Velkommen MiniMeja utrolig spennende dette her. Er mitt første forsøk også. Jeg bruker synarela. Vet ikke om bivirkningene er de samme, men jeg har hvertfall vært heldig å sluppet unna. Har ikke merket noe særlig egentlig.
![]()
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen MiniMeja utrolig spennende dette her. Er mitt første forsøk også. Jeg bruker synarela. Vet ikke om bivirkningene er de samme, men jeg har hvertfall vært heldig å sluppet unna. Har ikke merket noe særlig egentlig.
![]()
Åja da er det jo en stund siden ja. Nei det står hvis det er en luftboble som fyller toppen av sylinderen så må jeg ta ut luft. Herregud er det mulig å være så pinglenå er mannen hjemme om 5 min så tror jeg venter til han er hjemme. Sier ifra hvordan det gikk
![]()
Jeg sprita ikke meg selv da jeg brukte gonal f. Husker at jeg satt lenge før jeg skulle sette første og når det var gjort, flira jeg av meg selv, for kjente jo nesten ingentingvar verre med klexane. Den måtte mannen min sette
![]()
Satt både gonal f og klexane i magen. Merket ingenting til gonal f. Tok tak i litt flesk og stakkEr det i magen eller lår sprøytene settes? :/
Selv om jeg har den jobben jeg har, så klarer jeg ikke for. Eks stikke meg selv i fingeren for blodprosent sjekk , så her blir det sambo eller kolleger som setter dem
Satt både gonal f og klexane i magen. Merket ingenting til gonal f. Tok tak i litt flesk og stakk![]()
Hadde samme angst. Hater blodprøver, takler ikke stikk i fingeren, men dette var virkelig ingenting. Grudde meg hele dagen, og satt et kvarter før jeg klarte å stikke.All ære til deg for degmen spørs om jeg klarer den altså hehe.. er noe med den sperren om å klare å trykke ned den delen som jeg vet inneholder en nålespiss
Da var første sprøyta satt for 15 min siden og jeg må virkelig le av den dramaen minfor snakk om å være dramatisk over noe så lite. Jeg stakk og så at jeg stakk men følte jo ingen verdens ting
så ja Hurit det var bare å stikke å få det gjort.
Det er ikke så lett å starte opp med stikkingen. Sleit igjen på runde nr to nå sist også. Det som er bra er at det sjelden er vondt, men noen ganger kjenner jeg det bedre enn andre. Kan sikkert treffe litt tynne blodårer eller noe. Det største problemer er den psykiske baugen, det er bare å true spissen inn og vips så er det over. Jeg spritet ikke først med gonal-f forresten. Lykke til!All ære til deg for degmen spørs om jeg klarer den altså hehe.. er noe med den sperren om å klare å trykke ned den delen som jeg vet inneholder en nålespiss
Hadde samme angst. Hater blodprøver, takler ikke stikk i fingeren, men dette var virkelig ingenting. Grudde meg hele dagen, og satt et kvarter før jeg klarte å stikke.er jo ei til her nå som måtte flire av seg selv
du klarer det. Tenk på resultatet du får ut av det til slutt
![]()
Se her drømmeren84
Hehe ja man blir jo satt i en kunstig overgangsalder. Så får jo et innblikk i det. Tenkte faktisk på det her om dagen, at om min overgangsalder blir sånn er jeg veldig fornøydTusen takkGøy at det er flere som er på det første forsøket. Krysser fingrene for at jeg fortsetter å være like heldig. Legen sa jeg kom til å få testet ut hvordan overgangsalderen blir, når jeg begynte på sprayen, men kjenner jeg klarer meg fint uten den erfaringen
![]()
Tusen takkDet er ikke så lett å starte opp med stikkingen. Sleit igjen på runde nr to nå sist også. Det som er bra er at det sjelden er vondt, men noen ganger kjenner jeg det bedre enn andre. Kan sikkert treffe litt tynne blodårer eller noe. Det største problemer er den psykiske baugen, det er bare å true spissen inn og vips så er det over. Jeg spritet ikke først med gonal-f forresten. Lykke til!
må innrømme jeg var litt stolt etter å ha gjort det da
Tusen takk for svarmen det er gonal f jeg skal bruke, og der er det ikke med noe
Åkei. Jeg går nå på puregon, der er det heller ikke noe, så jeg gikk på apoteket å kjøpte spritservietter.![]()
Tror det er veldig individuelt. Googla det litt og folk skreiv at de fikk bivirkninger etter en uke, 2 uker, så er nok veldig forskjelligdersom man vil få bivirkninger av synarela, når kommer evt de?
hvordan har det gått til nå da?Tror det er veldig individuelt. Googla det litt og folk skreiv at de fikk bivirkninger etter en uke, 2 uker, så er nok veldig forskjelligmen vi satser på at du ikke merker noe
hvordan har det gått til nå da?
Så bramerker ingenting jegog syntes faktisk det er veldig ålreit egentlig å ikke ha noen kontroll lenger på denne kroppen og syklusen...
så nå går dagene litt bedre for hver dag
hvordan går det hos deg da?
ny sprøyte idag ?![]()
ingenting er bedre enn at det går bra