*Innsett i oktober*

Viktigste er vel at heksa kommer minst 3 dager før kontrollen? Stemmer det :)? Og skal på kontroll om 10 dager, så har fortsatt noen dager å gå på :)
I mitt brev fra Porsgrunn står det at Tr må komme før sprøytestart

Selv om du ikke får bivirkninger så betyr ikke det at ikke det skal ha innvirkninger på ting å tang.

Jeg har alltid hatt syklus på 28 dager, men når man går på spray så overstyrer den alt. Er derfor vi bruket den, for at legene skal ha full kontrol på syklusen vår. På spray så var min Tr 10 dager forsinket iforhold til normalt.

Så tror ikke du skal tenke så masse på det :)

I mitt brev fra Porsgrunn står det at Tr må komme før sprøytestart

Selv om du ikke får bivirkninger så betyr ikke det at ikke det skal ha innvirkninger på ting å tang.

Jeg har alltid hatt syklus på 28 dager, men når man går på spray så overstyrer den alt. Er derfor vi bruket den, for at legene skal ha full kontrol på syklusen vår. På spray så var min Tr 10 dager forsinket iforhold til normalt.

Så tror ikke du skal tenke så masse på det :)

Så lenge jeg vet vi har 3 perfekte aksjeinnlegg rundt el, så vil jeg nok ikke klare å slappe av før jeg evt får heksa ;)

Og leser på mitt ark fra Riksen nå, om at hvis ikke mensen har startet innen 3 dager før 1.kontroll, og oppstart sprøyter , som her er 12.10 , må jeg kontakte sykepleier..

Da var ul ferdig! Blir uttak på mandag:D så sant det ikke skjer noe uforutsett i helgen. Han sa det var mulighet for 10-12 egg! Ovitrelle dettes kl 22 på lørdag :)

Så bra Maramo. Har sett etter oppdatering flere ganger, var redd det var dårlig nytt jeg siden jeg ikke hørte noe :p Huff! Så ble veldig glad for å lese dette. Dette bør det jo absolutt bli noe ut av, aller helst baby :D

Så bra Maramo. Har sett etter oppdatering flere ganger, var redd det var dårlig nytt jeg siden jeg ikke hørte noe :p Huff! Så ble veldig glad for å lese dette. Dette bør det jo absolutt bli noe ut av, aller helst baby :D
Har helgen igjen da, så føler meg ikke helt trygg enda :p hehe! Kos at du følger med :D

Da var ul ferdig! Blir uttak på mandag:D så sant det ikke skjer noe uforutsett i helgen. Han sa det var mulighet for 10-12 egg! Ovitrelle dettes kl 22 på lørdag :)
Herlig!! Nå går det unna! :D

da er uttaket ferdig, og det ble 6 egg ut:) var litt skuffet i starten men satser på at de holder:happy: da blir det innsett på mandag:D hihi gleder meg masse til å endelig bli ruger:happy:

Gratulerer med overstått. Så bra. Antallet har ikke noe å si så lenge gullegget er iblant dem. Og det er den :) hvordan var uttaket? Hva fikk du av smertestillende? Er skikkelig nysgjerrig fordi jeg skal gjennom det snart :)

da er uttaket ferdig, og det ble 6 egg ut:) var litt skuffet i starten men satser på at de holder:happy: da blir det innsett på mandag:D hihi gleder meg masse til å endelig bli ruger:happy:

Gratulerer med vel overstått uttak :)
6 egg er 5 mer enn du trenger ;) og igår fikk jeg vite at ei jeg kjenner har vært gjennom ivf og ICSI. De fikk kun ut 2 egg, og 1 ble satt inn og det resulterte i pos test :)
Så med 6 egg , er du jo godt på vei :)
Men når får du vite om antall befruktet da :)?
Masse lykke til på mandag :)

