Innsett i Mai :)

Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem nå! :Heartpink

Men det positive dersom det var eggene, er at det er det veldig mye lettere å fikse til neste forsøk! Da kan de tilpasse både hvilke medisiner og doser for å gjøre det de kan for å unngå samme igjen... Vi hadde også et mislykket første forsøk med 16-17 eggposer, men kun 2 egg. Vi fikk innsett av et egg med dårlig kvalitet, og ingen varig graviditet.. Håper du koser deg med et stort glass rødvin!
Det var oppløftende å høre :-) At de kan tilpasse medisinene, ikke deres mislykkede forsøk. Legen måtte lete veldig og vurdere hvilke eggposer hun skulle ta.
Hvor er dere i "løypa"? :-)

Det var oppløftende å høre :) At de kan tilpasse medisinene, ikke deres mislykkede forsøk. Legen måtte lete veldig og vurdere hvilke eggposer hun skulle ta.
Hvor er dere i "løypa"? :)
Vi fikk beskjed om at første forsøket ble et litt testforsøk, slik at de kunne tilrettelegge bedre til forsøk nr. 2. Jeg har veldig tro på full klaff neste gang! :D

Vi skal egentlig begynne på neste blødning som var ventet til uken, men har fått denne i dag:

6oze37.jpg

Så har et bittelite håp om å kunne melde meg ut av mai-klubben igjen, men har mistet så mange ganger nå at jeg ikke tørr håpe på noe som helst...

Vi fikk beskjed om at første forsøket ble et litt testforsøk, slik at de kunne tilrettelegge bedre til forsøk nr. 2. Jeg har veldig tro på full klaff neste gang! :D

Vi skal egentlig begynne på neste blødning som var ventet til uken, men har fått denne i dag:

6oze37.jpg

Så har et bittelite håp om å kunne melde meg ut av mai-klubben igjen, men har mistet så mange ganger nå at jeg ikke tørr håpe på noe som helst...
Så gøy!! Håper det ikke er en streifer❤️

6oze37.jpg

Håper å få oppklart det jeg lurer på i en god samtale.
Oi, spennende :-) Krysser alt jeg kan for dere :-) Håper du kan melde deg ut fra maiklubben og inn i terminklubb og bli der! :-)

Håper å få oppklart det jeg lurer på i en god samtale.
Oi, spennende :) Krysser alt jeg kan for dere :) Håper du kan melde deg ut fra maiklubben og inn i terminklubb og bli der! :)
Det håper jeg også at dere får - og at det blir full klaff ved neste forsøk! :)

Tusen takk, søte deg! Tørr ikke helt å tro det selv enda, men hadde jo vært fantastisk! :)

ja, skikkelig kjedelig å ikke få innsett..
har nå tatt el sprøyte og er klar for mandagen og uttak for så å se hvor
mange som blir tatt ut og befruktet :) håper på mange!

gratulerer så mye med positiv test :D krysser alt som kan krysses for at deres hjerteskatt vokser seg stor og fin i 9 mnd ;) <3
Lykke til med uttak i morgen! :-)

6oze37.jpg

Wow! Grattis:) Er det hjemmelaget mirakel? :)

Veldig fin strek til så få dpo, dette går nok bra❤️
Wow! Grattis:) Er det hjemmelaget mirakel? :)
Tusen takk begge to! ❤️❤️ Helt hjemmelaget, men tørr ikke håpe for mye siden vi har mistet så mye... Håper selvfølgelig av hele mitt hjerte at denne sitter, men erfaringen tidligere tilsier at det sikkert blir maiklubben allikevel. Men med så mange fine folk her er jo ikke det verdens undergang heller! ;)

Tusen takk begge to! ❤️❤️ Helt hjemmelaget, men tørr ikke håpe for mye siden vi har mistet så mye... Håper selvfølgelig av hele mitt hjerte at denne sitter, men erfaringen tidligere tilsier at det sikkert blir maiklubben allikevel. Men med så mange fine folk her er jo ikke det verdens undergang heller! ;)
Jeg skal krysse alt jeg har:)

I dag må jeg innrømme at troen på dette forsøket har dalt veldig.. :/ Jeg er på rugedag 7 i dag, og har fått mensmurringer. Viss dette hadde vært en ustimulert syklus skulle jeg ikke hatt mens før 18.mai, men jeg frykter at den kommer før siden syklusen har vært styrt av hormoner. Uff.. Dette var en kjedelig følelse å få på en søndag..:/

I dag må jeg innrømme at troen på dette forsøket har dalt veldig.. :/ Jeg er på rugedag 7 i dag, og har fått mensmurringer. Viss dette hadde vært en ustimulert syklus skulle jeg ikke hatt mens før 18.mai, men jeg frykter at den kommer før siden syklusen har vært styrt av hormoner. Uff.. Dette var en kjedelig følelse å få på en søndag..:/
Ikke ta sorgene på forskudd. Progesteron kan gi murringer og menssmerter. Akkurat det samme som graviditetssymptomer...:)

Ikke ta sorgene på forskudd. Progesteron kan gi murringer og menssmerter. Akkurat det samme som graviditetssymptomer...:)
Håper du har rett, men jeg fikk en merkelig og ekkel følelse da murringene startet i dag.

Jeg er bare på rugedag 5, men har hatt litt mensmurringer og vond korsrygg hele veien. Ingen tegn til mensen likevel:-) Tror det er helt normalt! Kanskje det er egget som fester seg du kjenner?;) Vet ikke om det er mulig, men det kan vel skje på denne tiden.

Det er som de andre sier her, ikke ta sorgen på forskudd.. Jg er bare på rugedag 4, og mensmurringer og vond korsrygg..Jg prøver tenke at det er sikkert egget som er på vei til å feste seg snart :-) skjønner d kan være vanskelig å være positiv, men negative tanker kommer.. Men prøv å skyve de vekk :-) krysser fingrene for deg :-)

Tusen takk for oppmuntrende ord, damer:) Dere er enestående!:) Det er vel bare det at sist jeg var gravid, så kjente jeg det i puppene på en helt annen måte i tillegg til murringer slik som nå. Jeg vet jo at dvangerskap kan være ulike, men tror det er en slags fosvarsmekanisme for ikke å bli for skuffet om vi ikke skulle lykkes om dere skjønner:)?

Fått det litt på avstand nå. Vi har ruslet rundt på Teknisk Museum og har hatt tankene et helt annet sted. :) Vi ser på det slik at vi har blitt en erfaring rikere og at vi fortsatt har muligheter :) De skulle ringe oss imorgen for å avtale nærmere. Håper vi får samtale imorgen... Vet ikke når vi kommer igang igjen. Fikk jo beskjed tidligere om forsøk nå i mai eller så ble det til høsten.
Veldig leit det ikke ble noe befruktning i denne runden:( deilig å koble litt ut etter en sånn prosess, dere har jo fortsatt flere muligheter som du sier (og dette heller ikke er tellende.. men likevel vanskelig)! Håper de får tilpassa stimulering på neste forsøk og at det da blir full klaff! ;)

Back
Topp