*Innsett i oktober*

Blir ikke her inne da jeg fant ut at jeg skal ha lang protokoll denne gangen. Fikk ut 8 egg sist gang 6 ble befruktet ett ble satt inn og ingen av de andre ble gode nok til å fryses. Så de håper på et bedre resultat denne gangen, og forhåpentlig noen på frys :-) Lykke til alle sammen :-)

Blir ikke her inne da jeg fant ut at jeg skal ha lang protokoll denne gangen. Fikk ut 8 egg sist gang 6 ble befruktet ett ble satt inn og ingen av de andre ble gode nok til å fryses. Så de håper på et bedre resultat denne gangen, og forhåpentlig noen på frys :) Lykke til alle sammen :)

Lykke til du også :)

Dumt om du sliter med å få de til å sitte, da blir man jo litt stressa. Kanskje du burde da kontakt med klinikken og høre om de har noen råd?

Snakket med klinikken i dag. Må bare tape med sportstape over for at de ikke skal dette av. Den sitter heldigvis godt så satser på det går greit! Hvilken klinikk tilhører du?
Mange som er i porsgrunn her?

Snakket med klinikken i dag. Må bare tape med sportstape over for at de ikke skal dette av. Den sitter heldigvis godt så satser på det går greit! Hvilken klinikk tilhører du?
Mange som er i porsgrunn her?
Bra de hadde råd da! Jeg er på Rikshospitalet. Skal igang med fjerde innsett i oktober.

De sier ikke noe om årsak. Tror ikke de vet selv. Tror ikke det er noen grunn. Som de sier så kan det skje når som helst. Men har spurt om de kan dyrke til blastocyst, da kan de overvåke egget noen dager lengre før de setter inn:) skal gå på lutinus ja:)

Så spennende!! Er jo ikke sååå lenge til, men ja, dagene går veldig seint når man bare går å venter. Krysser alt jeg har for at dere får det til på første forsøk! Ingenting er bedre enn det<3

Så heldige som har en datter fra før som kom så fort:) men har skjønt at det er like tungt for de som har fra før og vil ha fler, som det er for oss som ikke har noen. Jeg har troa på at dere får det til nå. Om det "bare" er svømmerne som er problemet så bruker de ICSI så dere får befruktet egget, så sitter det hele veien :D

Jeg føler meg heldig som har en fra før ja ❤️ det er kanskje like tungt men på forskjellige måter tenker jeg ❤️ men jeg er helt klar veldig glad for at jeg har en. Og jeg håper at alle som ønsker barn får den muligheten ❤️

Ja, jeg håper det er gode prognoser for oss :) hvordan er det med deg nå da? Fått noe bivirkninger? Spent på hvordan det går på kontroll i morgen:) hvor hørte du til igjen? Hehe..

Da har jeg vært på kontroll idag og alt var som det skulle:) begynner med125 IE gonal f i morgen. Jeg er utrolig spent på om jeg klarer å ta den selv eller om jeg må få mannen til å gjøre det:p men syntes dosen hørtes så lav ut. Noen med erfaring? Skal på kontroll igjen tirsdag neste uke for å se utviklingen:happy:

Jeg føler meg heldig som har en fra før ja ❤️ det er kanskje like tungt men på forskjellige måter tenker jeg ❤️ men jeg er helt klar veldig glad for at jeg har en. Og jeg håper at alle som ønsker barn får den muligheten ❤️

Ja, jeg håper det er gode prognoser for oss :) hvordan er det med deg nå da? Fått noe bivirkninger? Spent på hvordan det går på kontroll i morgen:) hvor hørte du til igjen? Hehe..

Helt enig! <3
Det går bra med meg. I dag er første dagen med to sprøyter. Begynner på orgalutran i dag. Så spent på kontrollen i morgen ja:D har ikke no bivirkninger. Så dette var no helt ant enn Spray, da hadde jeg masse bivirkninger!
Jeg hører til Porsgrunn, du gjorde også det?

Helt enig! <3
Det går bra med meg. I dag er første dagen med to sprøyter. Begynner på orgalutran i dag. Så spent på kontrollen i morgen ja:D har ikke no bivirkninger. Så dette var no helt ant enn Spray, da hadde jeg masse bivirkninger!
Jeg hører til Porsgrunn, du gjorde også det?

