Tusen takkBlir spennende tider for deg nå! Lykke til med det første stikker! Zai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkBlir spennende tider for deg nå! Lykke til med det første stikker! Zai!
Jeg begynner også på menopur i dag. Skal ta mellom 16-18 i ettermiddag, men har ikke blandet det enda. Regner med den kan tas ganske raskt etter at jeg har blandet. Har sikkert vært våken 20 ganger i natt og har skikkelig mageknipe. Gruer meg så fælt til å gjøre det. Mannen mente det kanskje var bedre om jeg bare stikk inn nålen mens jeg så på meg selv i speilet... Jeg tror ikke det er greit uansett. Men alternativet er ikke så stort. 150UI pr gang, og skal på UL den 30.10 (etter 9 sprøytedager)Herregud, jeg blandet menopuren så den er klar til i morgen. Vet ikke om jeg klarer å stikke meg selv! Haha ble helt kvalm! Fremtid med narko er iallfall ikke for meg
Jeg blandet den i går, fordi jeg kanskje må jobbe overtid i dag så greit å ha den klarJeg begynner også på menopur i dag. Skal ta mellom 16-18 i ettermiddag, men har ikke blandet det enda. Regner med den kan tas ganske raskt etter at jeg har blandet. Har sikkert vært våken 20 ganger i natt og har skikkelig mageknipe. Gruer meg så fælt til å gjøre det. Mannen mente det kanskje var bedre om jeg bare stikk inn nålen mens jeg så på meg selv i speilet... Jeg tror ikke det er greit uansett. Men alternativet er ikke så stort. 150UI pr gang, og skal på UL den 30.10 (etter 9 sprøytedager)![]()
Sånn ja. Håper jeg kan dra hjem litt før, så jeg får litt tid til å blande. Tipper jeg trenger de to timene fra kl 16-18 for å klare å sette den... Vi må klare dette!!!Jeg blandet den i går, fordi jeg kanskje må jobbe overtid i dag så greit å ha den klar
Kjenner jeg gruer meg kjempe masse!men vi klarer dette vi??
jeg skal på kontroll 28.10, om en uke
blir spennende for oss dette
![]()
Ja tenker jeg bruker lang tid jeg også! 4 timer igjenSånn ja. Håper jeg kan dra hjem litt før, så jeg får litt tid til å blande. Tipper jeg trenger de to timene fra kl 16-18 for å klare å sette den... Vi må klare dette!!!![]()
Takk for svar. Blir spennende dette. Blir kort protokoll denne gangen og ny medisin pga overstimulering sist, slik jeg forstod det. Da fikk jeg ut ni egg, kun fire ble befruktet, ett gullegg ble satt inn og kun ett til frys som ikke overlevde tining. Tror du det kan bli annerledes eggantall denne gangen?
Jeg har bare lyst til å gå hjem selv snart, men har så mye jeg skulle gjortJa tenker jeg bruker lang tid jeg også! 4 timer igjen
Slipper å jobbe, så da kan jeg rekke å komme hjem i fred og ro![]()
Ja gjør det før middag, vi tenker nok etterpå at dette ikke var noe problemJeg har bare lyst til å gå hjem selv snart, men har så mye jeg skulle gjortÅrh... Og har så mageknipe!!! Tror bare jeg må få gjort dette sprøyteriet før vi spiser middag i dag, ellers kommer jeg til å gå i fistel. Ei på jobb har lovet at hun kan hjelpe om det skjærer seg helt. Hun har gjort det selv mange ganger...
Ja, håper virkelig det. Det er jo det alle skriver da :9 Hvor stor dose skal du ha? Mulig du har skrevet det tidligere, men kan ikke detJa gjør det før middag, vi tenker nok etterpå at dette ikke var noe problem![]()
Jeg skal bare ha 112,5 en ukeJa, håper virkelig det. Det er jo det alle skriver da :9 Hvor stor dose skal du ha? Mulig du har skrevet det tidligere, men kan ikke det![]()
Jeg kjenner faktisk ikke at det svirDa har jeg gjort det!!! Fikk det til helt selv. Gikk greit. Det gjorde ikke vondt, men svir litt etterpå. Jeg besvimte ikke og spydde ikke![]()
Så leit Bubbly, men kroppen har nok godt av å hvile. Hvilket sykehus/klinikk hører du til? Hadde kjemisk i august, men fikk hoppe rett på. Noen ganger tenker jeg at det var derfor forsøk nr.2 gikk dass :/
Håper at alle gode ting er tre nå
Jeg også må muligens hoppe i desember gruppen, om utak/innsett blir i begynnelsen av desemberkanskje sees vinder inne
![]()
Å nei, så kjedelig!
Hvor langt var du kommet når du mistet?
Jeg fikk starte rett på frys på første mens etter den kjemiske. Men nå lar jo selvsagt tr vente på seg da.
Desember blir din måned! Det er bestemt!
[QUOTE
Jeg var ca 4+4, så ikke så langt
Så deilig å få starte rett på! Når det er kjemisk så betyr det vel at egget har streifet, men ikke festet seg?
Når skulle du hatt tr? Håper den kommer snart!! (Hvis den ikke har kommet nå?)
Tusen takk!!
Og November blir din måned<3
Kjemisk er en tidlig sa før uke 5. Egget fester seg lenge nok til å produsere hcg. Så egentlig har du vel hatt en kjemisk sånn teoretisk. Jeg mistet 4+5 og Ullevål sa at det var kjemisk selv om jeg fikk utslag på digitale tester også. Tok aldri blodprøver, så vet ikke hvor høyt hcg kom.
Jeg skulle hatt tr på lørdag, ikke et spor enda. Så kroppen er nok litt i ubalanse enda.
Masse lykke til ihvertfall- jeg har også lest at man kan bli lettere gravid etter det vi har vært igjennom! Håper det![]()
Hmmm... Ja, jeg mistet jo før uke 5 så det høres riktig ut. Men sykepleieren kalte det en spontanabort. Tok masse blodprøver pga ekstreme smerter og masse blod. Det er fælt å miste uansett hvor tidlig og sent tror jeg.
Så rart de behandler oss forskjellig i forhold til nytt forsøk osv da... Jaja, tørr liksom ikke krangle meg til noe hvis de mener det ikke er bra for kroppen.
Det er lenge siden lørdag nå. Har du tatt ny graviditetstest bare for å sjekke? Kjedelig når kroppen gjør som den vil. Hååååper mensen min kommer når den skal både november og desember så jeg rekker innsett før jul. Er litt knapt med tid der merker jeg.