Innsett i Mai :)

Vi fikk beskjed om at første forsøket ble et litt testforsøk, slik at de kunne tilrettelegge bedre til forsøk nr. 2. Jeg har veldig tro på full klaff neste gang! :D

Vi skal egentlig begynne på neste blødning som var ventet til uken, men har fått denne i dag:

6oze37.jpg

Så har et bittelite håp om å kunne melde meg ut av mai-klubben igjen, men har mistet så mange ganger nå at jeg ikke tørr håpe på noe som helst...
Gratulerer! Håper virkelig det går bra denne gangen da:love2

Tusen takk for oppmuntrende ord, damer:) Dere er enestående!:) Det er vel bare det at sist jeg var gravid, så kjente jeg det i puppene på en helt annen måte i tillegg til murringer slik som nå. Jeg vet jo at dvangerskap kan være ulike, men tror det er en slags fosvarsmekanisme for ikke å bli for skuffet om vi ikke skulle lykkes om dere skjønner:)?
Ja er litt skummelt å håpe! Men er igrunn viktig og ikke ta sorgene på forskudd og tilate seg litt gode tanker og håp.. kan jolike gjerne være tegn på graviditet enn ikke :signs003

Ja er litt skummelt å håpe! Men er igrunn viktig og ikke ta sorgene på forskudd og tilate seg litt gode tanker og håp.. kan jolike gjerne være tegn på graviditet enn ikke :signs003
Det er helt sant det :)

Jeg hadde uttak onsdag 30. mai. Så da er jeg vel 11 dpo i dag. Fikk helt hvit test. Jeg er jo utrolig skuffet. De på klinikken var så optimistiske... Egget var en blastocyst, pluss at jeg er overstimulert. Det siste de sa til meg var "det er rart hvis det ikke går". Så nå ringer de ordene i hodet mitt hele tiden. Er så redd for at jeg er en av dem som ingen egg vil feste seg hos... Har fire på frys, men sjansene er jo ennå mindre på de forsøkene... Så trist nå!

Fått time til samtale i morgen, så da håper jeg å få vite litt om hva de tenker videre og om vi må vente til over sommeren. Følger at vi er i gang og vil fortsette, samtidig som at jeg skjønner om vi må vente til over pga ferie osv. Men har troa på at med god stimulering neste runde så skal det gå! :-)

Selvom det ikke gikk for oss denne gangen, så heier jeg på hver og en av dere her inne! Flotte damer hele gjengen :-)

Jeg hadde uttak onsdag 30. mai. Så da er jeg vel 11 dpo i dag. Fikk helt hvit test. Jeg er jo utrolig skuffet. De på klinikken var så optimistiske... Egget var en blastocyst, pluss at jeg er overstimulert. Det siste de sa til meg var "det er rart hvis det ikke går". Så nå ringer de ordene i hodet mitt hele tiden. Er så redd for at jeg er en av dem som ingen egg vil feste seg hos... Har fire på frys, men sjansene er jo ennå mindre på de forsøkene... Så trist nå!
Uttak 30. april, og innsett på mandag? Isåfall har du jo bare ruget i 6-7 dager? Det er alt for tidlig å teste da, så dette er på ingen måte kjørt!! Du må nok bare være tålmodig en stund til❤️

Fått time til samtale i morgen, så da håper jeg å få vite litt om hva de tenker videre og om vi må vente til over sommeren. Følger at vi er i gang og vil fortsette, samtidig som at jeg skjønner om vi må vente til over pga ferie osv. Men har troa på at med god stimulering neste runde så skal det gå! :)

Selvom det ikke gikk for oss denne gangen, så heier jeg på hver og en av dere her inne! Flotte damer hele gjengen :)
Så bra:-) Håper og tror dere blir prioritert etter denne opplevelsen❤️

Skjønner tankegangen din, men hvis det kan oppmuntre deg litt så har jeg kun blitt gravid på ferskforsøk 1 gang, på fryseforsøk 5 ganger, ene gangen ble resultatet en vakker liten fryseprins :-) nå med siste innsett om torsdagen har jg satt inn 16 ganger :-) så prøv å være positiv :-)

Fikk tanta på besøk i går så da blir det hvertfall sprøytestart på onsdag. Woohoo!! :) Jeg er så spent og nervøs, men gleder meg mest! Er på dag 10 med synarella nesespray, og merker egentlig ingenting (annet enn ett lite grineutbrudd i går mot sambo, men det kan ha vært pga mens-smerter og sånt...)

Jeg føler jeg henger såååå langt etter dere andre. Men jeg lærer hvertfall av dere mens jeg sitter her og venter.
Uttak og innsett er planlagt til siste uka i mai :)

Fikk tanta på besøk i går så da blir det hvertfall sprøytestart på onsdag. Woohoo!! :) Jeg er så spent og nervøs, men gleder meg mest! Er på dag 10 med synarella nesespray, og merker egentlig ingenting (annet enn ett lite grineutbrudd i går mot sambo, men det kan ha vært pga mens-smerter og sånt...)

Jeg føler jeg henger såååå langt etter dere andre. Men jeg lærer hvertfall av dere mens jeg sitter her og venter.
Gøy å begynne på sprøytene da! Enda nærmere uttak :-D Masse lykke til! :-)

Jeg fikk mens i går og får høre sprøytestart i morgen! Vi ligger ganske likt ;D

Jeg begynte med sprøyter på torsdag, så det er bare en uke mellom:)

HELVETE!!!! Jeg satt eggløsningssprøyten 1 time for tidlig!!!! Har jeg ødelagt alt nå??? :'( :'(
Da hadde jeg ringt klinikken i morgen og sagt fra! Så kan de flytte deg fremover :)

Da hadde jeg ringt klinikken i morgen og sagt fra! Så kan de flytte deg fremover :)
Jeg har time tirsdag morgen kl 08:30. Skal ringe de så klart i morgen. Håper så inderlig at dette ikke har ødelagt noe. Er så vant til å ta sprøytene mine kl halv ni, så nå klusset jeg det til å tok ovitrelle kl 20:30 og ikke 21:30 :(

Å! Så bra :)
Da er jeg ikke helt alene på sprøytinga :) Er spent på om det er vondt eller om det går greit. Og om vi får noen bivirkninger.
Jeg får ikke vondt av sprøyten. Den er jo pitteliten. Kort og tynn:) Men sliter litt med hodepine nå. Vet ikke om det er kombo spray og sprøyter. Har ikke gått på puregon før og har ikke vært plaget med hodepine de andre gangene. Tror det er puregonen..

Back
Topp