Ja, det stemmer :) så deilig å slippe bivirkninger da :) håper jeg også gjør det! Hentet du ut medisiner i Porsgrunn? Er det sånn at de alltid har det inne på apoteket på senteret der ?:)

Ja, det stemmer :) så deilig å slippe bivirkninger da :) håper jeg også gjør det! Hentet du ut medisiner i Porsgrunn? Er det sånn at de alltid har det inne på apoteket på senteret der ?:)
Jeg bor et stykke unna Porsgrunn, så det er jeg dessverre ikke kjent med. Jeg har hentet på apotek i Kristiansand. Om de ikke har inne leverer du bare resepten så tar det ca 2 dager før de har det inne, så går veldig fort:)

Heisann Tilhører denne gruppen alikevel.. Oppsatt på uttak i uke 41 på Riksen. Er vårt 2. forsøk(mislykka første) Gått på synarela i snart 3 uker, begynner på hormonsprøyter torsdag. Ny type fra forrigje gang.. Denne gangen er det menopur. Noen erfaringer? Kjennes litt mer skumelt med den enn disse ferdige penne fra sist

Heisann Tilhører denne gruppen alikevel.. Oppsatt på uttak i uke 41 på Riksen. Er vårt 2. forsøk(mislykka første) Gått på synarela i snart 3 uker, begynner på hormonsprøyter torsdag. Ny type fra forrigje gang.. Denne gangen er det menopur. Noen erfaringer? Kjennes litt mer skumelt med den enn disse ferdige penne fra sist
Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt da jeg er på første forsøk, men vi ligger ganske likt i løypa vi da:) starter i morgen på sprøyter og er også satt opp til uttak i uke 41:)

Jeg har forsøkt menopur en gang :) Er kjent for å gi noe færre, men veldig god kvalitet på eggene:) Sprøytene er kjempe enkle å håndtere :) antall enheter er tydelig merket på sprøytene:) Husker jeg rett har du nok noen ekstra sprøyter slik at du kan titte litt på en før du begynner å stikke:D

Jeg bor et stykke unna Porsgrunn, så det er jeg dessverre ikke kjent med. Jeg har hentet på apotek i Kristiansand. Om de ikke har inne leverer du bare resepten så tar det ca 2 dager før de har det inne, så går veldig fort:)

Jeg bor også et stykke unna Porsgrunn. Har hentet ut menopur frem til kontroll og har hørt at de alltid har inne på et apotek på et senter i Porsgrunn så tenkte egentlig å vente med å hente ut mer sånn i tilfelle jeg ikke har bruk for det. Kanskje det blir avbrutt osv. (Skjer jo helt sikkert ikke men hvis jeg kan vente så er jo det best i tilfelle), jeg får bare ringe de å høre :)

Da har jeg vært på kontroll idag og alt var som det skulle:) begynner med125 IE gonal f i morgen. Jeg er utrolig spent på om jeg klarer å ta den selv eller om jeg må få mannen til å gjøre det:p men syntes dosen hørtes så lav ut. Noen med erfaring? Skal på kontroll igjen tirsdag neste uke for å se utviklingen:happy:

Om jeg ikke husker helt feil så fikk jeg 112,5 :). Husker ikke lenger hva gonal f gjorde i prosessen, men vi lyktes hvertfall på første forsøk. :)

Ble sykmeldt i dag. Så mange bivirkninger av progynova, at det var til det beste. Helt utrolig hva vi må gjennom :/

Ble sykmeldt i dag. Så mange bivirkninger av progynova, at det var til det beste. Helt utrolig hva vi må gjennom :/

uff da... hvordan bivirkninger er det ? :/ god bedring ( eller hva man sier :P)

nå har jeg sendt mail til riksen ang oppstart nesespray og tidlig el osv ... trenger å være sikker på at jeg gjør alt riktig nå altså...
ventet så lenge på dette her, så kjedelig om jeg klusser det til :/
håper jeg får svar i dag da :)

Back
Topp