drømmeren84
Gift med forumet
Men da kan du jo føle deg trygg da. Hadde helt klart gått for blodprøven!
da gjør jeg det på tor/fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da kan du jo føle deg trygg da. Hadde helt klart gått for blodprøven!
Blir ikke her inne da jeg fant ut at jeg skal ha lang protokoll denne gangen. Fikk ut 8 egg sist gang 6 ble befruktet ett ble satt inn og ingen av de andre ble gode nok til å fryses. Så de håper på et bedre resultat denne gangen, og forhåpentlig noen på frysLykke til alle sammen
![]()
Dumt om du sliter med å få de til å sitte, da blir man jo litt stressa. Kanskje du burde da kontakt med klinikken og høre om de har noen råd?
Bra de hadde råd da! Jeg er på Rikshospitalet. Skal igang med fjerde innsett i oktober.Snakket med klinikken i dag. Må bare tape med sportstape over for at de ikke skal dette av. Den sitter heldigvis godt så satser på det går greit! Hvilken klinikk tilhører du?
Mange som er i porsgrunn her?
Snakket med klinikken i dag. Må bare tape med sportstape over for at de ikke skal dette av. Den sitter heldigvis godt så satser på det går greit! Hvilken klinikk tilhører du?
Mange som er i porsgrunn her?
De sier ikke noe om årsak. Tror ikke de vet selv. Tror ikke det er noen grunn. Som de sier så kan det skje når som helst. Men har spurt om de kan dyrke til blastocyst, da kan de overvåke egget noen dager lengre før de setter innskal gå på lutinus ja
Så spennende!! Er jo ikke sååå lenge til, men ja, dagene går veldig seint når man bare går å venter. Krysser alt jeg har for at dere får det til på første forsøk! Ingenting er bedre enn det<3
Så heldige som har en datter fra før som kom så fortmen har skjønt at det er like tungt for de som har fra før og vil ha fler, som det er for oss som ikke har noen. Jeg har troa på at dere får det til nå. Om det "bare" er svømmerne som er problemet så bruker de ICSI så dere får befruktet egget, så sitter det hele veien
![]()

Jeg føler meg heldig som har en fra før jadet er kanskje like tungt men på forskjellige måter tenker jeg
men jeg er helt klar veldig glad for at jeg har en. Og jeg håper at alle som ønsker barn får den muligheten
Ja, jeg håper det er gode prognoser for osshvordan er det med deg nå da? Fått noe bivirkninger? Spent på hvordan det går på kontroll i morgen
hvor hørte du til igjen? Hehe..
Helt enig! <3
Det går bra med meg. I dag er første dagen med to sprøyter. Begynner på orgalutran i dag. Så spent på kontrollen i morgen jahar ikke no bivirkninger. Så dette var no helt ant enn Spray, da hadde jeg masse bivirkninger!
Jeg hører til Porsgrunn, du gjorde også det?
Jeg bor et stykke unna Porsgrunn, så det er jeg dessverre ikke kjent med. Jeg har hentet på apotek i Kristiansand. Om de ikke har inne leverer du bare resepten så tar det ca 2 dager før de har det inne, så går veldig fortJa, det stemmerså deilig å slippe bivirkninger da
håper jeg også gjør det! Hentet du ut medisiner i Porsgrunn? Er det sånn at de alltid har det inne på apoteket på senteret der ?
![]()
Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt da jeg er på første forsøk, men vi ligger ganske likt i løypa vi daHeisann Tilhører denne gruppen alikevel.. Oppsatt på uttak i uke 41 på Riksen. Er vårt 2. forsøk(mislykka første) Gått på synarela i snart 3 uker, begynner på hormonsprøyter torsdag. Ny type fra forrigje gang.. Denne gangen er det menopur. Noen erfaringer? Kjennes litt mer skumelt med den enn disse ferdige penne fra sist
Jeg har forsøkt menopur en gangHeisann Tilhører denne gruppen alikevel.. Oppsatt på uttak i uke 41 på Riksen. Er vårt 2. forsøk(mislykka første) Gått på synarela i snart 3 uker, begynner på hormonsprøyter torsdag. Ny type fra forrigje gang.. Denne gangen er det menopur. Noen erfaringer? Kjennes litt mer skumelt med den enn disse ferdige penne fra sist
Jeg bor et stykke unna Porsgrunn, så det er jeg dessverre ikke kjent med. Jeg har hentet på apotek i Kristiansand. Om de ikke har inne leverer du bare resepten så tar det ca 2 dager før de har det inne, så går veldig fort![]()
Da har jeg vært på kontroll idag og alt var som det skullebegynner med125 IE gonal f i morgen. Jeg er utrolig spent på om jeg klarer å ta den selv eller om jeg må få mannen til å gjøre det
men syntes dosen hørtes så lav ut. Noen med erfaring? Skal på kontroll igjen tirsdag neste uke for å se utviklingen
![]()
Ble sykmeldt i dag. Så mange bivirkninger av progynova, at det var til det beste. Helt utrolig hva vi må gjennom :/
Svimmel, kvalme, dårlig mage, ukonsentrert... :/uff da... hvordan bivirkninger er det ? :/ god bedring ( eller hva man sier)