Innsett i Mai :)

11 av mine egg er med videre. 1 var ikke befruktet og 5 var befruktet av to spermier.
Er det normalt at så mange blir befruktet av to? Har aldri hørt om det før jeg, men har lest litt om hva det er nå...

11 av mine egg er med videre. 1 var ikke befruktet og 5 var befruktet av to spermier.
Er det normalt at så mange blir befruktet av to? Har aldri hørt om det før jeg, men har lest litt om hva det er nå...
Gratulerer! Svømmerne til mannen din må jo være supre :) stor sannsynlighet for tvillinger hos deg da.

Gratulerer! Svømmerne til mannen din må jo være supre :) stor sannsynlighet for tvillinger hos deg da.

Hehe :) Det kan jo virke sånn...
De som var befruktet av to ble dessverre kastet. Så de elleve jeg fikk beholde var kun befruktet av èn sædcelle...

Last edited:
Hehe :) Det kan jo virke sånn...
De som var befruktet av to ble dessverre kastet. Så de elleve jeg fikk beholde var kun befruktet av èn sædcelle...

Egg befruktet av to sædceller er vel rett og slett en feil, så det er bra at de ble kassert:)

Tvillinger skjer hvis et befruktet egg (altså egg med én sædcelle) deler seg "en gang for mye" eller dersom en eggløsning slipper to egg i en syklus/to egg blir satt inn ved ivf :)

Her ble eggløsningssprøyta satt i går kveld, så nå går vi bare og tripper og venter på uttak i morgen!:) Vi gleder oss som noen små barn, selv om jeg er fuuullt klar over at uttak er alt annet enn behagelig..:)

11 egg med videre er jo fantastisk Vidorra!!:) Krysser fingrene for gullegget inn, og maaange på frys:)

Her ble eggløsningssprøyta satt i går kveld, så nå går vi bare og tripper og venter på uttak i morgen!:) Vi gleder oss som noen små barn, selv om jeg er fuuullt klar over at uttak er alt annet enn behagelig..:)

11 egg med videre er jo fantastisk Vidorra!!:) Krysser fingrene for gullegget inn, og maaange på frys:)
Så spennende! Bra at de gjør det på en helligdag også. Lykke til i morgen:-)

I morgen starter jeg på nesesprayen (synarella), og jeg er såååå spent!

Kanskje ett dumt spørsmål, men:

Det står på infoskrivet fra Riksen at jeg skal ta ett spray i hvert nesebor to ganger daglig: for eksempel kl 08.00 og kl 20.00.

Men må det være akkurat 12 timer mellom sprayinga?

Jeg spiser frokost kl 6.30, men vil kanskje ikke huske å ta nesespray før på kvelden (ved 21-tiden).
Går det bra eller er det for lenge?

Sånn som jeg har forstått så skal det være 12 timer mellom hver. Sett alarm på mobilen så husker du det :)

Oki, da skal jeg sørge for å ha på alarmen hvertfall ja! Da må jeg nok ha sprayen i veska til enhver tid i tilfelle jeg ikke er hjemme så tidlig på kvelden.

Åh så spennende :D Nå skjer det ting!

Kan dessverre ingenting om nedregulering.

Enda mer spennende med deg da! :D
Så fantastisk at du fikk ut så mange egg :) dette lover godt

Men den nesesprayen...
Hva med helgene da?!
Må ha på alarm for å ta spray på morningen og sovne igjen da? Dette var komplisert :p

Spennende!!! Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen. Om 2 uker får du positiv test skal du se :)

Tusen takk :-) Veldig spent! Blodprøver kl 0900 og UL kl 1440. Blir en lang dag i Oslo, men vi ser på det som kjærestetur ;-) Ha en fin dag alle sammen :-D
Hvordan har det gått? :)

Back
Topp