*Innsett i oktober*

Test dag er til torsdag. Men jeg har ikke noe god følelse denne gangen. Jeg kjenner ingen ting. Sist var puppa ømme helt fra innsett og frem til vi mista i uke 7, jeg hadde masse strekk følelser i livmoren. Nå ingen ting. Har i dag hatt en del mens lignende smerter, så føler tante rød kommer i morra. Denne gangen fikk vi et på frys, så håper det er et frysegull.

Test dag er til torsdag. Men jeg har ikke noe god følelse denne gangen. Jeg kjenner ingen ting. Sist var puppa ømme helt fra innsett og frem til vi mista i uke 7, jeg hadde masse strekk følelser i livmoren. Nå ingen ting. Har i dag hatt en del mens lignende smerter, så føler tante rød kommer i morra. Denne gangen fikk vi et på frys, så håper det er et frysegull.

Det sies jo at ingen symptomer også er et godt tegn da ;)
Krysser fingrene for deg :)

Jeg har hatt masse menssmerter hele veien og er nå 8 uker. Var livredd fordi alle andre spydde og var kvalme, men jeg kjente ingenting. Så det er absolutt håp:) Menssmerter er et symptom det og forresten:D

Stiller den inn på 150:) Jeg har null peiling på alt det her, så jeg gjør i grunn bare som legen sier uten å stille så mange spørsmål:p Hvilken dose har du?

OKi , har vist 450 jeg da, kjenner det skikkelig i magen faktisk så trodde nesten EL var her allerede, men var på Ul i dag og så greit ut. Innsett på mandag på meg. Når skal du sette inn? Hadde du UL i dag?

OKi , har vist 450 jeg da, kjenner det skikkelig i magen faktisk så trodde nesten EL var her allerede, men var på Ul i dag og så greit ut. Innsett på mandag på meg. Når skal du sette inn? Hadde du UL i dag?

Innsett alt på mandag, det er gøy!! :) men når har du uttak da? Det var ganske stor forskjell på dosene, men regner med legene vet hva de holder på med :p Kontroll i morgen, så håper alt ser bra ut sånn at jeg får vite når det blir uttak og innsett da.

Var på ul i dag. Ingen folikler over 10mm og 7mm slimhinne. Så det blir innsett på tirsdag :D Skal begynne på cyclogest på fredag. Godt å få en dato å forholde seg til :)

Spennende :) Veldig godt med en dato å forholde seg til!! Håper jeg også får det i morgen :)

Jeg har hatt masse menssmerter hele veien og er nå 8 uker. Var livredd fordi alle andre spydde og var kvalme, men jeg kjente ingenting. Så det er absolutt håp:) Menssmerter er et symptom det og forresten:D
Tok en test nå i ettermiddag ( over 2 timer siden sist dobesøk). Den var så blenda hvit som en negativ test kan være. Hvis ikke Tr er kommet til i morra tidlig så tar jeg en da også. Men det er nok bare å stålsette seg for en fryse prins eller prinsesse istede.

Innsett alt på mandag, det er gøy!! :) men når har du uttak da? Det var ganske stor forskjell på dosene, men regner med legene vet hva de holder på med :p Kontroll i morgen, så håper alt ser bra ut sånn at jeg får vite når det blir uttak og innsett da.

NEi sa jeg insett..haha mente uttak..blir surrete i hodet av dette her..hehehe

Ja stor forskjell, men jeg har veldig lav AMH.. kult du må si åssen det gikk da:))

Var på ul i dag. Ingen folikler over 10mm og 7mm slimhinne. Så det blir innsett på tirsdag :D Skal begynne på cyclogest på fredag. Godt å få en dato å forholde seg til :)

Gratulerer med vel overstått ul :) så godt å ha en dato du kan forholde deg til :) Masse lykke til :)

Imorgen er 1.sprøyte dag :) puregon 150 i 2 dager også 133 i 5 dager. ..

Skal velge meg klokkeslett mellom 15 og 21.. sprayer kl 20.. tar dere spray eller sprøyter først ? :)

Nå skjer det mye her. Vi er i midten av oktober og følger at de fleste er godt i gang. Spennende. Krysser fingrene for alle sammen :)
Jenter jeg har egguttak imorgen, kryss fingrene for jenter. Håper vi får ut brukbar antall og at det er gode egg. Jeg har jo slitt med å få eggløsning, selv på pergotime. Så føler at kompatibiliteten til meg og mannen har aldri blitt testet. Blir spennende å se hvor mange som blir befruktet.
Håper vi kan få noen på frys også :) akkurat nå er jeg optimist:) drømmer om julibaby :)

Back
Topp