*Innsett i oktober*

Da er jeg endelig i gang med fryseforsøk, mensen kom som planlagt og begynt på progynova i dag. Jeg klarer ikke tro helt at det skal gå denne gangen heller, blir fjerde innsettet nå. Hatt en SA, en kjemisk og sist en blank test nå sist.
Det hadde vært så fint om det gikk nå da!

Føler at det er litt ømt nedentil så når gynekologen måtte lete etter eggstokkene så presset hun litt og det var ubehagelig. Ubehaget forplantet seg litt oppover mot magen. Men absolutt ikke ille altså. Men tenkte at eggstokkene skal jo vokse mer og at det kan bli mer ubehagelig neste gang.

Aha.. :/ Men håper det bedre neste gang :)

Hehe jo den ruginga går utrolig sakte. Er sykemeldt for har fortsatt vondt i eggstokkene, og kjempe murringer:shifty: også er jeg super trøtt. Sover hele tiden:p haha men det er vel crinone sikkert. Derfor det har vært litt lite tid her inne i det siste:shy: merker jeg faktisk har mer bivirkninger nå av crinone enn av alt det andre, noe jeg syns er litt rart:p men nå vet ikke jeg hva som er normalt da:p
Ja, det går kjempeseint!! Dessverre:P tror bare det er bra å være sykemeldt å kunne ta det med ro å ikke stresse:) jeg går på lutinus og har også utrolig masse bivirkninger, men ikke så mye av sprøytene. Men tror det kan være forskjellig uansett. Men greit å sove bort tiden! Haha:D

Ja, det går kjempeseint!! Dessverre:p tror bare det er bra å være sykemeldt å kunne ta det med ro å ikke stresse:) jeg går på lutinus og har også utrolig masse bivirkninger, men ikke så mye av sprøytene. Men tror det kan være forskjellig uansett. Men greit å sove bort tiden! Haha:D
ja du er hjemme nå du også? Bruker du sprøyter enda? Eller mener du når du brukte sprøytene?( hodet mitt er ikke helt med om dagen):p nei jeg hadde ikke noe bivirkninger tidligere jeg heller annet enn litt surrete i slutten av sprøyteperioden. Eller så har jeg allerede glemt det:hilarious::p haha ja jeg sover om dagen og hele natta (bortsett fra når jeg står opp for å gå på do). Føler Meg utrolig lat rett og slett. Har i tillegg sluttet å snuse, så føler det eneste jeg gjør er å sove å spise :hilarious: hahahaha

ja du er hjemme nå du også? Bruker du sprøyter enda? Eller mener du når du brukte sprøytene?( hodet mitt er ikke helt med om dagen):p nei jeg hadde ikke noe bivirkninger tidligere jeg heller annet enn litt surrete i slutten av sprøyteperioden. Eller så har jeg allerede glemt det:hilarious::p haha ja jeg sover om dagen og hele natta (bortsett fra når jeg står opp for å gå på do). Føler Meg utrolig lat rett og slett. Har i tillegg sluttet å snuse, så føler det eneste jeg gjør er å sove å spise :hilarious: hahahaha
Jeg er hjemme jeg også. Har en jobb hvor jeg har endel tunge løft, har fått beskjed om å være litt forsiktig med det, så da holder jeg meg hjemme. I tillegg til alt det følelsesmessige å smertene etter uttak :P mente når jeg brukte sprøytene ja, nå går jeg på klexane, de er det jo ingen bivirkninger med:) jøss, vittig at du er så trøtt at du kan sove rundt nesten :P skal du holde deg med testing til testdato, eller blir du å teste før? :D

Jeg er hjemme jeg også. Har en jobb hvor jeg har endel tunge løft, har fått beskjed om å være litt forsiktig med det, så da holder jeg meg hjemme. I tillegg til alt det følelsesmessige å smertene etter uttak :p mente når jeg brukte sprøytene ja, nå går jeg på klexane, de er det jo ingen bivirkninger med:) jøss, vittig at du er så trøtt at du kan sove rundt nesten :p skal du holde deg med testing til testdato, eller blir du å teste før? :D
Jeg har tatt 2 tester for å se hvordan det ligger Ann med ovitrellen. Men driver egentlig og lurer på om jeg ikke bare skal (prøve hvertfall) vente til test dag. Har fått rekvisisjon til mandag 19.oktober , og det virker så lenge til:happy: Kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å vente:p hva med deg?

