Lilla86
Forumet er livet
Neiiiiii!! Det skulle ikke skje!! Nå gråter jeg for degIngen befruktning denne runden :-(
Hva sa dem da? Er det fortsatt en sjans for at noen blir befruktet til i morgen?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neiiiiii!! Det skulle ikke skje!! Nå gråter jeg for degIngen befruktning denne runden :-(
Hva sa dem da? Er det fortsatt en sjans for at noen blir befruktet til i morgen?Det var utrolig trist å leseIngen befruktning denne runden :-(
Nei nei nei!! Så utrolig leitIngen befruktning denne runden :-(
Ingen befruktning denne runden :-(
Det var trist :-( hvilken metode ble brukt?Ingen befruktning denne runden :-(
Huff, føler så med degTakk for gode ord <3
Vi hadde vårt førte ICSI forsøk. Av 6 egg var 5 umodne... Det ene lot seg ikke befrukte. Har ikke fått god nok stimulering og skal inn til samtale igjen, men vet ikke når. Føles urettferdig, men vet det er flere forsøk igjen. Jeg følte det på meg i morges, og tenkte at jeg ikke kom til å knekke sammen. Meeen det gjorde jeg :-( vi gikk og la oss, og har nå begynt dagen på nytt. Bruke siste dag/natt i Oslo på å nyte hverandre.
Gjør det ikke? Fordi det ikke ble befruktet? Kan ikke så mye om dette enda...Huff, føler så med degEn bitteliten trøst er at dette ikke teller som forsøk, så dere har fremdeles tre forsøk igjen.
Nei, når forsøket av en eller grunn blir avbrutt, så teller det ikke med. Hvordan det er i forhold til Helfo og refusjon for medisiner er jeg usikker.Gjør det ikke? Fordi det ikke ble befruktet? Kan ikke så mye om dette enda...![]()
Ok, skal undersøke nærmere. Tenker nok vi får informasjon om det på samtalenNei, når forsøket av en eller grunn blir avbrutt, så teller det ikke med. Hvordan det er i forhold til Helfo og refusjon for medisiner er jeg usikker.
Ja. Jeg må si jeg synes det er dårlig om det ikke blir samtale i dag eller i morgen, når dere likevel er der. Dessuten er det jo veldig tøft å vente i uvisshet.Ok, skal undersøke nærmere. Tenker nok vi får informasjon om det på samtalen![]()
Dette var tristTakk for gode ord <3
Vi hadde vårt førte ICSI forsøk. Av 6 egg var 5 umodne... Det ene lot seg ikke befrukte. Har ikke fått god nok stimulering og skal inn til samtale igjen, men vet ikke når. Føles urettferdig, men vet det er flere forsøk igjen. Jeg følte det på meg i morges, og tenkte at jeg ikke kom til å knekke sammen. Meeen det gjorde jeg :-( vi gikk og la oss, og har nå begynt dagen på nytt. Bruke siste dag/natt i Oslo på å nyte hverandre.
Fått det litt på avstand nå. Vi har ruslet rundt på Teknisk Museum og har hatt tankene et helt annet sted.Dette var tristOg forstår godt det føles urettferdig! Vær sterk vennen, det vil bli flere forsøk og da vil du nok få god nok stimulering. Jeg tror ikke dette teller som ett forsøk heller.
Uff, så trist! Føler med deg! <3blodprøve virker det ikke som er et tema en gang, tilhører st.olavs..
står bare på papirene mine at jeg er blitt informert om totalfrys.
håper i det lengste selv om sjangsene for innsett er lik null..
Å nei! Føler veldig med deg! <3 Men dette teller som noen av de andre finingene her har sagt ikke som et forsøk - selv om det er en mager trøst nå...Ingen befruktning denne runden :-(
❤Å nei! Føler med deg! <3
Håper dere i alle fall får en skikkelig samtale med klinikken, sånn at dere får en forsikring om at man kanskje gjør noe annerledes neste gang.. Hadde dere vanlig IVF eller ICSI egentlig? <3
Skal ringe dem imorgen og høre om vi kan komme til samtale da vi egentlig skulle hatt innsett. Vi hadde ICSI. Prøvene til mannen var fine, men mine egg var umodne og den ene som kunne befruktes ville ikke bli befruktet. Så da viser det seg kanskje at jeg er problemet like vel? At jeg har dårlige egg? Tenker veldig på det nå...Håper dere i alle fall får en skikkelig samtale med klinikken, sånn at dere får en forsikring om at man kanskje gjør noe annerledes neste gang.. Hadde dere vanlig IVF eller ICSI egentlig? <3
Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem nå!Skal ringe dem imorgen og høre om vi kan komme til samtale da vi egentlig skulle hatt innsett. Vi hadde ICSI. Prøvene til mannen var fine, men mine egg var umodne og den ene som kunne befruktes ville ikke bli befruktet. Så da viser det seg kanskje at jeg er problemet like vel? At jeg har dårlige egg? Tenker veldig på det nå...