*Innsett i oktober*

Da sier jeg hei til alle oktoberere og joiner! Det blir et fryseforsøk på oss i oktober, venter mens ca 8. og begynner på progynova da. Kommer rett fra negativt fersk forsøk og vi er på vårt andre forsøk av tre. Føles litt som sanden renner ut av hendene mine, men nå går vi for gull på frys! :-)

oppstart nesespray 28.sept :) egguttak i uke 44 :)
venter spent på brevet fra riksen, som kommer innen 14 dager :)

rart og kjempe spennende å nå har en dato å forholde seg til :)

Hei Tåkelur:) veldig kjipt at det ikke gikk, men da må det gå nå i oktober skal du se:happy: syns vi alle skal få det til i oktober jeg.

Drømmeren84: Ja det føles mye mer virkelig når man faktisk har fått en dato på det;)

mhm.. 17 dager igjen bare :)
spent på det brevet jeg skal få fra riksen også jeg, der står jo navnene på medisinene jeg skal bruke osv... det blir liksom neste skritt :)

Får du alt i posten? Jeg måtte ned på riksen å hente resepten på synarelaen selv, og fikk beskjed om at resten kommer i posten. Så ringte jeg ned her om dagen og fikk da beskjed at jeg ikke får resepten på resten før jeg er der på kontroll. o_O

Får du alt i posten? Jeg måtte ned på riksen å hente resepten på synarelaen selv, og fikk beskjed om at resten kommer i posten. Så ringte jeg ned her om dagen og fikk da beskjed at jeg ikke får resepten på resten før jeg er der på kontroll. o_O

hun ivf sykepleieren sa at jeg ville få brev innen 14 dager, med all info og resepter.
Mulig kanskje hun bare mente rp på nesespray, det vet jeg ikke, men vi bor 10 mil unna riksen så ser ikke hvorfor jeg må hente det selv ;)

jeg skal vel bare begynne på nesespray 28.sept så er vel da kanskje bare det jeg får da eller?
men uansett, jeg gleder meg fortsatt til å vite mer, og det vil jeg få i form av brevet :)
hun sa jeg ikke trengte å mase om det gikk over 1 uke bare
(var vel en del som maste da :P) så jeg ville få brevet med det jeg trengte innen 14 dager...

Ja kanskje du bare får alt med en gang siden du bor et stykke unna ;) jeg måtte dra å hente siden jeg skulle starte dagen etter. Så posten hadde vel ikke akkurat rukket det:happy: men ja du får vel alt av info med brevet sikkert. Jeg fikk bare en innkalling til Spray kontroll og et skjema med viktige datoer(som skal fylles inne underveis). Men jeg fikk jo den kontroll timen samme uka som jeg skulle hatt uttak så måtte ringe ned å høre om de hadde Surra litt, og det hadde de visst:laughing002

Hei! Jeg venter mensen torsdag til uka. Skal da på vårt andre forsøk. Denne gangen kort regime. Satser på uttak uke 40/41. Gru/gleder meg veldig denne ganga. Uttaket for meg forrige gang var gruuuusomt. Krysser fingrene for at det er bedre denne gangen! Lykke til alle sammen, må vi alle få det til i oktobergruppa

Ånei, det hørtes absolutt ikke bra ut. Fikk du ikke nok bedøvelse eller hva man enn får? Veldig kjedelig at ikke første gikk som det skulle :(

Hei! Jeg venter mensen torsdag til uka. Skal da på vårt andre forsøk. Denne gangen kort regime. Satser på uttak uke 40/41. Gru/gleder meg veldig denne ganga. Uttaket for meg forrige gang var gruuuusomt. Krysser fingrene for at det er bedre denne gangen! Lykke til alle sammen, må vi alle få det til i oktobergruppa

Oi, hvorfor var det grusomt ?:/ vondt mener du ?
Krysser fingrene for at oktober blir en bra måned for oss alle :)

Det var grusomt vondt ja. Var høyresiden min som var vond. Fikk masse smertestillende, tabletter, morfin og lokalbedøvelse. Men jeg hadde vondt i maaaange dager etterpå. Klarte ikke å gå normalt på 1 uke. Men nå var jo jeg dum å ikke tok NOE smertestillende dagene etterpå, så kunne nok vært bedre om jeg tok noe:) Så håper det blir annerledes denne gangen, har skjønt at det kan være forskjellig fra gang til gang:):) så krysser fingrene. :):):)

Nei det hørtes ikke bra ut. Får satse på at det blir bedre denne gangen. Kanskje de traff litt feil eller noe? Siden det var høyre side og ikke begge liksom?o_O

Han traff ikke feil, men skjønte det var veldig vanskelig å komme til. Han lagde skikkelig grimaser og pressa med nåla, så skikkelig brutalt ut :P men det er så absolutt verdt det! Håper sååå at vi skal få det til denne gangen! Hvordan ligger du Ann i løypa? Har du vært igjennom forsøk tidligere? Har du begynt på medisiner? :):)

Ja det er jo verdt det når man tenker over hva man gjør det for:) jeg er på mitt første forsøk så alt er helt nytt for meg. Startet på Spray forrige lørdag. Og har planlagt uttak i uke 41:happy: gleder meg utrolig mye. Skal på kontroll den 22 så får vel forhåpentligvis startet med sprøyter etter det og mer info om hva som vil skje fremover :happy:;)

Sniker litt her også. Starter på progynova i løpet av uken om mensen kommer, og innsett blir da akkurat i månedsskiftet. Så må ha en fot i begge trådene. Blir spennende å prøve fryseforsøk denne gangen. Håper vi er like heldige som sist, men tviler på det. Men er nå godt å være i gang i hvertfall.

Jeg hører til her:) Vi gjør eggdonasjon.
Idag kom tanta som bestilt, så da begynner vi hormonstimulering om to tre dager:) Så blir det tur til klinikken om ca tre uker!!
Spennende!!

Back
Topp