Jeg har idag kjøpt meg digital test som jeg må ta imorgen... har fått ekstreme smerter i eggstokkene /nedre del området.. de river og drar og kjennes ut som ligament smertene jeg hadde ved mine 2 andre svangerskap. .. ikke el smerter men det er noe som skjer der..
Og siden jeg sprayer så klarer jeg ikke skille på hva som kan forårsake dette.. så like greit å sjekke skikkelig imorgen...
Viser den negativ imorgen da , så kan jeg iallefall si at jeg nå har begynt å merke bivirkningene av sprayen :p
Og puppene ble kjempe ømme igår, har ekstremt mye utflod ( sorry) og super emosjonell... er 15 dpo imorgen så trenger svar :)
Jeg vet bivirkninger fra sprayen kan komme rundt nå som jeg er på spray dag 10 også så greit å vite hva som kommer av hva... :)

el9loh.png

Vet ikke noen temper her, men dette er min chart denne pp, og er jo ikke rart jeg lurer på om det er hormonene eller noe annet som er årsaken til denne høye tempen :)
Vanligvis så stuper den jo på 8-10 dpo ..

Og viser testen negativ imorgen, så er det faktisk ganske fasinerende å se hvordan kroppen responderer på sprayen :p

el9loh.png

Vet ikke noen temper her, men dette er min chart denne pp, og er jo ikke rart jeg lurer på om det er hormonene eller noe annet som er årsaken til denne høye tempen :)

Og viser testen negativ imorgen, så er det faktisk ganske fasinerende å se hvordan kroppen responderer på sprayen :p

Du må jo ta testen nå :o dette er jo altfor spennende !

Du må jo ta testen nå :eek: dette er jo altfor spennende !

Hehe i Know :p Men vet med meg selv at hvis jeg tester nå og får negativ, så vil jeg ikke klare å slå meg til ro , siden jeg har tisset masse idag :p får jeg negativ imorgen, så vet jeg at det er 110% riktig svar :)
Men mye tanker som Kværner oppi hodet nå hihi :)

el9loh.png

Sniker litt fra september, men etter min mening kan du gjerne ha hatt EL to dager senere, altså at det siste hoppet var da egget slapp... Har hatt tilsvarende charter selv før, og har da vært veldig usikker på når EL var. Tror da at egget har prøvd å slippe først, men ikke klart det før litt senere. EL på CD10 er jo tidlig også, men vet ikke når du pleier å få det? Så da kan det ha vært for tidlig sist du testet, og finfin strek nå! Krysser alt jeg har! :)

Tusen takk jenter:happy: <3
Gratulerer med overstått. Så bra. Antallet har ikke noe å si så lenge gullegget er iblant dem. Og det er den :) hvordan var uttaket? Hva fikk du av smertestillende? Er skikkelig nysgjerrig fordi jeg skal gjennom det snart :)
Jeg syns uttaket var vondt:eek:
Men er jo forskjellig fra person til person da;)

Fikk 2 g Paracet, noe mot infeksjon og beroligende. Man kommer seg gjennom det:happy:
Det er jo kjempebra! Du trenger jo ikke mer enn 1 for å få det til! Da blir vi begge rugere på mandag<3
yeey så gøy:)
Ja det skal være noen gullegg der:D
Gratulerer med vel overstått uttak :)
6 egg er 5 mer enn du trenger ;) og igår fikk jeg vite at ei jeg kjenner har vært gjennom ivf og ICSI. De fikk kun ut 2 egg, og 1 ble satt inn og det resulterte i pos test :)
Så med 6 egg , er du jo godt på vei :)
Men når får du vite om antall befruktet da :)?
Masse lykke til på mandag :)
Jaja det er sant det. Og satser på at mange av de blir befruktet:happy: får vite i morgen mellom 9-12 hvordan det er med befruktning, og når jeg skal komme på mandag:)

Hehe i Know :p Men vet med meg selv at hvis jeg tester nå og får negativ, så vil jeg ikke klare å slå meg til ro , siden jeg har tisset masse idag :p får jeg negativ imorgen, så vet jeg at det er 110% riktig svar :)
Men mye tanker som Kværner oppi hodet nå hihi :)
Hehe skjønner at du er litt forvirret nå, men som jegviljegvilmenvifårdetikketil Skriver kan det se litt ut som el var 2 dager senere, men kan være den dagen som er registrert der og da:shy: men eller s holder jo tempen seg bra da. Hadde jo vært utrolig bra om du faktisk hadde vært gravid nå:D<3 krysser fingrene for at du får en positiv test i morgen:)

Back
Topp