Starbucks
Forumet er livet
Jeg har alarm for alt! HeheDa skjønner jeg![]()
Er så redd for å glemme, men jeg slipper jo å huske på det så ofte da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har alarm for alt! HeheDa skjønner jeg![]()
Er så redd for å glemme, men jeg slipper jo å huske på det så ofte da.
Nå har jeg satt siste sprøyte med Gonal-fEn siste dose Orgalutran i morgen tidlig, så er det bare eggløsningssprøyta igjen. Det nærmer seg nå! Jeg gleder meg til å være ferdig med sprøytene, jeg er lei av hodepinen og ubehaget som følger med.
Nå har jeg satt siste sprøyte med Gonal-fEn siste dose Orgalutran i morgen tidlig, så er det bare eggløsningssprøyta igjen. Det nærmer seg nå! Jeg gleder meg til å være ferdig med sprøytene, jeg er lei av hodepinen og ubehaget som følger med.
Er dere åpne om prøvingen og prosessen dere nå går igjennom?![]()
Er dere åpne om prøvingen og prosessen dere nå går igjennom?![]()
Ganske åpne, ja. Flere på jobb, nærmeste familie på begge sider og en del av vennene mine vet om det. Ikke alle vet at vi holder på akkurat nå da, og det synes jeg er litt godt. Har i det siste fått litt panikk innimellom, og føler meg veldig sårbar siden så mange vet. Det kommer kanskje til å gjøre at jeg føler meg mer mislykka om det ikke går. Er heller ikke særlig glad i medfølende blikk, og at folk prøver å trøste meg, så sånn sett er det kanskje ikke så smart å være så åpen som jeg har vært.Er dere åpne om prøvingen og prosessen dere nå går igjennom?![]()
Jeg har ikke fortalt alle hvor i løypa vi er, bare at vi er i gang. Men tenker innimellom det samme som deg,- at vi kanskje ikke skulle vært såååå åpne med kollegaer og vennerGanske åpne, ja. Flere på jobb, nærmeste familie på begge sider og en del av vennene mine vet om det. Ikke alle vet at vi holder på akkurat nå da, og det synes jeg er litt godt. Har i det siste fått litt panikk innimellom, og føler meg veldig sårbar siden så mange vet. Det kommer kanskje til å gjøre at jeg føler meg mer mislykka om det ikke går. Er heller ikke særlig glad i medfølende blikk, og at folk prøver å trøste meg, så sånn sett er det kanskje ikke så smart å være så åpen som jeg har vært.![]()
Akkurat det der med å bli så oppblåst har vært min store frykt. Jeg tror ikke jeg hadde klart å dra på jobb om jeg så gravid ut.Planen var at bare de aller nærmeste vennene våre skulle få vite det. Nå vet en del på jobben min det også. Jeg ble så oppblåst at jeg så ut som jeg var 5 mnd. på vei. Og da begynte ryktene å gå om at jeg var gravid... Derfor sa jeg sannheten til to stykker. Tror de har sagt det videre. Så tipper så godt som alle vet det... Er litt leit syns jeg, men begynner noen å spørre, sier jeg bare at jeg ikke vil snakke om det.
Akkurat det der med å bli så oppblåst har vært min store frykt. Jeg tror ikke jeg hadde klart å dra på jobb om jeg så gravid ut.
Vi var på klinikken og gjorde uttak i går, og fikk ut 8 egg!Nå går vi å venter på tlf om noen ble befruktet eller ikke. Spennende!!
Det skal jeg gjøre!Du må oppdatere oss da!!Spennende
![]()
Så bra!! Dette er så spennende og nervepirrende! Krysser fingrene for dereVi var på klinikken og gjorde uttak i går, og fikk ut 8 egg!Nå går vi å venter på tlf om noen ble befruktet eller ikke. Spennende!!
Det skjønner jeg kjempegodtJeg klarte det bare èn dag. Jeg har vært sykemeldt siden. For det første er det helt umulig å fungere normalt. Klarer bare å stå/ ligge. For det andre er det kommentarene. Så jeg må være ærlig å si at det virkelig ikke er noe særlig![]()