Jeg har tatt 2 tester for å se hvordan det ligger Ann med ovitrellen. Men driver egentlig og lurer på om jeg ikke bare skal (prøve hvertfall) vente til test dag. Har fått rekvisisjon til mandag 19.oktober , og det virker så lenge til:happy: Kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å vente:p hva med deg?
Ahh, skjønner. Begynner den å gå ut av kroppen? De andre gangene har jeg venta (totalt 4 ganger). Jeg har hver gang fått mensen 1-2 dager før testdag, så har aldri hatt muligheten til å teste engang.... Bah, så denne ganga har jeg bestemt meg for å begynne å teste litt før, har så sykt tro på at det kommer til å gå denne ganga, så klarer ikke å vente :P :D off, ja, er så aaaalltfor lenge til, tortur :P

Nå melder jeg meg inn her etter å ha fått mensen i dag, dessverre men ikke uforventet egentlig! Heldigvis har vi en mulighet til --- Innsett av frossen embryo om ca 2 uker! Det er ikke lenge til! Krysser fingrene for alle som allerede er rugere :)

Nå melder jeg meg inn her etter å ha fått mensen i dag, dessverre men ikke uforventet egentlig! Heldigvis har vi en mulighet til --- Innsett av frossen embryo om ca 2 uker! Det er ikke lenge til! Krysser fingrene for alle som allerede er rugere :)

Uff.. så trist å høre :( Men så kjekt du får ny mulighet allerede om 2 uker :) begynner du rett på medisiner idag da eller :)?
Lykke til :)

Her ser det ikke ut som om jeg får el denne måneden, og dermed ikke noe innsett!! Usikker på når jeg skal gi meg å teste. Skulle øsnke jeg hadde testet dette før alle medisinene så hadde jeg visst hvordan kroppen min egentlig var :-)

Her ser det ikke ut som om jeg får el denne måneden, og dermed ikke noe innsett!! Usikker på når jeg skal gi meg å teste. Skulle øsnke jeg hadde testet dette før alle medisinene så hadde jeg visst hvordan kroppen min egentlig var :)

Må du teste etter el selv? hvordan protokoll er det?

Uff.. så trist å høre :( Men så kjekt du får ny mulighet allerede om 2 uker :) begynner du rett på medisiner idag da eller :)?
Lykke til :)
Takk, prøver å tenke positiv hver gang, nå kan det gå :) Det er et godt spørsmål, jeg bør ringe klinikken i dag før helgen! Siden det er fryseforsøk er det ikke sikkert jeg får noe...

Ahh, skjønner. Begynner den å gå ut av kroppen? De andre gangene har jeg venta (totalt 4 ganger). Jeg har hver gang fått mensen 1-2 dager før testdag, så har aldri hatt muligheten til å teste engang.... Bah, så denne ganga har jeg bestemt meg for å begynne å teste litt før, har så sykt tro på at det kommer til å gå denne ganga, så klarer ikke å vente :p :D off, ja, er så aaaalltfor lenge til, tortur :p
Wow det er jo kjempe bra at du er så tålmodig og klarer å vente:) ja den jeg tok i går var litt svakere enn den jeg tok på tirsdag. Så det går nedover hvertfall. Så bra at du har følelsen på at det vil gå, da går det helt sikkert skal du se:happy:<3 jeg har en kjempe dårlig følelse. Har hatt det siden innsettingen:( men vi får se. Kan jo hende følelsen min tar feil denne gangen:p Hehe

Wow det er jo kjempe bra at du er så tålmodig og klarer å vente:) ja den jeg tok i går var litt svakere enn den jeg tok på tirsdag. Så det går nedover hvertfall. Så bra at du har følelsen på at det vil gå, da går det helt sikkert skal du se:happy:<3 jeg har en kjempe dårlig følelse. Har hatt det siden innsettingen:( men vi får se. Kan jo hende følelsen min tar feil denne gangen:p Hehe
Men det er bra, da er det nok ikke lenge til du kan teste å få riktig svar :) off, må tenke positivt! Da håper vi du tar feil denne gangen ;) <3

syntes det er så mange i det siste som har fått satt inn 2 , og lurer på hva våres muligheter for dette er når vi bare er på 1.forsøk?

hvordan går man frem for å spørre om muligheter for dette og hva ser de etter for at man skal få lov?

dette er selvsagt noe vi har snakket alvorlig og seriøst igjennom....

syntes det er så mange i det siste som har fått satt inn 2 , og lurer på hva våres muligheter for dette er når vi bare er på 1.forsøk?

hvordan går man frem for å spørre om muligheter for dette og hva ser de etter for at man skal få lov?

dette er selvsagt noe vi har snakket alvorlig og seriøst igjennom....
Det er vanlig å få satt inn to om det er fryseforsøk dersom det er to på ett strå og begge overlever opptining. Det skal nok mye til å få satt inn to på vanlig forsøk i det offentlige i alle fall.

Det er vanlig å få satt inn to om det er fryseforsøk dersom det er to på ett strå og begge overlever opptining. Det skal nok mye til å få satt inn to på vanlig forsøk i det offentlige i alle fall.

aha ja.. så det er slik det foregår :)
trodde det var avhengig om legen man møtte på, var villig til å gjøre det, og egen helse og hvor lenge man har prøvd osv jeg :P
men da skjønner jeg at sjansen for det på 1.forsøk nå er nesten umulig :P

Back
Topp