*Innsett i oktober*

Er det bare psykisk i hodet mitt eller kan det stemme at man kjenner ting skjer etter allerede 1. Sprøyta ? Syntes disse typiske el murringer kom allerede igår kveld haha :)

Er det bare psykisk i hodet mitt eller kan det stemme at man kjenner ting skjer etter allerede 1. Sprøyta ? Syntes disse typiske el murringer kom allerede igår kveld haha :)
Jeg tror jeg begynte å merke noe etter 3 eller 4 dagen om jeg ikke husker feil. Men alle reagerer jo forskjellig så kanskje :p hihi

Jeg aner ikke, men jeg har faktisk ikke kjent noe før de siste to dagene, ikke som jeg har tenkt over i hvertfall. Men jeg pleier ikke å kjenne noe til EL-murringer ellers heller. Vi er jo forskjellige som Prøver90 sier, så det kan jo godt hende :)

Trøtthet derimot, det har virkelig slått til. Vet ikke om det er sprøytene eller nesesprayen, men aldri vært så sliten, hele tiden, før.. :p

Jeg tror jeg begynte å merke noe etter 3 eller 4 dagen om jeg ikke husker feil. Men alle reagerer jo forskjellig så kanskje :p hihi

Idag skal jeg jobbe dobbelt så måtte ta med alt av sprøyter og spray og alt idag. . Haha enda godt det gikk så bra å sette den selv som det gjorde ")

Jeg har hatt veldig tydelige el smerter og tydelige tegn på el , spesielt det siste året ..så vet ikke om det har noe å si jeg.. så kanskje jeg bare reagerer sterkt :$

Kontrollen i går gikk ganske fint, men må fortsette med sprøyter og nesespray til mandag, ny kontroll da. Legen trodde vi kunne få til uttak på onsdag, men turte ikke si det helt sikkert. Han ønsket også å dyrke frem til blastocyster, hvis det lot seg gjøre, er det bra?

Kontrollen i går gikk ganske fint, men må fortsette med sprøyter og nesespray til mandag, ny kontroll da. Legen trodde vi kunne få til uttak på onsdag, men turte ikke si det helt sikkert. Han ønsket også å dyrke frem til blastocyster, hvis det lot seg gjøre, er det bra?

Hvilket sykehus hører du til? Jeg har ikke så mye kunnskap om blacocyst men har egentlig lyst til å prøve det.

Hvilket sykehus hører du til? Jeg har ikke så mye kunnskap om blacocyst men har egentlig lyst til å prøve det.

Fertilitetssenteret, så det er privat. Fikk inntrykk av at det skulle være kjempebra om de fikk til det, men jeg er så blank på det her så det sier meg egentlig ingenting:p

Jeg fikk elslim allerede på sprøytedag 2 eller 3. Jeg er på sprøytedag 6 i dag.

Var nemlig det jeg også la merke til idag.. El slim...
Men det er nå som jeg har startet på sprøyter at vi ikke kan ha sex? Eller iallefall må ha det med beskyttelse?
Jeg er på cd13 og spotter fortsatt. . Har spottet siden cd8.. utrolig kjedelig :/

Fertilitetssenteret, så det er privat. Fikk inntrykk av at det skulle være kjempebra om de fikk til det, men jeg er så blank på det her så det sier meg egentlig ingenting:p
Det er kjempebra å dyrke til blastocyst!! Du får flere dager til å velge ut det beste egget og det er da kommet mye lengre! Jeg har prøvd å sette inn totalt 4 egg tidligere, ingen har festa seg! Nå satt vi inn blastocyst å jeg har fått min aller første positive test i mitt liv! Tommel opp for blasto!!!! ;);)

Var nemlig det jeg også la merke til idag.. El slim...
Men det er nå som jeg har startet på sprøyter at vi ikke kan ha sex? Eller iallefall må ha det med beskyttelse?
Jeg er på cd13 og spotter fortsatt. . Har spottet siden cd8.. utrolig kjedelig :/

Så kjedelig :( jeg har hatt kort protokoll jeg da så jeg er kun på cd 7 i dag.

Vi har ikke hatt sex siden sprøytestart men regner med det må gå med beskyttelse ?

Det er kjempebra å dyrke til blastocyst!! Du får flere dager til å velge ut det beste egget og det er da kommet mye lengre! Jeg har prøvd å sette inn totalt 4 egg tidligere, ingen har festa seg! Nå satt vi inn blastocyst å jeg har fått min aller første positive test i mitt liv! Tommel opp for blasto!!!! ;);)

Åh, det er jo kjempegode nyheter :) Takk for svar!! Da krysser jeg fingrene for at jeg blir klar for uttak på onsdag og at de klarer å dyrke til blastocyst :) Gøy å høre at det funket så bra for deg :)

Spurte du bare Porsgrunn om det ? Eller nevnte de det ? Jeg har jo også lyst til å prøve men regner med det ikke er vits i å spørre det på første forsøk :)

Spurte du bare Porsgrunn om det ? Eller nevnte de det ? Jeg har jo også lyst til å prøve men regner med det ikke er vits i å spørre det på første forsøk :)

Det er mitt første forsøk også, og det var legen som nevnte det. De har et tett samarbeid med Porsgrunn ( fått med meg noe:p ) og han legen min skryter veldig av legene der, sier de er utrolig dyktige og serviceinnstilte, så jeg ville hørt :) Det skader jo ikke uansett. Kanskje det hjelper hvis du tar med litt utenfraskryt også:p

Vi bare spurte. Det er alltid verdt et forsøk, de kan også velge å bare dyrke noen egg til blastocyst, tror jeg, men jeg ville spurt hadde jeg vært deg, det verste som kan skje er at de sier nei:)

Det er mitt første forsøk også, og det var legen som nevnte det. De har et tett samarbeid med Porsgrunn ( fått med meg noe:p ) og han legen min skryter veldig av legene der, sier de er utrolig dyktige og serviceinnstilte, så jeg ville hørt :) Det skader jo ikke uansett. Kanskje det hjelper hvis du tar med litt utenfraskryt også:p

Jeg får se hvordan stemningen er på kontroll til mandag :)

Jeg får se Ann stemningen og evt. Hvor mange egg som er på vei til å modnes :)

Legen min sa at det var det de ville prøve på, men at det var en vurdering de måtte ta underveis. Det kunne hende de ville sette inn tidligere også, det kom visst helt an på hva som var beste alternativ og vurdering når de fikk ut eggene, sånn jeg forsto det. Du kan jo uansett be om litt informasjon om det, så forteller han sikkert om muligheten er der eller ikke. Lykke til:)

Back
Topp