med kaffi i dag, da ble det fart på sakene :P

Jøss, vittig at vi har samme symptomer også, jeg har faktisk også fått treg mage, så drakk 2 halve kopper med kaffi i dag, da ble det fart på sakene :p
Haha ja blir det da ja. Jeg har kuttet ut kaffen og snusen så er vel derfor:p men merker jeg kanskje burde ta en kopp i ny og ned:D:p ja det er vittig det ja, alt er liksom så og si likt:p:D

Haha ja blir det da ja. Jeg har kuttet ut kaffen og snusen så er vel derfor:p men merker jeg kanskje burde ta en kopp i ny og ned:D:p ja det er vittig det ja, alt er liksom så og si likt:p:D
Så flink du er!! :D Virkelig kjempebra! Jeg unner meg litt kaffe innimellom, typisk hvis vi har besøk eller er på besøk. Så blir helst i helgene jeg tar meg noen kopper:)

Ang dette med kaffe. . Hvordan gjør dere det jenter? Jeg mååå kaffe på morgenen og til lunsj minst.. er det skadelig å drikke 2-3 kopper daglig?

Ang dette med kaffe. . Hvordan gjør dere det jenter? Jeg mååå kaffe på morgenen og til lunsj minst.. er det skadelig å drikke 2-3 kopper daglig?
Nei, klinikken sier 1-2 kopper om dagen er greit. Så jeg pleier å drikke halve kopper for å lure meg selv litt:P da kan jeg ta to kopper så har jeg bare drukket en:P flere andre plasser sier de 3 små kopper er greit (1,5dl). Tror det er ca 100-200 mg koffein om dagen som er greit:)

Nei, klinikken sier 1-2 kopper om dagen er greit. Så jeg pleier å drikke halve kopper for å lure meg selv litt:p da kan jeg ta to kopper så har jeg bare drukket en:p flere andre plasser sier de 3 små kopper er greit (1,5dl). Tror det er ca 100-200 mg koffein om dagen som er greit:)

perfekt :) da skal jeg og lure meg selv med halve kopper hehe

Legen min sa også at det gikk helt fint, og hvertfall nå på bare medisiner. Han sa at noen kopper går helt fint, men du trenger kanskje ikke drikke ti om dagen :p han sa det om alkohol nå også, et glass vin eller to nå (på medisiner) har ingenting å si, men hold deg unna flatfylla :)

Når sluttet du å snuse Prøver90? Før du begynte på medisiner eller snuste du da også? Jeg er så forbanna avhengig at jeg enda ikke har klart å slutte helt :(

Når sluttet du å snuse Prøver90? Før du begynte på medisiner eller snuste du da også? Jeg er så forbanna avhengig at jeg enda ikke har klart å slutte helt :(
Sluttet å snuse dagen før uttak så jeg snuste mens jeg jeg gikk på medisiner. Jeg tenker er man motivert nok så klarer man det uansett hvor vanskelig det er. Jeg er veldig streng når det kommer til Nikotin under svangerskap. Så var ikke så vanskelig. Og nå etter litt over 2 uker går det veldig bra:happy:

Sluttet å snuse dagen før uttak så jeg snuste mens jeg jeg gikk på medisiner. Jeg tenker er man motivert nok så klarer man det uansett hvor vanskelig det er. Jeg er veldig streng når det kommer til Nikotin under svangerskap. Så var ikke så vanskelig. Og nå etter litt over 2 uker går det veldig bra:happy:

Ja, nikotin under et eventuelt svangerskap er helt uaktuelt. Får jeg beskjed i morgen om at det blir uttak på onsdag er det slutt i morgen. Men hadde egentlig planer om å slutte når jeg begynte på medisiner :p

Ja, nikotin under et eventuelt svangerskap er helt uaktuelt. Får jeg beskjed i morgen om at det blir uttak på onsdag er det slutt i morgen. Men hadde egentlig planer om å slutte når jeg begynte på medisiner :p
Ja ser den. Det er ikke lett det der. Og kan ikke tenke meg det er bra for spiren og gå rundt med abstinenser heller så syntes det var greit å slutte litt før. Syns også det er greit å kose seg litt så lenge man kan også(i sprøyte perioden):happy:

Bkno9702072 skal du fortsette med noe progesteron støtte videre? Eller er du ferdig nå?

Back
Topp