Fru88
Betatt av forumet
Tusen takkLykke til i dag Fru88Og til deg som er ny og ikke har "navn" enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til i dag Fru88Og til deg som er ny og ikke har "navn" enda
![]()
Gratulerer! Svømmerne til mannen din må jo være supre11 av mine egg er med videre. 1 var ikke befruktet og 5 var befruktet av to spermier.
Er det normalt at så mange blir befruktet av to? Har aldri hørt om det før jeg, men har lest litt om hva det er nå...
Det er jo kjempebra!11 av mine egg er med videre. 1 var ikke befruktet og 5 var befruktet av to spermier.
Er det normalt at så mange blir befruktet av to? Har aldri hørt om det før jeg, men har lest litt om hva det er nå...
Gratulerer! Svømmerne til mannen din må jo være suprestor sannsynlighet for tvillinger hos deg da.
HeheDet kan jo virke sånn...
De som var befruktet av to ble dessverre kastet. Så de elleve jeg fikk beholde var kun befruktet av èn sædcelle...
Så spennende! Bra at de gjør det på en helligdag også. Lykke til i morgenHer ble eggløsningssprøyta satt i går kveld, så nå går vi bare og tripper og venter på uttak i morgen!Vi gleder oss som noen små barn, selv om jeg er fuuullt klar over at uttak er alt annet enn behagelig..
11 egg med videre er jo fantastisk Vidorra!!Krysser fingrene for gullegget inn, og maaange på frys
![]()
Ja, det overrasket meg også!Så spennende! Bra at de gjør det på en helligdag også. Lykke til i morgen![]()
Sånn som jeg har forstått så skal det være 12 timer mellom hver. Sett alarm på mobilen så husker du det![]()
Åh så spennendeNå skjer det ting!
Kan dessverre ingenting om nedregulering.
Her ble eggløsningssprøyta satt i går kveld, så nå går vi bare og tripper og venter på uttak i morgen!Vi gleder oss som noen små barn, selv om jeg er fuuullt klar over at uttak er alt annet enn behagelig..
11 egg med videre er jo fantastisk Vidorra!!Krysser fingrene for gullegget inn, og maaange på frys
![]()
Ja du må nok detMen den nesesprayen...
Hva med helgene da?!
Må ha på alarm for å ta spray på morningen og sovne igjen da? Dette var komplisert![]()
Hvordan har det gått?Tusen takkVeldig spent! Blodprøver kl 0900 og UL kl 1440. Blir en lang dag i Oslo, men vi ser på det som kjærestetur ;-) Ha en fin dag alle sammen :-D
Ja du må nok det![]()