Innsett i Mai :)

Ingen befruktning denne runden :-(
Nei nei nei!! Så utrolig leit:( Var det ivf, eller icsi? Ååh, det er så jævlig når sånt skjer. Man føler man liksom ikke engang får sjansen til å prøve. Du må bare tenke fremover. Alltid neste forsøk. Og imens kan dere jo fortsette hjemme. Kroppen din er full av eggproduserende hormoner en goood stund til:) Sender deg en stor klem:)

Takk for gode ord <3
Vi hadde vårt førte ICSI forsøk. Av 6 egg var 5 umodne... Det ene lot seg ikke befrukte. Har ikke fått god nok stimulering og skal inn til samtale igjen, men vet ikke når. Føles urettferdig, men vet det er flere forsøk igjen. Jeg følte det på meg i morges, og tenkte at jeg ikke kom til å knekke sammen. Meeen det gjorde jeg :-( vi gikk og la oss, og har nå begynt dagen på nytt. Bruke siste dag/natt i Oslo på å nyte hverandre.

Takk for gode ord <3
Vi hadde vårt førte ICSI forsøk. Av 6 egg var 5 umodne... Det ene lot seg ikke befrukte. Har ikke fått god nok stimulering og skal inn til samtale igjen, men vet ikke når. Føles urettferdig, men vet det er flere forsøk igjen. Jeg følte det på meg i morges, og tenkte at jeg ikke kom til å knekke sammen. Meeen det gjorde jeg :-( vi gikk og la oss, og har nå begynt dagen på nytt. Bruke siste dag/natt i Oslo på å nyte hverandre.
Huff, føler så med deg❤️ En bitteliten trøst er at dette ikke teller som forsøk, så dere har fremdeles tre forsøk igjen.

Huff, føler så med deg❤️ En bitteliten trøst er at dette ikke teller som forsøk, så dere har fremdeles tre forsøk igjen.
Gjør det ikke? Fordi det ikke ble befruktet? Kan ikke så mye om dette enda... :-P

Nei, når forsøket av en eller grunn blir avbrutt, så teller det ikke med. Hvordan det er i forhold til Helfo og refusjon for medisiner er jeg usikker.
Ok, skal undersøke nærmere. Tenker nok vi får informasjon om det på samtalen :-)

Takk for gode ord <3
Dette var trist :( Og forstår godt det føles urettferdig! Vær sterk vennen, det vil bli flere forsøk og da vil du nok få god nok stimulering. Jeg tror ikke dette teller som ett forsøk heller.

Dette var trist :( Og forstår godt det føles urettferdig! Vær sterk vennen, det vil bli flere forsøk og da vil du nok få god nok stimulering. Jeg tror ikke dette teller som ett forsøk heller.
Fått det litt på avstand nå. Vi har ruslet rundt på Teknisk Museum og har hatt tankene et helt annet sted. :-) Vi ser på det slik at vi har blitt en erfaring rikere og at vi fortsatt har muligheter :-) De skulle ringe oss imorgen for å avtale nærmere. Håper vi får samtale imorgen... Vet ikke når vi kommer igang igjen. Fikk jo beskjed tidligere om forsøk nå i mai eller så ble det til høsten.

Håper dere i alle fall får en skikkelig samtale med klinikken, sånn at dere får en forsikring om at man kanskje gjør noe annerledes neste gang.. Hadde dere vanlig IVF eller ICSI egentlig? <3
Skal ringe dem imorgen og høre om vi kan komme til samtale da vi egentlig skulle hatt innsett. Vi hadde ICSI. Prøvene til mannen var fine, men mine egg var umodne og den ene som kunne befruktes ville ikke bli befruktet. Så da viser det seg kanskje at jeg er problemet like vel? At jeg har dårlige egg? Tenker veldig på det nå...

Skal ringe dem imorgen og høre om vi kan komme til samtale da vi egentlig skulle hatt innsett. Vi hadde ICSI. Prøvene til mannen var fine, men mine egg var umodne og den ene som kunne befruktes ville ikke bli befruktet. Så da viser det seg kanskje at jeg er problemet like vel? At jeg har dårlige egg? Tenker veldig på det nå...
Skulle ønske jeg kunne gi deg en klem nå! :Heartpink

Men det positive dersom det var eggene, er at det er det veldig mye lettere å fikse til neste forsøk! Da kan de tilpasse både hvilke medisiner og doser for å gjøre det de kan for å unngå samme igjen... Vi hadde også et mislykket første forsøk med 16-17 eggposer, men kun 2 egg. Vi fikk innsett av et egg med dårlig kvalitet, og ingen varig graviditet.. Håper du koser deg med et stort glass rødvin!

Back
Topp