Bkno9702072
Betatt av forumet
Hvordan klarte du det???Fikk det omsider til, Bkno0794762 er jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan klarte du det???Fikk det omsider til, Bkno0794762 er jeg![]()
Hvordan klarte du det???
Hvis du er på telefonen(nettsiden for mobil tror jeg) kan du trykke på der nick navnet ditt står og trykke på kontaktdetaljerHvordan klarte du det???
helt øverst på siden du kommer til der kan du endre nickLykke til! Jeg skal på ul på fredag. Sist hadde jeg innsett 4 dager etter ul.
Test dag er til torsdag. Men jeg har ikke noe god følelse denne gangen. Jeg kjenner ingen ting. Sist var puppa ømme helt fra innsett og frem til vi mista i uke 7, jeg hadde masse strekk følelser i livmoren. Nå ingen ting. Har i dag hatt en del mens lignende smerter, så føler tante rød kommer i morra. Denne gangen fikk vi et på frys, så håper det er et frysegull.
Jeg har hatt masse menssmerter hele veien og er nå 8 uker. Var livredd fordi alle andre spydde og var kvalme, men jeg kjente ingenting. Så det er absolutt håpTest dag er til torsdag. Men jeg har ikke noe god følelse denne gangen. Jeg kjenner ingen ting. Sist var puppa ømme helt fra innsett og frem til vi mista i uke 7, jeg hadde masse strekk følelser i livmoren. Nå ingen ting. Har i dag hatt en del mens lignende smerter, så føler tante rød kommer i morra. Denne gangen fikk vi et på frys, så håper det er et frysegull.
Stiller den inn på 150Jeg har null peiling på alt det her, så jeg gjør i grunn bare som legen sier uten å stille så mange spørsmål
Hvilken dose har du?
OKi , har vist 450 jeg da, kjenner det skikkelig i magen faktisk så trodde nesten EL var her allerede, men var på Ul i dag og så greit ut. Innsett på mandag på meg. Når skal du sette inn? Hadde du UL i dag?
Var på ul i dag. Ingen folikler over 10mm og 7mm slimhinne. Så det blir innsett på tirsdagSkal begynne på cyclogest på fredag. Godt å få en dato å forholde seg til
![]()
Tok en test nå i ettermiddag ( over 2 timer siden sist dobesøk). Den var så blenda hvit som en negativ test kan være. Hvis ikke Tr er kommet til i morra tidlig så tar jeg en da også. Men det er nok bare å stålsette seg for en fryse prins eller prinsesse istede.Jeg har hatt masse menssmerter hele veien og er nå 8 uker. Var livredd fordi alle andre spydde og var kvalme, men jeg kjente ingenting. Så det er absolutt håpMenssmerter er et symptom det og forresten
![]()
Innsett alt på mandag, det er gøy!!men når har du uttak da? Det var ganske stor forskjell på dosene, men regner med legene vet hva de holder på med
Kontroll i morgen, så håper alt ser bra ut sånn at jeg får vite når det blir uttak og innsett da.
Ja stor forskjell, men jeg har veldig lav AMH.. kult du må si åssen det gikk daInnsett alt på mandag, det er gøy!!men når har du uttak da? Det var ganske stor forskjell på dosene, men regner med legene vet hva de holder på med
Kontroll i morgen, så håper alt ser bra ut sånn at jeg får vite når det blir uttak og innsett da.
SpennendeVeldig godt med en dato å forholde seg til!! Håper jeg også får det i morgen
![]()
Var på ul i dag. Ingen folikler over 10mm og 7mm slimhinne. Så det blir innsett på tirsdagSkal begynne på cyclogest på fredag. Godt å få en dato å forholde seg til
![]()
Gratulerer med vel overstått ulså godt å ha en dato du kan forholde deg til
Masse lykke til
![]()